Vložil Hinata-Hyuga, Čt, 2008-03-06 16:55 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan
Kdyby se tam Sasuke tak podivně nešklebil tak bych sem možná i napsala něco jako: no nevim jak je to tam u nich zvykem ale že by chtěl Sasuke timhle požádat aby se Naruto stal Uchiha...ale když tak koukám na ten jeho blbej, provokativní úsměv (řekla bych něco trochujinýho ale to by mě faninky nejmladšího žijícího potomka klanu Uchiha asi přetrhly...)tak tim chtěl Naruta jen nasss-štvat...
Vložil tas, Čt, 2007-08-16 20:43 | Ninja už: 6316 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan
v zivote by mu to nedal.....pokal moje laicke vedomosti maju pravdu tak je to znak uchiha klanu....a to naruto nosit nemoze....to moze len uchiha co zvladol techniku velkeho fireballu tusim.....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
aj ja cem take tricko aj ja ho cem od sasukeho..narutooo shannaroo!!!
To je faaaaaaaaakt milý xDDDD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.
Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!
Kdyby se tam Sasuke tak podivně nešklebil tak bych sem možná i napsala něco jako: no nevim jak je to tam u nich zvykem ale že by chtěl Sasuke timhle požádat aby se Naruto stal Uchiha...ale když tak koukám na ten jeho blbej, provokativní úsměv (řekla bych něco trochujinýho ale to by mě faninky nejmladšího žijícího potomka klanu Uchiha asi přetrhly...)tak tim chtěl Naruta jen nasss-štvat...
to bylo od Sasukeho fakt hnusný!
Buppanase like a dangan RAINER!
Fire like a bullet RAINER!
this is Death Sing for Sandy Vhintherspoonova, I´m Evil because of my past, I´m Evil cuz I´m crazy, I was killer, now I´m punished Shinigami
Spravná dvojka
v zivote by mu to nedal.....pokal moje laicke vedomosti maju pravdu tak je to znak uchiha klanu....a to naruto nosit nemoze....to moze len uchiha co zvladol techniku velkeho fireballu tusim.....
taky to neni v zivote ale fanart...