manga_preview
Boruto TBV 09

Túžobne očakávaná

Rahzel.jpg
Mise: 
Hanami

U nás rozkvitli prvé čerešne na veľkú noc, bola som nejaké odfotiť na veľkonočný pondelok, ale akurát trocha popŕchalo a ja mám len mobil, takže kvalita nie je dobrá. Sakury rozkvitli až tento vikend, ale zadaždilo sa.
Pôvodne som chcela spraviť koláž, z troch fotiek: čerešne z našej záhrady, najstaršej čerešne, akú poznám a originál sakury z mesta. Lenže sme to nestihli (ja a stromy Eye-wink ) v termíne konania misie.
Napriek tomu som rada, že môžem tiež pridať svoju fotku, aj keď zďaleka nie je taká, ako by som chcela. Ale aj snaha sa cení, všakže ?
Na tomto mieste sa chcem poďakovať Ivanitke za pomoc pri zmenšovaní a spájaní fotiek a aj za veľkodušnú druhú šancu.


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2019-04-29 21:51 | Ninja už: 4222 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Paráda, jsem ráda, že to prošlo Eye-wink

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Po, 2019-04-29 22:47 | Ninja už: 2332 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Ja tiež. Totiž, kvôli štátnemu sviatku v stredu mám dovolenku a do práce pôjdem až vo štvrtok. Tak som rozmýšľala, ako to nahrať skôr. Skúsila som v mobile iný prehliadač. A šlo to.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-04-29 14:24 | Ninja už: 2693 dní, Příspěvků: 3015 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Rahzel, z celého srdca ti gratulujem, že nakoniec sa ti podarilo ovanúť stromy, aby zakvitli a konečne sú fotky na svete, teda v misii Kvítek sakury Jofuku pro tebe :-) Ino ti gratuluje! Nuž kvalitné sú kvietky a nefotíš pre National Geographic Mrk

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Po, 2019-04-29 22:44 | Ninja už: 2332 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Veru nefotím. Ale predvčerom som aj s mobilom urobila fotku, za ktorú som bola pochválená, že vraj amatér raz vezme foťák do ruky a urobí fotku, akú by radi takí, čo sa snažia. Našla som na záhrade motýľa, ktorého zaskočilo náhle ochladenie (zase máme v noci 2 maximáln e 4℃), tak som ho trochu ohriala dychom, a potom dokázal odletieť vyššie. Sadol si na naše staré okno a tam odpočíval. Taký bol krásny, že som neodolala a odfotila ho. Ktovie, či by mi to Noledka uznala ako dobrý skutok Eye-wink asi nie.

Obrázek uživatele Hromis
Vložil Hromis, Út, 2019-04-30 00:52 | Ninja už: 3782 dní, Příspěvků: 489 | Autor je: Moderátor, Prodavač v květinářství Yamanaka

Já se u ní přimluvím, na amatérského lepidopterologa určitě dá! Teď na to bude chvilku čas, tak jí vylíčím, jak je pomáhání motýlům dobročinnost přímo násobná a že mít dobré srdéčko je dnes chválihodným skutkem samo o sobě. Eye-wink

Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2019-04-30 13:11 | Ninja už: 2332 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Ďakujem. Stále v hlave preberám, ktorú svoju aktivitu do tejto misie prihlásiť, lebo fotodokumentáciu nemám. Nerobím málo, skôr toľko, že už viac nevládzem. A to sa nechválim, len proste snažím. V duchu slov Ireny Sendlerovej, ktorá zachránila okolo 2000 detí z Varšavského židovského geta a odmietla označenie za hrdinku: každé zachránené dieťa je ospravedlnením mojej vlastnej existencie. K jej veľkosti sa samozrejme ani nepribližujem, ale snažím sa pomáhať všetkému živému, ktoré je v ohrození. A v našom prostredí a spoločnosti sú tou skupinou aktuálne voda, pôda, stromy, hmyz a vtáky. Raz pre tú ľahostajnosť budú trpieť aj nevinné deti.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-04-30 12:23 | Ninja už: 2693 dní, Příspěvků: 3015 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Ja tiež sa pridám k Hromisovi, možno je motýľ aj vzácny kus Kakashi YES Práve som čítala, aké kvety vysadiť, aby mali motýle radosť zo života a my tiež (okrem kapustníkov a pod. ničiteľov plodín.) Ja takto ratujem zachladnuté včielky, keďže je katastrofa s úhynom včelstiev, aj tie divé - samotárky, ktoré sa mi zahniezďujú v hrantíkoch (priletia s lístkom a doňho zakuklia potomstvo), tiež vyzývajú, že im treba na zimu pripraviť špeciálne hotely - oni nemajú žihadlo, tak sa ich netreba báť Smiling

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2019-04-30 13:25 | Ninja už: 2332 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Kúpiť hmyzí hotel uvažujem už druhým rokom, ale ešte viac by som sa ich chcela naučiť vyrábať. Sejme ovos a z hrubšej slamy by sa už dalo čosi vyskladať. Hmyzu sa nebojím. Ja som vlastne vyštudovala biológiu pedagogický smer. Vďaka za včielky a aj ostatné blanokrídlovce, ktoré nám pomáhajú s opeľovaním. Tiež ich zachraňujem, keď ich nájdem spadnuté v tieni na betóne v meste (aj minulý týždeň jednu obťažkanú peľom), lebo sami sa už nezdvihnú. Najhoršie je, že často človek nájde včel u priotrávenú od postrekov na záhradách Sad Ľudia aj pestujú, no napriek tomu chemizujú a vo výsledku majú takú istú zeleninu a ovocie ako z obchodu, akurát, že zrelšie. No zabijú veľké množstvo živočíchov.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-04-30 16:10 | Ninja už: 2693 dní, Příspěvků: 3015 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Nie je to náročné a sú aj návody. Slama je výborný materiál Kakashi YES Ja u nás všelijako budujem úkryty. Kedysi tu fukotali ježkovia, teraz ich vôbec nevidno Sad Ropuchy a žaby sú úplná rarita, hoci žerú slizniakov, ktorých je halda, lebo nemajú predátora. U tety sme poctivo na poli zbierali mandelinky a pálili v kýbli. Však existujú osvedčené symbiózy plodín, ktoré sa vzájomne chránia, len ľuďom sa asi nechce, alebo nevedia Sad Vaječné škrupiny sa vyhadzujú, kávová sedlina, banánové šupky, kôra citrusov a pod. tiež. Pŕhľavu dávam naspodok, keď niečo sadím. No, nejdem sa tu rozvášňovať, kedysi sa všetko využilo a mnohí sa vracajú k starým osvedčeným metódam Jump!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2019-04-29 11:10 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 5845 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Krása Smiling Jsem ráda, že ses nakonec mohla zúčastnit. Nechť se vám vydaří i úroda, když máte tak pěkně nasazeno.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Po, 2019-04-29 22:38 | Ninja už: 2332 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Ďakujem. Som zvedavá, ako to dopadne s úrodou. Sú to staré neošetrované stromy a jablone rodia už len každý druhý, tretí rok. A minulý rok rodili. Ale čerešne búdu. Len musím zase zabojovať proti voškám, ktoré každoročne zničia všetky nové listy. Chémiu nepoužívame, záhrada je bezpečná pre hmyz a vtáky, takže je to vždy náročné.