Vložil Alucardosama, Čt, 2007-06-28 19:53 | Ninja už: 6513 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
To ste teda pěkný blbci , kolik vám je, že nepochopíte ani starej komix, vždyť je to triviální
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
chudak itachi netusi co se deje
"What is going on?" chudák Itachi xD
Nedivila bych se kdyby to udelala i v anime...
lol děvka...xD
Tak tohle je fakt dobrý, ne Suprový.
tak tohle je mně napadlo když jsem to dočetla : je jedno kterej hlavně že Uchiha
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Ještě že jsem to pochopil jinak by to byla škoda
To ste teda pěkný blbci , kolik vám je, že nepochopíte ani starej komix, vždyť je to triviální
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
sme dvaja lebo ja tomu tiež nechápem
Sem debil. Ale že až tak velký že nepochopím ani fancomix, to jsem si o sobě teda nemyslel.