Vložil Aoi_tatsu, So, 2009-12-05 14:18 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan
moment, to jsem jediná, kdo si nejdřív myslel že je to další orochimara zesměšňující obrázek ?
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Wow To je moc pěkný, (v jakém programu je to dělaný?)
Vynikající, bezvadný, suprový
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
Nie, to nie je Hinata a ani Orochimaru Je to fakt Hayateho snúbenica Yugao Uzuki.
ee...není to ta Hayateho snoubenka? ta byla taky anbu xDD
moment, to jsem jediná, kdo si nejdřív myslel že je to další orochimara zesměšňující obrázek ?
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
Calime
ne neboj se ja si to taky myslela
to je nadherny
1.6 < 500 dní na konohe . Dattebayo ^^
Největší Hinatofil , Hakufil , Gaarafil !!! A téže Hinatafan, Hakufan, Gaarafan xD
K¨dyby to mělobílé oči tak je to hinata
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
to neni hinata ale mislim ze haku
Ne není to ani Haku ani Hinata..xD Je to Yugao Uzuki.
TO JE Hinata....
...
Asi těžko, když má normální oči...
aha vidis ....ale zase nepodoba sa mi to ani na Yūgao.... ........
...
normálne to tím akože myslíš že Hyuugovci majú nenormálne oči ? Si ma urazil...
Ja si ho budu delat ale nejdriv me zajima jestli neco znamena?
...
já bych chtěla to tetování
pekny:)