manga_preview
Boruto TBV 09

Taekwon-do, které na olympiádě neuvidíte

Taekwon-do, které na olympiádě neuvidíte

Přidávám se k této misi mým obrázkem Sasukeho a Naruta. Vím, že je zde už jedno Taekwon-do, ale je to asi jediný olympijský sport, ke kterému mám nějaký vztah. Co se týče popisku/názvu, jde o to, že na olympiádě uvidíte jen Taekwon-do WTF (World Taekwon-do Federation) a toto je podle obrázku Taekwon-do ITF (International Taekwon-do Federation), a aby toho nebylo málo Smiling na OH se soutěží pouze v boji a toto jsou techniky ze sestav.

Ano, vím Smiling jsem moc chytrá Laughing out loud Omlouvám se za zbytečné kecy a doufám, že se obrázek bude líbit Smiling

Co se týče kvality, měla jsem po ruce pouze mobil a ten není úplně úžasný (pak jsem to upravovala v počítači)

Vypadá to na zajímavý souboj... Kdo vyhraje?

Předloha zde: http://www.sonkal.cz/teorie/tul.php?tul=6&poradi=30&smer=0 (Sasuke)
http://www.sonkal.cz/teorie/tul.php?tul=10&poradi=21&smer=0 (Naruto)

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.3, Hlasů: 6

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, So, 2016-08-20 00:00 | Ninja už: 3862 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ale oni mají být proti sobě ne za sebou XD hihihi, no už to nech. Jen to prosím ještě lépe ořízni, ať tam není ten stůl. Děkuju.

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Pá, 2016-08-19 18:52 | Ninja už: 3862 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ahoj, tu pózu máš hezkou, proto mě o to více mrzí, že tam tedy nemáš i protivníka, nechceš obrázek zvětšit a ještě ho tam dokreslit? Můžeš to udělat tak, že přidáš vedle další papír, na který navážeš stejnou žíněnkou. Kdybys do toho šla, klidně ještě někam na tu stěnu připiš třeba velké KONOHA.

evekka podpis

Obrázek uživatele Makinator
Vložil Makinator, Pá, 2016-08-19 20:13 | Ninja už: 2828 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To je dobrý nápad Smiling Můžu to zkusit Smiling Obrázek pak vložit zase sem, že?

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Pá, 2016-08-19 20:25 | Ninja už: 3862 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ano, mělo by to jít přes upravit obrázek - prostě tam jen přenahraješ jiný.

evekka podpis