Prvý rámen
plátok bravčového mäsa
mladá cibuľka
vajce
stručik cesnaku
soľ
majorán
kari
mletá paprika
Rezance
hladká múka 300 g
polohrubá múka 50 g
voda 200 ml
lyžička sódy bikarbóny
lyžička soli
olej 50 ml
Tak teda postup: v osolenej vode som nechal na slížiky nakrájané bravčové mäso povariť asi 20 minút. Mäso som vybral a polozil do misky s koreninami a soľou a premiešal. Do vývaru som pridal nakrájanú mladú cibuľku a na plátky nakrájaný cesnak. Vajíčko mám radšej na spôsob volského oka a tak som si dovolil ho neuvariť ale šupol som ho na panvicu. Taktiež okorenené kúsky mäsa som nechal o piecť na panvici a následne spolu s polievkou a rezancami servíroval.
Cesto na rezance sa v rukami miesi niečo cez 30 minút malo by sa naťahovať a odlepovať od misky. Následne sa z neho urobia primerane veľké valčeky ktoré by mali byť čo najrovnomernejšie a začnú sa naťahovať vznikne dosť dlhý ale aj hrubý slíž. Ten sa preloží napoly a postup sa opakuje až kým jednotlivé vákna niesu niečo málo hrubšie než špagety. Bohužiaľ táto procedúra vyžaduje perfektné cesto a aj dobrú techniku, ktorú nemám tak že som zvolil menej náročný postup a cesto som rozvaľkal a rezance nakrájal na príslušnú hrúbku... varia sa až neuveriteľne rýchlo. Trvá to asi 5 minút.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Domácí nudle mě taky lákají, pokud se tedy k misi dostanu. Ráda čtu, že se povedly. A s tím okem a evidentně hezky opecěnými nudličkami masa to vypadá dost chutně (A jediný lístek na ozdobu jako čtvrtá viditelná surovina tomu dodal korunu.) Mise splněna
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
ten listok bola mlada cibulka a bolo jej tam viacej a ale nebola viditelna lebo sa varila v polievocke
Suicide is painless...game of live is hard to play, im gonna lose it anyway...but i can take or leave it , if i please