Vložil Mívie, So, 2013-08-10 21:14 | Ninja už: 5441 dní, Příspěvků: 688 | Autor je: Pěstitel rýže
Upozorňuji Tě na špatné zařazení obrázku, album "Váš FanArt" se neoznačuje... Spravím to, příště si dej pozor...
Jinak buď to vyfoť za pořádného světla, nebo to naskenuj, dávám ti pár dní na zkvalitnění buď fotky nebo sken, pokud se tak nestane... tak do pěti dnů, pak to mažu..
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Upozorňuji Tě na špatné zařazení obrázku, album "Váš FanArt" se neoznačuje... Spravím to, příště si dej pozor...
Jinak buď to vyfoť za pořádného světla, nebo to naskenuj, dávám ti pár dní na zkvalitnění buď fotky nebo sken, pokud se tak nestane... tak do pěti dnů, pak to mažu..
Povedené
Ďakujem veľmi pekne ^^