manga_preview
Boruto TBV 09

Město beze mne 22

E021_02_2.png

Satoruovi se povedlo ukrýt Kayo před její matkou. Ale znamená to, že je v bezpečí i před ostatními zločinnými živly?

Pardon, o prázdninách chyběli někteří překladatelé, kteří se specializují na Město. Snad se brzy zase vrátíme k pravidelnému vydávání, držte nám prosím palce.

Ještě se zmíníme o některých specialitách japonského školství. Školní rok začíná v dubnu a končí v březnu. Někdy se to zdůvodňuje tím, že začínat s něčím novým je nejvhodnější v období, kdy i v přírodě raší vše nové, jindy se jako důvod uvádí soulad se státním účetnictvím. Každopádně to znamená, že se v manze už blíží konec školního roku.
Japonská základní škola má šest ročníků. Následuje nižší střední škola, která má tři roky a je stejně jako základní škola povinná pro všechny děti (tím pádem je v Japonsku povinných devět ročníků školní docházky stejně jako u nás). V kapitole je letmá zmínka o předávání závěrečných vysvědčení, které se koná po šestém ročníku. Jde o slavnost trochu připomínající naše vysokoškolské promoce. V sále se shromáždí slavnostně oblečení rodiče, dostaví se i místní zastupitelé, poté vejde průvod žáků vedených třídními učiteli, zpívá se státní, městská a školní hymna, vysvědčení se předává na pódiu... takže není divu, že je z toho Suki dopředu nervózní.

Překlad mangy: 
Čištění a překreslování: 
Stažení kapitoly: 
Download RAR (konoha.cz)
Download PDF (konoha.cz)
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie: