Vložil Keith D., Pá, 2014-07-11 12:17 | Ninja už: 3802 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Pěstitel rýže
A to jako vazne jde?
Nebo je to upraveny?
Abychom přežili,tak lpíme na tom co známe a čemu rozumíme.
A říkáme tomu realita.Ale znalosti a porozumění nejsou jednoznačné.
Realita může být prostě jen další iluze.Všichni lidé žijí aniž by to správně pochopili.
Zamyslete se nad tím...
-Itachi Uchiha
Vložil mestekova, So, 2014-07-19 12:49 | Ninja už: 5550 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže
Skúšaj, potom zistíš, že máš od veci otázky. Jedine, že by si si rovno pod hladinu dala sklo alebo čosi také, čo by vytvorilo dojem, že stojíš na vode...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Vypadá to skutečně pravě. Dobrá práce
A to jako vazne jde?
Nebo je to upraveny?
Abychom přežili,tak lpíme na tom co známe a čemu rozumíme.
A říkáme tomu realita.Ale znalosti a porozumění nejsou jednoznačné.
Realita může být prostě jen další iluze.Všichni lidé žijí aniž by to správně pochopili.
Zamyslete se nad tím...
-Itachi Uchiha
Těžko říct ale za pokus to stoji
Skúšaj, potom zistíš, že máš od veci otázky. Jedine, že by si si rovno pod hladinu dala sklo alebo čosi také, čo by vytvorilo dojem, že stojíš na vode...
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
Vážně? Opravdu?
ak budeš stáť na kameni, tak určite..inak nie
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
To je supéér naozaj to vyzerá ako keby si stál na vodnej hladine ! za 10, !
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
dik