Tree of Our Summer
Kdysi dávno jsem u tohoto skvělého obrázku od Mish napsala v komentáři, že mě (taktéž) inspirovala píseň u onoho díla... A světe div se, (ale hlavně se divím já ), nakonec jsem se k tomu dokopala... Původně jsem chtěla kreslit s tabletem, ale pak jsem kreslení hodně odkládala, (představa črkat pozadí složitější než pár rádoby uměleckých cákánců a plynule přecházejících odstínů se mi prostě nelíbí ), a poté jsem se dostala k akvarelovým pastelkám, které se k takovému tématu podle mě hodně hodí... Minato i Kushina taktéž měli být v úplně jiné, vcelku nepohodlné a řekla bych že i trochu neuskutečnitelné poloze, ale nakonec jsem je nakreslila (namalovala? furt nevím ) trochu od sebe... Říkala jsem si, že kreslit zrovna ty dva bude trochu problém, poněvadž lidi kreslím tak nějak sporadicky, ale nakonec jsem se spíše sekla na pozadí... No stále bych řekla, že tomu něco chybí, ale já už jsem fakt v koncích... Ale ráda si poslechnu názory větších odborníků...
Výsledek
Skóre: 9.4, Hlasů: 11
Milý obrázek, Corisan. A já už si říkala, že jsi zapomněla.
Prsty mi nepřipadají nějak kdovíjak špatné, celý obrázek je stylizovaný a i ony jsou. Větev působí, jak říkala Aldrig, zlomeně, protože směrem k nám by ta větev měla být větší a větší. Celkem známá je představa kolejí ustupující do dáli, víš co myslím? Nakonec je to jen tečka.
A trošku jsem doufala i v nějaké ty nepřirozené stíny, tak říkám barvám, které někde nemají co dělat, ale vyjadřují buď atmosféru nebo zkrátka dodávají jen krásu. A to není nic, co by v obrázcích muselo být, jen jsem si všimla, že občas to uděláš (jako třeba v portrétu Karin) a mně se to hrozně líbí a sama se to snažím aplikovat, tak jsem tě v tom chtěla podpořit.
Takže já vlastně kromě té větve nemám co vytknout, skvělá práce, zlepšuješ se závratným tempem!
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
díky, no nezapomněla, stále se mě ten obrázek hluboko v podvědomí držel zuby nehty... asi si nejsem úplně jistá tím, co myslíš... napadá mě něco, ale nepřirozenými stíny bych to asi nenazvala... (takové jakoby "světýlka" různých barev myslíš? jestli je to ono, tak ty spíš dávám do obrázků, kde už vím, co a jak... když dělám něco poprvé (jako obří stromy se zlámanýma větvema), jsem ráda, že to vypadá jako strom... no někdy příště )
Ironhide: taky děkuju ^_^
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Krása... myslím, že viac nieje ani potrebné dodávať.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
"Hmlováci, hmlováci, hmovací..."
"Formace želva!!! Zelená 63... defenzívne!"
"Vlastník Ero-chakry..."
"Beeru-chan a Traktor-kun..." 2011 "Yoruichi"
"Lachtánek"
"Izzy a Firon" "ShAnko a Hay" "Zirdan a Celená"
"Košíčky a Košíčky RR Ružové..."
"Mléčne výrobky"
"Adamantiové játra..."
"Vyblite modrý"
"Hledáni mamuta!"
"Je to chlupaté... je to kulaté... je to mamut!"
"Buzi tým..."
"My sme malé buzničky...
Cinkajú nám rolničky..."
"Hele Džúsiku ty seš úplne na šlupky... vidím te dvojmo!"
"Hele Káááámooo..."
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Do rytmu tu troluje.
Trololo...
Hohoho...
Do superstar ho přihlásíme,
hodně na tom zarobíme.
Své tělo bude prodávat
a my na tom zarábat.
Cornelia ho pooldance učí.
Holky na něj s chutí čučí.
Na trhu vemem párek pum,
uděláme velké bum.
Akatsuki zrušíme,
Do čela Rootu vstoupíme.
Všechno tady překopeme,
nové zvyky zavedeme.
Kunoichi do naha!
Iron z toho zkonává.
Danzo se v hrobě obrací.
Hokage se z toho pozvrací.
VYBLITĚ MODRÁ!!!
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Aldrig: Díky. neboj, všechno jsem pochopila ok u Minata jsem byla ráda, že to dopadlo, jak to dopadlo, poněvadž je docela mrňavý a i když jsem měla hodně tenký liner, stejně jsem jela úplně mimo hlavně teda u těch prstů co se listí týče... jsem na takové přírodní porosty antitalent a tak nějak jsem doufala, že textura zakryje moji neschopnost je nakreslit no do příště to snad bude lepší
Som čarovná: taky děkuju a které prsty přesně myslíš? ... asi všechny, mě se totiž tak nějak nezdají všechny...
trea, Sentouki dík ^_^
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ta kde všetky Len tam dva abo tri na ruke, čo má zdvihnutú Inak sú v pohode
Vau! Veľmi krásny obrázok. Páčia sa mi farby a to prevedenie, pózy majú perfektné a celé mi to evokuje takú príjemnú atmosféru . Kushina je dokonalá *-*. Fakt ti tento štýl moc ide. Čo sa týka kritiky.. Nemôžem si pomôcť, ale Minatova tvár a prsty pravej ruky mi prídu trocha nepodarené. Akoby vôbec nemal spodnú čeľusť. Strom je celkovo fajn, len tá vetva pod Minatom mi trocha nesedí čo sa týka perspektívy, akoby bola zlomená dodola, možno by stačilo ju na tej strane bližšie k nám len spraviť hrubšiu a trošku vyššie. Ešte mi tam vadia niektoré tie veľké kopy listov, len také veľké obtiahnuté random plochy. Zišlo by sa sem tam len tak naznačiť obrysy tých lístkov aj vo vnútri toho alebo na okraji a tak, aby to vyzeralo prirodzenejšie. To je asi tak všetko ku kritike, vravím, je to úžasný obrázok takže dávam za 10, len tak ďalej, tie drobné chybičky doladíš ako nič (teraz keď chodím na umeleckú školu si myslím, aké konštruktívne kritiky viem dávať, prosím odpusť, dúfam, že si pochopila čo som tým všetkým myslela )
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com
Beautiful :3
Taká až relaxačná atmosféra. To sa mi páči Krásni sú obaja :33 (Min má trochu divné prsty...či? )
Páni ten strom je bomba jenom ta větev na které sedí Kushina je trochu zvláštní..
no nevadi jasna 10
Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/
Hezký
Kritiku ponechávám ostatním, já na to moc nejsem ^^
Ode mě 10
:3
Minato a Kushina jsou báječní, ale ten vršek stromu se mi líbí, ale ze spodek se mi zdá tak trochu nepřehledný, možná jak jsou ty větve k nám a potom listí tak to moc splývá, možná by to chtělo taky obtáhnou nebo přidat za tmavší zelenou, jinak super, dávám 10
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
no ona ta větev je celá taková divná... a blbě nakreslená... ale jinak dík
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."