Vložil Moongirl, Čt, 2010-11-11 21:59 | Ninja už: 5143 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan
oh pěkný obra... ale co to píšu
Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)
95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!
Vložil Namino-chan, Út, 2009-12-01 15:38 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan
bola krajšia z dlhími vlasmy:D...
ááá uplne skvelýý pict:D...ale neni tam nejakáá ...ehm..pripratáá?..ale...sitokáá alebo nejakáá divnáá?...
áá máá oči ako mačka:D..cutééé!
Vložil Aoi_tatsu, Ne, 2009-04-12 11:09 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan
no že byla hezčí s dlouhejma vlasama ???
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
Vložil Gejb, So, 2007-12-22 17:10 | Ninja už: 6499 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan
Podle mě to vypadá realističtější. Akorát oči má až moc od sebe.
Ty postavy vypadaj v shippuudenu většinou spíš jako evropani, a na tomhle obrázku je to víc japonsky stylové:)
Vložil Alucardosama, Po, 2007-12-31 19:19 | Ninja už: 6516 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
mimozemšťani xD
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Na tom obrázku je něco divného.. Á, už vím - Sakura tam má prsa
oh pěkný obra... ale co to píšu
Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)
95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!
SASUKE JE MOC COOL NA TO, ABY BYL EMO...
Redbull dává kříííídla(tohle není reklama)
Moje oblíbená hra- http://www.herni.cz/hra-super_smashflash
bola krajšia z dlhími vlasmy:D...
ááá uplne skvelýý pict:D...ale neni tam nejakáá ...ehm..pripratáá?..ale...sitokáá alebo nejakáá divnáá?...
áá máá oči ako mačka:D..cutééé!
no že byla hezčí s dlouhejma vlasama ???
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
Calime
Wow! Moc pěkné
Tak na tomhle se mi Sakura líbí teda moc. Jeden z jejích nejlepších obrázků co jsem zatím viděla
Podle mě to vypadá realističtější. Akorát oči má až moc od sebe.
Ty postavy vypadaj v shippuudenu většinou spíš jako evropani, a na tomhle obrázku je to víc japonsky stylové:)
mimozemšťani xD
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
No kdyby sakura nevypadala jak vietnamec tak by to byl good
Obvykle se podepisuji svým jménem....
ja si myslim, ze je ten obrazek pekny (nerikej, ze jsi rasista)
No rasista nejsem ale Sakura vypada jaksi divně
Obvykle se podepisuji svým jménem....