Vložil Akhara, Ne, 2019-10-06 22:18 | Ninja už: 2866 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží
Deidara má skvělej ksichtík. Chudák to schytává ze všech stran. Na tenhle výlet bude zřejmě s láskou vzpomínat.
Tady jsem měla napoprvý trošku problém se zorientovat, jak je tam toho hodně najednou, ale myslím, že je to spíš mnou a tím, že jsem moc komiksů nečetla, takže ještě pořád nevím, kam se podívat dřív. Moc se mi líbí předposlední panel - Tobi má suprovou pózu a přijde mi, že úplně perfektně vzbuzuje očekávání.
(Jenom teda přemýšlím, proč tam měli lidskou hlavu v kleci. Někdo další kromě Hidana trpěl chronickou dekapitózou a potřebovali se ho zbavit? )
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Deidara má skvělej ksichtík. Chudák to schytává ze všech stran. Na tenhle výlet bude zřejmě s láskou vzpomínat.
Tady jsem měla napoprvý trošku problém se zorientovat, jak je tam toho hodně najednou, ale myslím, že je to spíš mnou a tím, že jsem moc komiksů nečetla, takže ještě pořád nevím, kam se podívat dřív. Moc se mi líbí předposlední panel - Tobi má suprovou pózu a přijde mi, že úplně perfektně vzbuzuje očekávání.
(Jenom teda přemýšlím, proč tam měli lidskou hlavu v kleci. Někdo další kromě Hidana trpěl chronickou dekapitózou a potřebovali se ho zbavit? )
No jo, Dei toho za svůj krátký život zažil až až.
Jaj, díky moc!
Lebka v kleci je tam čistě proto, že mi to přišlo cool. Ale hej, tohle je klidně možné!
Dedara to nebude mít lehký
Všude samej pavouk, alergickej na kočky
jsou v jeskyni, kde bude spousta jiné havěti...
to bude výýýýýbuch
Dei mě v anime vždycky nesmírně bavil, takže pracovat s ním je jedna radost. Ještě by mohl narazit na rodinku myší a všemožné hmyzáky.
Deidara bol fakt najkrajšia kosť v celej šou. Ešte aj na pavúkov zazera ako správna baba.
Devatenáctiletý blonďatý chalan, tak co chceš?