[update]Titulky Naruto Shippuuden 026
Naruto Shippuuden 026 je přeložen. Jako dycky SRT a hardsub. Přeložila Kitsune, korekce LnenickaT, časování Floyd. Snad přetrpíte, že dnešní díl není v moc dobré kvalitě, pokud seženu lepší video, vyjde druhá verze.
Název tohoto dílu je „10 loutek vs. 100 loutek“.
Příští díl se jmenuje „Sen, který se nemohl stát skutečností“ a vyjde standardně za týden.
Vydáná verze 2, která má lepší kvalitu videa.
Anime moc nesleduju, ale když jsem se na to podívala, zarazil mě nový opening. Kdo je ta blondýna? Vím, že je v Naruto movie 4, ale co dělá v anime?
For Haruko: To víš, napoprvé mě to taky zarazlilo, ale jsou to jenom ukázky do Movie 4. Filmy stejně nemají s dějem co dělat, jsou to jen 1,5 hodinové fillery (tak tomu říkám JÁ). Ale je to jenom pěkně sestříhaný filmovýma ukázkama, ten opening.
To je dobře, že v anime nebude vystupovat. Je mi dost nesympatická.
Jo, byl to dobrej díl. Konečně se po nekolika dílech natahování stalo něco pořádnýho.
nič lepšie som nevidel- tie Babčine bábiky sú skrátka super a hlavne tá, kt. utočila s vlasmy- no som zvedavý na dalšie pokračovanie
tenhle dil byl dobrej babca ma az nak husti loutky nemam pravdu???
Omfg, už mě to začíná štvát stím natahováním, ale opravdu moc.. Skoro 2 měsíce čekám na Narutův a Kakashiho Fight! .. furt nic.. pořád tam otravujou s tím zrzkem.. To se nedá vydržet.. Jinak Sakura umí určitě tu techniku regenerace jako Tsunade, takže hádám vydrží ještě tak dvě bodnutí do hrudi.
Regenerace tě bohužel nedokáže zbavit jedu Ale pokud to nemůžeš vydržet, tak si přečti mangu nebudu tu přeci spoilovat
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.