... a taky je lepší než striptérský ohoz s fialovou mašlí :P
Tak jsem se nakonec dokopala i k Sasanovi
Je mi jasné, že ruce jsem vůbec nezvládla Jako obvykle...
Zase kombinace Copiců a pastelek (začíná se mi zamlouvat čím dál více :3 )
Naruto verze
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 13
Má parádní výraz, nevypadá sice úplně jako Sasuke, ale to mu prospívá. Kimono je krásné. Je pravda, že pochva a ruce trochu nesedí, ale barvičky jsou zase nádherné, i emoce jsou v tom, já jsem naprosto spokojená. Moc pěkná práce a taky bych se ráda přimluvila za Kakashiho.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
děkuju
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ivanitko: žejo! stejně se mi vždycky, když to jeho oblečení vidím, vybaví tohle... Kishi má zvláštní vkus...
Mish: děkuju ale s těmi technikami se jedná čistě o klam - jakmile mi nějaká nejde (vodovky, akryl například), zveřejňování na internetu je to poslední, co bych dělala Sakura se sice v tom endingu vůbec neobjevila, ale co už... nějaký nápad na pózu mám...
Kyell: děkuju na Kakashiho by se taky mohlo dostat (ačkoliv vždycky proklínám jeho účes - vypadá sice super, ale kreslit to je jak za trest )
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Nádherné! Jak Sasukeho nemusím, tak tenhle Naruta převálcoval :3
Jen tak dál! Souhlasím s Mish! Chce to ještě Sakuru v případě dlouhé chvilky i Kakashiho. Moc tleskám a ještě více se těším na další!
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Moc pěkné, Corisan, s těmi fixkami ti to jde. Vlastně začínám mít pocit, že ti jde každá technika. A co takhle třeba ještě Sakuru? Ať máme tým 7. xD
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
Kakashi , Sai , Naruto ,
Sakura,SasukeKdyby tohle nosil Sasuke, tak mi to vůbec nevadí.Ta jeho fialová mašle mi vždycky vadila i na Orochimarovi. Takže palec nahoru za klasické japonské oblečení.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show