Vložil kajjika, Čt, 2009-03-26 15:48 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan
no.. nevim prečo furt řešíte hrudník xDDD može být i Tsunade bez prs 4 -5 .... taky nemam kozy jak ... a šla som ako tsunade na cosplay... ale určo sem nemala hnědé vlasy ... podoba ani ne ...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
WTF!!! tak musim konstatovat, ze nevim co zde dela... v obliceji si neni podobna, blondata neni a prsa...
no.. nevim prečo furt řešíte hrudník xDDD može být i Tsunade bez prs 4 -5 .... taky nemam kozy jak ... a šla som ako tsunade na cosplay... ale určo sem nemala hnědé vlasy ... podoba ani ne ...
Ani v tváři a ani na hrudníku...
Tady se konecne hodi Jirayova veta: "Tsunade! ty desko!"
Jo no,po druhé s tebou souhlasím.Není to nějaké divné?
Nepis, ze se mnou souhlasis... desi me to!!!
Jakto?
Ale fakt jí chyběj
x)
na Tsunade ma mac maly prsa
je vidět, na co myslíš, když jde o holky!!
Mas zajimavy posuzovani XD
http://s3.******/c.php?uid=97746
Riadna kosť
Tý jo, Ta je jako opravdová!