manga_preview
Boruto TBV 07

MANGA-TÝM: NOVÁ GENERACE = ČISTIČ (přihláška)

mise
Vyčistit námi vybrané stránky mangy

Přihláška za účelem probíhajícího náboru do manga-týmu: viz článek MANGA-TÝM: NOVÁ GENERACE.

Úkol:

Vyčistit ve vámi zvoleném programu 4 námi vybrané stránky. (Balíček se stranami ke stažení ZDE.)

Poznámka: NA MISI SE PŘIHLÁSÍ POUZE A JEDINĚ TI, KTEŘÍ SE CHTĚJÍ STÁT ČLENY MANGA-TÝMU!!!

TADY máte odkaz na Youtube kanál našeho čističe Elensara, ve kterém najdete 3 videa z jeho čištění, Elensar čistí v Gimpu (GIMP je program zadarmo!!!). Vězte, že každý čistič má svůj postup čištění, to znamená, že ho nemusíte přesně kopírovat, klidně se jen inspirujte a pak si zvolte vlastní cestu – podstatný je jedině výsledek. Z tohoto důvodu se na videa můžou podívat i ti, kteří preferují Photoshop.

Více o pozici čistič a o čištění:

Jako členy Manga-týmu vás nejprve čeká dočistit různé speciální díly Naruta a posléze práce na Borutovi.
Boruto bude vycházet jen 1x za měsíc, takže práce nebude natolik hektická jako u týdenního Naruta. Práce čističů se svou náročností odvíjí od toho, jak kvalitní seženeme skeny.

Program je na vás, většina členů však používá Photoshop, Gimp či Sai.

Co že je to vlastně čištění?

Označujeme tím soubor činností, které z často nekvalitního skenu vykouzlí krásnou čistou stránku Eye-wink. Podrobně jsou to:

  1. Řezání, otáčení: pokud je stránka nakloněná, srovnáme jí.

  2. Rozměry, velikost, formát: naše stránky vydáváme v rozlišení 800xněco (1600 v případě dvojstrany), výsledná stránka od Vás tedy musí být ve formátu šířky 800 pixelů. Uložte ji jako png.

  3. Jas a kontrast: k tomu asi není co dodat.

  4. Rámečky: v rámci Manga-týmu budete všechny rámečky předělávat. Naše rámečky mají velikost 2 pixelů (rámečky vytvářejte až po zmenšení stránky na 800px, pokud byste nejdřív udělali rámečky a pak stránku zmenšili, rámečky už by neměly 2px).

  5. Smazání veškerého textu, který na stránce najdete: vyskytuje se v bublinách, přímo v obrázku, ale i mezi jednotlivými okny (v případě poznámek). Pokud narazíte na bublinu, ve které jsou jen tečky nebo vykřičníky, můžete je tam nechat (když je smažete, přiděláte práci editorům, kteří tam ty úplně stejné tečky a !!! budou muset znovu dopsat). Anglické názvy technik smažte, japonské nechte. Vzhledem k tomu, že stránku měníme k obrazu našemu, mažeme cizí vodoznak (to průhledné logo jiného webu).

  6. SFX: pozor, sfx (takovéto ばちちち) nechte být a v žádném případě to nemažte, pokud je přes ně anglický překlad (např. BOOOOM), tak ten samozřejmě smažte, pakliže vám vznikne díra, je třeba sfx dokreslit. Jestliže se sfx vyskytuje v bublině, pak ho smažeme.

  7. Dokreslování: pokud smažete text, který je umístěn přes obrázek, zůstane v obrázku díra (postavě pak může chybět kus ruky atd.). Zde je tedy nutné prázdné místo dokreslit (žádné „stejně přes to taky dají text“ = pěkně dokreslit Smiling).

  8. Překreslování: občas jsou ty skeny prostě hrůza (i když kvalita je stále lepší a lepší). Nejhorší je kombinace špatného skenu a tmavé nebo šedé stránky, to tam totiž mnohdy není nic vidět, nebo je to tak mizerné, že to prostě rovnou překreslíme. Do takto překreslených oken (kde byla původně šedá textura) vložíme texturu vlastní, s ní to vypadá prostě lépe. (P.s.: texturu máte tady.)

Kam to poslat:

- Až to budete mít hotové, složku se svými 4 výtvory ZABALTE DO ZIPU (nebo RARU), zip POJMENUJTE SVOU PŘEZDÍVKOU a pošlete nám ho na e-mail: mise.nabor@seznam.cz, do předmětu napište Čistič + svou přezdívku.
(Konoha se tímto nesnaží sbírat vaše údaje či kontakty, klidně si vytvořte jednorázový e-mail čistě pro účel odeslání zipu. Uvedený e-mail není oficiální e-mail Konohy a slouží čistě pro tento nábor = nepište tam žádné dotazy, nebude na ně odpovězeno, pokud máte dotaz, tak se ptejte zde v komentářích.)

Podmínky pro uznání mise:

Vyčištění všech stránek (bez textu, aby nebylo poznat kde text byl, aby stránky vypadaly úhledně), zabalit hotové stránky do zipu/raru a poslat nám ho. (p.s.: dodržujte pracovní postupy popsané výše.)

Závěrem:

Neodvažujeme hádat, kolik lidí se mise zúčastní. Je dost možné, že do Manga-týmu vybereme všechny, kteří misi úspěšně splní, ale třeba bude o pozici natolik velký zájem, že si nakonec budeme muset vybrat jen několik z vás.

P.S.: Tady máte ukázku toho, jak může vypadat dělba práce (každý si u dané kapitoly určuje sám, kolik toho udělá).

Datum ukončení mise: 
28.8.2016 ve 23:59
Odměna za misi: 

Body za splněnou misi. + Splněním mise se automaticky účastníte náboru do manga-týmu.

Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 
Corisan , greatgood , Mystia , Renox , Saiima-san , Scrapy

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Po, 2016-08-29 10:41 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Přátelé, mise skončila a já děkuji všem, kdo nám ty 4 stránky poslali. Celkem nám přišlo 5 prací, všem 5 jsem misi uznala, ale co se náboru týče, na toto vyhodnocení si budete muset ještě nějaký ten den počkat Laughing out loud Dnes to nubude a zítra také ne, snad středa/čtvrtek. Každý očekávejte soukromou zprávu zde na konoze.

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, So, 2016-08-27 20:19 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Mail od Saiima-san přišel, i tobě děkujeme!

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Pá, 2016-08-26 15:54 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Mail (opravný) od Corisan přišel, děkujeme!

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Ne, 2016-08-21 12:42 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Mail od Scrapyho dorazil, díky moc!

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Čt, 2016-08-18 19:21 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

PROSÍM VÁS, ABY NEDOŠLO K NEDOROZUMĚNÍ, NEVÍME SICE, NA KOLIK STRÁNEK SE PAK KAPITOLY BORUTA USTÁLÍ, ALE I KDYBY ZŮSTALY NA 50 STRANÁCH, JAKO JE TOMU TEĎ (ZATÍM SE V MANZE ODEHRÁVÁ JEN DĚJ FILMU), NIKDO PO VÁS NECHCE, ABYSTE PAK ČISTILI-EDITOVALI-PŘEKLÁDALI VŠECHNY STRÁNKY SAMI, PRÁVĚ ŽE ČÍM VÍCE LIDÍ V TÝMU JE, TÍM JE PAK PRO VŠECHNY PRÁCE MÉNĚ. NAVÍC MNOŽSTVÍ KOLIK TOHO NA DANÉ KAPITOLE UDĚLÁTE, SI URČUJETE JENOM VY SAMI, URČITĚ NIKDO NEBUDE ŘÍKAT "TY TOHO UDĚLÁŠ TOLIK A TY ZASE TOLIK" - TO OPRAVDU NE. Laughing out loud

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, St, 2016-08-17 19:05 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ahoj, pokud byste měli zájem sledovat, jak se tvoří naše nové credits (ta stránka, kterou dáváme na konec každé kapitoly mangy), máte příležitost tuto sobotu od cca 20:00 hodin (přesný čas upřesníme v sobotu) na streamu niky.riky a kdo ví, možná si do toho od vás nechá i mluvit. V sobotu zapněte ZDE

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, So, 2016-08-20 17:51 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tedy dnes od 20:00.

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, So, 2016-08-13 10:56 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Přátelé, TADY máte odkaz na Youtube kanál našeho čističe Elensara, ve kterém najdete 3 videa z jeho čištění, Elensar čistí v Gimpu (GIMP je program zadarmo!!!). Vězte, že každý čistič má svůj postup čištění, to znamená, že ho nemusíte přesně kopírovat, klidně se jen inspirujte a pak si zvolte vlastní cestu – podstatný je jedině výsledek. Z tohoto důvodu se na videa můžou podívat i ti, kteří preferují Photoshop.

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Čt, 2016-08-11 11:14 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Mail od Renoxe přišel, děkujeme!

evekka podpis

Obrázek uživatele Renox
Vložil Renox, Čt, 2016-08-11 13:46 | Ninja už: 2942 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Manga tým, Konohamarova chůva

A zhodnocení zjistíme až u konce mise ?

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Pá, 2016-08-12 15:46 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ahoj, zatím jen evidujeme co přišlo, ještě jsme se na to podrobněji nepodívali, v sobotu ještě ty mise připomeneme na facebooku + doplníme odkaz na videa z čištění (youtube) od Elensara. Samozřejmě kdyby někdo z účastníků, co už nám práci poslal, měl po shlédnutí videí chuť něco předělat (to píšu obecně, opravdu jsme se na ty práce ještě nedívali), tak samozřejmě bereme i opravy.

evekka podpis

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Ne, 2016-08-07 19:13 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Mail od Mystie dorazil, děkujeme moc za účast Kakashi YES

evekka podpis

Obrázek uživatele Renox
Vložil Renox, So, 2016-08-06 17:41 | Ninja už: 2942 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Manga tým, Konohamarova chůva

Ohledně té textury, můžete mi poslat odkaz na tu vaši texturu ?

Obrázek uživatele Elensar
Vložil Elensar, St, 2016-08-10 00:28 | Ninja už: 3641 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Manga tým, Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Zkus improvizovat Smiling. Tentokráte ty strany na čištění nejsou tak těžké jako bývávalo v předchozích misích tohoto typu. Je to reálný vzorek, s čím se setkáte - spíše lehčí.

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, So, 2016-08-06 22:03 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Pro účel mise je úplně jedno jakou texturu použiješ, pokud se ti nezdá ta z popisu mise, klidně si vygoogli jinou Laughing out loud

evekka podpis

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, Pá, 2016-08-05 14:31 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

Kolik (přibližně) stran obvykle vycházelo na jednoho čističe? Dost nad tím váhám, jako zkušenost by se to hodilo, jen nevím, jestli bych to stíhal Smiling

Obrázek uživatele Elensar
Vložil Elensar, St, 2016-08-10 00:16 | Ninja už: 3641 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Manga tým, Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Záleží to na tobě, tvých schopnostech a možnostech. Někteří dělali i více než 10 stan za týden, někdo třeba jen 2. Byly časy, kdy jsme se o to doslova prali, co si kdo zamluví (kapitoly 699 a 700 budiž vzorným příkladem). Teď je situace opačná, je toho nedodělaného poměrně hodně. S Borutem zájem některých opadl a zbývající měli toho času méně a méně (v mém případě šlo o přesun studium -> práce). Nakonec to skončilo ve spirále "upadání zájmu" -> "málo času" -> "malý progres" ->"malý zájem". Začaly se objevovat demotivující otázky: "Jaký má smysl abych na tom dělal, když to pak nikdo dál nedělá?" "Dělá na tom ještě vůbec někdo?" "Je tu někdo?" Následkem toho se někteří členové stali neaktivními a ti zbývající aktivními velmi málo až občas. Nakonec to skončilo až v době ledové, ve které se už nějakou dobu plácáme. Občas někdo zapálí pochodeň a udělá očko na ostatní s tím, že se třeba i někdo trochu pohne. Ehm.

Ve zkratce: každá stana počítá, co stihneš to stihneš, za pokus to určitě stojí, hlavu ti nikdo kroutit nebude. Aktuálně tu není nikdo, kdo by ti měl v tomto směru cokoli vyčítat Laughing out loud.

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Pá, 2016-08-05 17:15 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ahoj, to je různé, někdy byly třeba 3 stránky na osobu. V praxi je na tobě kolik toho na dané kapitole uděláš. Ale alespoň něco bys udělat měl. Jak jsem psala, Boruto bude mít jen 1 kapitolu v měsíci, takže by to nemělo být tak hektické, jako to bývalo s Narutem.

evekka podpis