manga_preview
Boruto TBV 08

Konoha's Green Beast (Zelená šelma z Listové)

Konoha's Green Beast (Zelená šelma z Listové)

Uf... tak po delší době opět další obrázek Rocka Leeho a jeho smyšleného souboje s Madarou. Na předchozím obrázku byly linky příliš silné a překvapuje mě jak moc se jejich ztenčením styl více přibližuje anime. Na pozadí jsem si bohužel už netroufl. Jenom pozice, v jaké se postavy nalézají byla na kreslení pro mě docela obtížná a opravdu nechci vědět kolik času by mě stálo vytvořit ještě nějaké pozadí.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.6, Hlasů: 5

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Út, 2015-09-01 19:41 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

zajímavá perspektiva Smiling souhlasím s tvým výrokem ve "spoileru" Laughing out loud
i když u Leeho několik věcí nesedí. poměrově hlava nesedí k tělu, asi bys ji měl trochu zmenšit a taky prodloužit hrudník. s takhle velkou hlavou Lee působí jako dítě. taky má moc malé dlaně, na to pozor (ruka by měla být schopná pokrýt tvář, tedy v reálu to tak platí, ale Kishimotův styl od toho moc daleko, myslím, taky není...). u nohou, hlavně Leeho vykopnuté, máš špatně nakreslené látky. noha totiž není placka, ale kost obalená masem, a proto se látky na ní budou stejně obalovat. nejvíce to jde vidět u obvazů, na Leeho rukou jsi je nakreslil lépe, vypadají "obaleně", ale na nohou máš místo křivek přímky. (jednodušeji si jde nohu představit jako válec, který něčím obaluješ... jestli mi rozumíš... Laughing out loud )
Madara má takový... pěkně nechápavý výraz Laughing out loud
škoda, že už se ti to pozadí nechce kreslit...

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele kocourOggy
Vložil kocourOggy, St, 2015-09-02 22:32 | Ninja už: 3440 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Děkuju za připomínky. Jestli mám být upřímný, tak žádné z těch vad, o kterých si mi napsala, jsem na obrázku vůbec nepostřehl. Nicméně po tvém komentáři je tam už trochu vidím. Haha Laughing out loud a já si myslel, jak dokonale jsem to nakreslil! Vůbec by mě nenapadlo přemýšlet během kreslení o noze jako o nějakém válci nebo snad o kosti obalené masem... Pokaždé tak nějak kreslím, kreslím až z toho nakonec vyleze přijatelný a požadovaný tvar, kdy si řeknu "jo, takhle by to mohlo být!"
Hm, výsledek zdá se příliš neodpovídá. Snažil jsem se Madarovi nakreslit spíš překvapený, udivený výraz... že se nechal tak snadno zasáhnout. I když věřím, že Lee by mu určitě jednu pěknou ránu uštědřil během Madarova tancování mezi nindžy aliance.

Obrázek uživatele Najkítta
Vložil Najkítta, Po, 2015-08-31 01:09 | Ninja už: 3578 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

zajímavé i hezky propracované. Ale chudák Madara Cry Smiling

Obrázek uživatele Airostone
Vložil Airostone, Po, 2015-08-31 03:03 | Ninja už: 3160 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pochybujem že to cítil ked má edo tensei Laughing out loud

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Ne, 2015-08-30 21:32 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Smutné je, že se tohle fakt stalo. Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Rikudo Madara
Vložil Rikudo Madara, Ne, 2015-08-30 23:16 | Ninja už: 3209 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

to je také poníženie Madari