manga_preview
Boruto TBV 08

Cosples 2019

46443432_728409230860192_7244280054937550848_n.jpg
Místo konání: 
Zoner BOBYHALL (Sportovní 2a, 61200 Brno)
Datum: 
26.01.2019 19:00 - 27.01.2019 02:00

.
Čtvrtý ročník Cosplesu se blíží!

Opět budete mít možnost prokázat, že parta cosplayerek, cosplayerů a vůbec fanoušků „už skoro mainstream kultury“ se dokáže na ples obléknout lépe než většina českých celebrit a tančit minimálně na jejich úrovni!

Můžete očekávat část toho, na co jste od nás zvyklí… a letos také hromadu změn, které ještě nemáme úplně doladěné. Proto samotný předprodej spustíme nejdřív za týden (termín vám včas řekneme).

Zatím pro vás máme nějaké informace, které vás příliš nepotěší…

  • Po třech letech se přesouváme ze známého prostředí do zrekonstruovaného Boby centra (Nově Zoner Bobyhall)
  • Ples posouváme na konec ledna, takže máte méně času na přípravu
  • Budeme zdražovat vstupné (nově 300-600Kč)

…a taky pár novinek, které vám to, jak doufáme, bohatě vynahradí!

  • Třikrát větší taneční parket než loni, takže se tentokrát konečně všichni vejdeme!
  • Víc lístků, takže se na každého dostane a ještě možná zbude
  • Klimatizovaný sál
  • Pro mimobrněnské snazší parkování, případně přímý spoj z Hlavního nádraží

Pracujeme také na umocnění tanečního zážitku i po hudební stránce. Rádi bychom přidali i živou hudbu, ale zatím nedokážeme říct, jak to dopadne. Pokud máte nějaký zajímavý tip, budeme vám vděční.

  • Další informace očekávejte spolu se zahájením prodeje lístků.
  • Minimální věk účastníků je jako každý rok 15 let.
  • Cosples pořádá spolek Brněnští otaku.

Kategorie: