Mlada Konan
To to je taky menši pokus o mladu konan, okolo nej su same ruže:)
Je to na A4 s pomocou pasteliek a s niečim podobnim uhliku, neviem ako sa to vola
Budem rada za kady a aj kritiku privitam s radosťou
Výsledek
Skóre: 6.3, Hlasů: 3
To to je taky menši pokus o mladu konan, okolo nej su same ruže:)
Je to na A4 s pomocou pasteliek a s niečim podobnim uhliku, neviem ako sa to vola
Budem rada za kady a aj kritiku privitam s radosťou
Souhlasím s ostatními, pozadí je fajn , Konan ti ale moc nevyšla. Celý obličej je posunutý vlevo, když si uděláš čáru svisle procházející středem obličeje, uvidíš že brada je úplně mimo. A nos máš moc vysoko. Ale hodně se mi líbí její výraz.
Příště pozor na vybarvování pastelkami, obzvláště na oblečení ti jdou vidět tahy. Takové jednobarevné plochy můžeš zkusit kreslit ne jako čáry, ale spíše kolečka - a stále stejný tlak. Sice je to na delší dobu (a poměrně otrava řekla bych ), ale po nějaké době ti půjdou plochy bez viditelných tahů, popřípadě nebudou takhle nápadné.
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ďakujem za radi, no mne nejdu tvare same o sebe ešte to stale pilujem, a tieš je to tak trochu tim že je to bez predlohy a to s timi pastelkami je pravda, ja vetšinou kreslim ako keby koliečka len tunak som niak na to zabudla holt mam sa stale čo učiť
je to pekne pacia sa mi tie stylizovane kvety a to podobne uhliku no natoz ze je to hnede je asi sepia co je takpovediac skoro ako uhlik len v hnedom prevedeni.
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
Diki a asi je to ono
Podle mě má výš posazený nos, ale hodně se mi líbí růže okolo.
Když člověk věří sám sobě, nemusí přesvědčovat ostatní.
Už som si všimla a diki