Jsem jediná, koho tak neskutečně nas...štvalo, že umřela nejlepší kunoichi, která se kdy v Narutovi mihla? O.o
Konan pro mě byla jednoduše dokonalá: byla sakra hezká, inteligentní, statečná, silná (jak fyzicky, tak psychicky) a dokázala přežít s několika chlapama pod jednou střechou, i když neměla po ruce žádnou spolutrpitelku stejného pohlaví.
Upřímně řečeno, já si myslím, že v souboji, ve kterém vyhasl její život, se rozhodně mohla předvést daleko víc.
Jediný její nedostatek (opět jen můj názor, který nikomu nevnucuju
) je ten její dabing. Mně její hlas spíš než ženu připomínal muže v lehce podnapilým stavu, ale tak budiž..
Je tu někdo, kdo Konanku miluje stejně jako já? *_*
Btw, ačkoliv si nejsem vědoma, jestli spolu v anime vůbec někdy s Itachim mluvili, tak jsem přesvědčená o tom, že někde v nebíčku máme ItaKon.
:)
Pro lásku boží, přestaň.
,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko
Konan je jedna z mých nejoblíbenějších postav... Vlastně je to moje nejoblíbenější ženská postava v Narutovi. Byla to skvělá postava a vždycky, když si na ní vzpomenu, tak mi je jí strašně líto. Vlastně celého osudu té trojice, byli neskutečně silní Ale proti Tobimu prostě neměla šanci no... jak už to tak bývá, záporáci jsou vždycky velice silní. Mě se ten její dabing taky moc nelíbil. Hlas to byl pěknej, to jo, ale nelíbilo se mi, že mluvila tak moc potichu, když se rozkřikla, slušelo jí to víc R.I.P Konan...
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Keď Konan umrela tak ja som asi pol hodinu nemohla prestať plakať a tie spomienky keď boli s Jirayom všetci traja čo bolo v mange po súboji (neviem ako v anime) jedna z najlepších členov Akatsuki Padla za mier!
Umenie je to čo ním spravíš ty, nie to čo hovoria druhý že to je!
< 3 Konan < 3
Konan byla opravdu nejlepší z ženských co tam kdy byly. Ve všem s tebou souhlasím, i s tím soubojem - tam se opravdu mohla předvést více, nicméně, já jsem pouze pro - Pain / Nagato / Yahiko × Konan