Vložil cibo91, St, 2008-09-24 13:02 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan
gaara je tak nadherny
,,Veriť že tento svet vznikol sám od seba je to isté, ako rozobrať hodinky na jednotlivé malé súčiastky, hodiť ich do miešačky a domnievať sa, že ak ich tak necháme, tak sa do niekoľkých stovák rokov sami zložia naspäť."
Maroš Kufa ,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
shikamaru má pořád stejný výraz
http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.
mě na něm spíš zaujalo to cigáro filtrem napřed
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
naruto sa mi podoba na Roxasa z Kongdom Hearts II
gaara je tak nadherny
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...
vypadají jak ve vězeňkým
Vyzerajú ako:
Chouji-prejedený
Shikamaru-zhúlený
Gaara-je mu zle
Kiba-škodoradostný
Sasuke-znudený
Naruto-prekvapený
Neji-prekvapený tiež
Lee-chuligán číslo 1
Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...
Shikamarův výraz je nejlepší " Ježiš, to je vopruz ... " ještě s tím cigárkem v puse .... Hmm, nemá chybu x)
ale zdá se mi, že ho má obráceně... jinak je te suprový
jj ma
Christina Grimmie
má užasny hlas milujem jej pesničky a covery a ma rada Skyrim a Skrillexa
I am one of the Team Grimmie and i'm proud of it
www.hadik-ze-zvucnej.wbl.sk
stahuj filmy hry . atd...
dobrý
www.hadik-ze-zvucnej.wbl.sk
stahuj filmy hry . atd...
co vod něj očekávat