Vložil NaruHina2, Ne, 2010-02-14 10:56 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan
GOOOOOOOOOOOOOOOOD. Ale Kakashi-senpai by si měl dát pozor. Vypadá to že ho Anko chce do postele!!!
Zastupuji Animefox.cz Jestly chceš taky tak se podívej na http://animefox.cz/)
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!! A o Miley Cyrus to platí taky!!!
Sorry že je to tak velký.
Na 40% se mi líbíš, na 50% tě mám rád, na 60% tě chci, na 70% tě miluju, na 80% s tebou chci chodit, na 90% s tebou chci spát a na 100% si z tebe dělám p***l!!!!!!!!!!! =D =D Tohle si dej do podpisu když máš rád/a prčuu!!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Ten text k tomu nic moc, ale obrázek samotnej je kawaii... ; -)
tu knihu chcy:D
Kakashi chudák celej vyděšenej :DD
Anko sa vyzná
No, Anko. To bych do ní neřekla. xD A hlavně: stránka 69. xD Další úchyl
Kakashi po ni mozna taky jede kouknete jak se cervena. XD
Kawaii^^ =3
cože? stránka 69? Anko, Anko, ty jsi ale prase...
Jsem stále nejkrásnější!
hey ale co kdiš misli něco ineho
kdyby to byla kuchařka XDXD
Další úchylák...
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
gO gO @NkO s@N"!!!! wOw!!!
a anku bali kakasiho jee
GOOOOOOOOOOOOOOOOD. Ale Kakashi-senpai by si měl dát pozor. Vypadá to že ho Anko chce do postele!!!
Zastupuji Animefox.cz Jestly chceš taky tak se podívej na http://animefox.cz/)
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!! A o Miley Cyrus to platí taky!!!
Sorry že je to tak velký.
Na 40% se mi líbíš, na 50% tě mám rád, na 60% tě chci, na 70% tě miluju, na 80% s tebou chci chodit, na 90% s tebou chci spát a na 100% si z tebe dělám p***l!!!!!!!!!!! =D =D Tohle si dej do podpisu když máš rád/a prčuu!!!
Obrázek fajne ale tenhle pár fakt nesnášim bych se zahrabala do země jen ne ty dva spolu xD
no kakasi mas co robit
aby si ju uspokojil
jedu taky xD
já snad pojedu do Japonska a koupím všechny díly Icha,Icha. a budu to pořád číst jak Kakashi xD
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
dobrej napad,,,kdybych ti dala penizky koupil bys mi?xD
tak mi kup taky ja zrovna ted nato nemam abych si jezdil po japonsku
kijááá! *-* jedu s tebou, kupuju s tebou!
jedu s váma
Prdíky
nemá to spíš být poloha 69?? XD XD
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
hmmmm - co asi může být na straně 69 ??
Hmmm co může být v Icha-Icha na 69 stránce?
www.otevrioci.cz
třeba něco lepšího(zajímavějšího)
Prdíky
vím přesně co tam je, je tam to, na co člověk nemá vídrž pokud nepřečte 68 a to, co co je slabá káva pro někoho kdo přečetl 70...
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
No já teda nevim ale bude to 18+ že bi ukázka z takový zajímavý knížky ?
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
Mno o tomhle náš malej Kakashi sní nn ??? Stránka 69 ??? Mno Anko měla vždycky ráda extrém - jen by mě upa zajímalo co tam je x)
a bacha kakashi bacha na ni jinak se probudis vedle ni a ani o tom nebudes vedet
Nemysím že by mu to vadilo XDD