manga_preview
Boruto TBV 09

NIPPONFEST & hangukon 2018

31113572_1649957105118322_4937116523668963328_n.jpg
Místo konání: 
Dom Kultúry Zrkadlový háj v Bratislave
Datum: 
16.11.2018 18:00 - 18.11.2018 17:00

.
Japonsko a Kórea.

Dve fascinujúce kultúry ďalekého východu, každá s vlastnou programovou líniou. To všetko na jednom mieste pod jednou strechou už 7. rok ponúkne naše podujatie v termíne od 16.11. do 18.11.2018 v Dome Kultúry Zrkadlový Háj na Rovniankovej ulici v Bratislave, Petržalke.
Pozývame vás vychutnať si piatkový filmový večer plný japonskej aj kórejskej kinematografie. Mladší si prídu na svoje pri premietaniach animovaných filmov (anime). Na pripravovaných prednáškach ostrieľaných ale aj nových prednášateľov a VIP hostí sa dozviete mnoho nového. Workshopy, ktoré pre vás pripravujeme, vám ukážu, ako dobre navariť alebo napríklad ako si spraviť cosplay. Už tradične sa naši návštevníci môžu tešiť na kostýmovú súťaž cosplay. Pripravujeme pre vás aj spevácku súťaž karaoke a iné súťaže so zaujímavými cenami.

Majstri bojových umení vám radi ukážu ich zručnosti a naši návštevníci si budú môcť skúsiť aj presekávanie japonskými mečmi. Na svoje si prídu aj milovníci hier ako elektronických, tak aj stolových vrátane tradičných – šógi, go, mahjong. Na mieste vás budú lákať svojim tematickým tovarom obchody a stánky s občerstvením, nabrať nové sily môžete v oddychovej zóne. No a samozrejme, v sobotu večer nebude chýbať obľúbená diskotéka.

Podporujeme mladé rodiny a zdravotne ťažko postihnutých, preto deti do 10 rokov a ľudia s preukazom ZŤP budú mať voľné vstupné (ti sa musia nimi na mieste preukázať).

Cena za vstupné na mieste na tri dni bude 15 Eur.
Cena v predpredaji na tri dni je 12 Eur. V predpredaji bude možné kúpiť iba limitované množstvo lístkov.

Na individuálne dni sa lístky nebudú predávať.


Kategorie: