RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Skvělý, tak teď už Kushině nezávidím jenom ty její boží vlasy...
Ovšem ten Minatův výraz je luxusní
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
Já si spíš myslím, že to Kakashi nemyslel perverzně (vlivem knih :DD ) ale spíš jako mateřské pouto (neukamenujte mě za to prosím :DD ).
Patřím k těm holkám (doufám, že jenom holkám), kterým se líbí Kakashi. Jsem s vámi! :33 Ale... Kakashi is MINE!!
Toto je moc xDDD :
http://www.youtube.com/watch?v=FEo2ipzypTQ&feature=share
súhlas
Keep calm & love Mexico...
Když ti někdo život ničí, usměj se a dej mu tyčí :-*
Dokonalosť neexistuje. Preto ani ON nie je skutočný...
Přesně, bezvadný
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
Název mě dostal.
O.o
No tak toto ne XD
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
lol
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
Asi sem naivní, ale myslim (soudě podle kakashiho výrazu) že to "takhle" nemyslel.
"OMG Kakashi! Okamžite prestaň čítať tie Jirayiove knihy!"
souhlasím s tebou Kakashi už by měl vážně přestat ty knížky číst,už mu z nich hrabe
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Kakashi zabil!
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
Ne ne!
Jak kdy
xDDD Chacha to se dalo od takovyho perverzaka jako je Kakashi cekat