Vložil Shi-chan, Pá, 2013-04-19 15:18 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy
Po dlouhé době další obrázek od Tebe - jako vždy prostě krásný. Spíš než Izunu mi to připomíná něco mezi Sasukem a Itachim, ale nevadí. Líbí se mi ten piercing v rtu (je to piercing, že? ) Kreslíš děsně roztomile. ; )
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Krásný ^____^
Nádherný Izuna ^_^
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Arigato .. dlho som nevidel taký pekný FA ..
Hlavne, že sme zdravý ..
Je to moc krásný ale přopomíná mi to Itachiho sexy jutsu prostě Uchihu ale nevadí je to úžasně nakreslený - jako všechny tvoje obrázky
If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger
Povedené.
Ach ten sentiment...
Po dlouhé době další obrázek od Tebe - jako vždy prostě krásný. Spíš než Izunu mi to připomíná něco mezi Sasukem a Itachim, ale nevadí. Líbí se mi ten piercing v rtu (je to piercing, že? ) Kreslíš děsně roztomile. ; )
Taky to zase bude trvat, než sem zase něco přidám /pokud vůbec/
Asi to bude takový hybrid, mno~ ^^
Piercing? No můžeš to tak brát xd
A děkuju < 3
Nádhera! nechápu jak někdo dokáže tak skvěle krestlit ^^