Vložil Ayanne, Po, 2008-12-29 16:14 | Ninja už: 6081 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže
tak tohle je trapas... omlouvam se vsem co tohle museli cist, a priznavam se ze sem to psala kdyz sem byla... trochu mimo, ehm
vubec nevim ze sem to psala, ted sem to zase nasla...
GOMEN
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Tak u téhle scény v anime sem plakala a to nejsem žádná měkota:-)
U tady toho mi aj ukapla slza Ale bylo moc pekne jak Shika pak porazil Hidana je proste typek
...
moje slova
preco musel zomriet prave asumaaaaaaa..............ja sa rozplaceeeem...........
ta manga bola dost smutna ale oto viac sa my pacila ako sa im Shikamaru pomstil to bolo nieco...
hele manga nemá nic společného s narutem seriálem ne???
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz
jo jo stačí s urážkami už to dávno vím dokonce ji i čtu
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz
Dobreeee retardovanee
Ty pako naruto je sfilmovaná manga
zas nadavat mu hned nemusime ale mozno si to pomilil z filmom bo ten nema v podstate z anime nic spolocne(samozrejme okrem hlavnych postav)
T T
_ SHIKAMARA JSEM VYDĚLA BREČET JEN 2 (FAKT SE TOHLE STANE???)
pockat pockat, kdy ho zabije?!! vzdyt v shippuudenu jeste zije a ten je snad novej, ne? nebo to vjaponsku vysilali uz driv?
tak tohle je trapas... omlouvam se vsem co tohle museli cist, a priznavam se ze sem to psala kdyz sem byla... trochu mimo, ehm
vubec nevim ze sem to psala, ted sem to zase nasla...
GOMEN
btw, tohle stejne neni obrazek z mangy
Manga je už trochu dál víš ,tak to neřeš....je to tak jak jsem řekl...
Ne... seznam se s mangou
SHIKAMARU JE BOREEECEEEK
hmm... pekne ale smutne
I love sasori
kdy to asi bude v anime?
U čtení téhle kapitoly mangy jsem hodně brečela. Krásná a dojemná scéna...