Gaara pro Onee-chan
Tento obrázek jsem nakreslila pro jednu milou mladou dámu, která se mě zastala, když jsem byla v úzkých. Jsou to dnes přesně 4 měsíce, kdy jsem jí poděkovala za to, jak se postavila proti kritice u obrázku zde na Konoze a začali jsme si psát. A taky jen tak mimo měl narozeniny Gaara. (Btw. to byla postava co má ona ráda) Chtěla bych ti poděkovat ještě jednou. Bylo to pro mě jako světlo na konci tunelu. Jsi vážně boží a jsem ráda, že vím, že se dá přes internet s tak milým člověkem jako jsi Ty. (Vzpomněla jsem si na to, jak se mě táta ptal jestli nejsi 40-ti letej chlupatej tlustej chlap. ) Doufám, že jsme si padly do noty a že si spolu ještě užijeme pár chvil, na které budu ráda vzpomínat a snad i Ty taky. A i když jsme se viděli jen jednou, tak se těším na naše dlaší setkání. Díky moc Onee-chan.
Výsledek
Skóre: 8.4, Hlasů: 11
O.O páni! Nejenze dekuju za naadhernyho Gaaru :3 ale taky za ty slova :') uz se nemuzu dockat az se zas potkame:)) tvuj tata ma fak smysl pro humor ja se tomu musela smat jeste doma taky sem rada ze si fakt super protoze vsichni furt strasej o uchylacik na internetu coz ty fakt nejsi (krom par vyjimek ale to asi vsichni). Takze fakt dekuju ze sem te potkala Uka-chan ^^ PS: hacky, carky nevedu kdyz sem na mobilu
Jégá!!
Kámo, teď jsi mě zbořila. Jo taky jsem se smála, když jsem si na to vzpomněla. A to až se uvidíme tak to bude nejšílenější devil dvojka v Praze. A jsem ráda, že se ti Gaara líbí.
PS: Na háčky peč. Já si toho málem nevšimla.
http://koyubi.webnode.cz/moje-ff-pro-otaku-sk-cz/ Pokud si chce někdo počíst mimo Naruta.
A pak o FF tady. http://147.32.8.168/?q=node/108579
Moje OC :3 http://2i.cz/b88b6b4192
>:D chacha!
Jégá!!