Sasuke
Vložil ʭSasuke Uchihaʭ, Út, 2013-07-02 19:18 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 664
Sem si řekla že sem teda nahraju i ten druhej, co jsem tam kraslila, Sambiho bohužel nemám -_-" .
Výsledek
Skóre: 5.3, Hlasů: 4
Sem si řekla že sem teda nahraju i ten druhej, co jsem tam kraslila, Sambiho bohužel nemám -_-" .
Já prostě nemám slov... Vážně, nebylo by lepší toho hada rovnou vygumovat a netrápit to nebohé zvíře? Nemyslím si, že ti něco udělalo. Ačkoliv, ten Sasuke taky není žádná sláva. Víš co? Otevři mangu a podívej se na něj... třeba ho i ze začátku překresli, ale tohle prosím ne... Amen.
achjo, ty jsi ubohá až to bolí, pokud si myslíš, že každý obrázek co tady je musí být neprodleně stejně nakreslený jako od samotného autora Kishiho tak slovo fantazie ti asi nic neříká. hold né každý je umělec, ale třeba je svým dílem spokojen a rád by se s nim pochlubil. pokud se ti obrázek nelíbí nekomentuj ho a nedívej se na něj aby jsi, jak ty říkáš, netrápila sítnici.
pokud ho hodláš komentovat tak tam napiš CO konkrétně se ti na tom nelíbí, pokud možno slušně, aby se autor mohl příště v těch věcech zlepšit. proto semka ty obrázky dávaj aby věděli jak dobří jsou. určitě čekají nějakou tu kritiku, ale kritiku v mezích normy.
pochybuju, že nějaký komentář typu "je to hrozný, nechápu proč to jsem dáváš, vůbec se ti to nepovedlo! Ale pokud se budeš snažit bude to možná příště lepší" někoho povzbudí.
sama nad sebou se laskavě zamysli, pokud se takhle chováš i k ostatním lidem ve skutečnosti tak z přátel co teďka máš se později buď vyklubou podrazáci co ti v nejhorší chvíli zabodnou kudlu do zad a nebo stejně kritizující lidé jako jsi v tomhle případě ty. neberu ti abys vyjadřovala svůj názor, ale zkus být aspoň k těm lidem trochu milejší.
jinak obrázek je moc hezkej, určitě to bude chtít v budoucnu nějak doladit, ale odemně máš 8! =D