Konoha2 - ink+watercolors
Na podnět striggy jsem se pokusila o Konohu v zimě. Nevypadá jak ty krásně zasněžené vesničky na pohlednicích, ale to byl účel. Spokojenost tak jak tak velká není.
(7x8 cm, bez předlohy)
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 24
Na podnět striggy jsem se pokusila o Konohu v zimě. Nevypadá jak ty krásně zasněžené vesničky na pohlednicích, ale to byl účel. Spokojenost tak jak tak velká není.
(7x8 cm, bez předlohy)
Ač se většinou těším na podzim a tak - neb ho miluji -, tento rok nevím proč, ale mám v hlavě nasněžíno. Tedy, pro upřesnění - nějak mě láká ta vyhlídka zimy. Ale opět si ji přespříliš naivně vybarvuji, takže to dopadne stejně naprosto jinak. Nijak.
A abych se, konečně, vyjádřila: Mně se to nesmírně líbí, ale naprosto nesmírně! ^^ Takový ten nádech Ladovské zimy a... nyuuu! :3 Sugoi, Annie-sama. :3
zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet
- paní archivová
Sněžííííííííí! *vyhlíží z okna a s deprimovaným výrazem se vrací k obrazovce* Ne, nesněží... ale tak aspoň na obrázku.
Víš, sníh je totiž ta jediná věc, díky které jsem zimu jako roční období ještě úplně nezavrhla. Nesnáším zimu. Všechno je mrtvé, tiché, mrazivé, z ničeho nesálá teplo, všechno spí... ale je tu sníh, tak dokonale bílý, stvořený z vloček nejroztodivnějích tvarů. Sníh, ze kterého můžeš tvořit, sníh zaručující zábavu a smích i v zimě. Sníh padající z mračen tak velkých a těžkých, jaké se v žádném jiném ročním období nevidí. Sníh poletující ve větru...
Ať už se tobě líbí nebo ne, děkuju za tenhle obrázek. Jde z něj atmosféra takové té... pravé zimy, jak ji znám a cítím já.
Díky.
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Vím, mám to podobně. Zimu jsem vždycky měla strašné ráda právě kvůli sněhu. Byla sice strašná kosa a tak, ale sníh tu skutečnost zastínil. Bohužel v posledních letech zima ztrácí na své pravé podobě.
Mě se hlavně nelíbí ten sněhulák a fakt, že je tam méně sněhu, než jsem plánovala. Vypadá to spíš jako mírný přechod zimy do jara (a to období nemám ráda). Nemáš zač, já děkuju.
***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=
To je úžasné! Taková zasněžená Konoha. :33
Já chcem zimu a sníh. Ale len ten sníh, tady je furt jen zima bez sněhu... To se mi nelíbí.
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
Krása! Ten sněhulák mě teda taky pěkně dostal. Jaksi se mi tam nehodí, ale přitom mám pocit, že tam prostě skvěle pasuje.
Užasné!!!!
Opravdu skvělé, zasněžená mrazivá Konoha, přesně jak jsem si ji představovala
Ten sněhulák tam Pardon, ale ten sněhulák mě dostal Obrázek krásný, hezky zasněžený, úžasně nakreslený.
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
Dík. Já ho tam původně nechtěla, ale trochu jsem nedávala bacha, škrtla tam a nic lepšího než sněhulák mě nenapad Co už
***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=