Vložil Alucardosama, So, 2007-06-30 19:21 | Ninja už: 6512 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
Zrovna když tu jsem na záchodě, tak se tu musí nějaká baba mejt, teď se nevyčůrám
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
To je super ze mi to mame s predu
Heh dalsi nasledovnik Jirajyi
Shika se nezdá no...tohle mu určitě jako otrava nepříjde ... ale měj by zajít za Jiraiyou aby se přiučil pár šmírovacích technik
shika se nezdáááá....
shikamaru ty betaaaaar
Nedivím se mu.
nekdo se tu ucil od jirayy
a nebo od naruta
Temari: Shikamaru pod uz, lebo si zavolam niekoho iného.
Shikamaru: Nie cakaj,fakt ja uz idem este 5 sekund vydrz,uz bezim!!!
Shikamaru:cekej na mne uz se jen vicuram a jdu do vody
Shikamaru:prosííííííííím aby tento den už skoncil! Takto?
I love sasori
shikamaru se stává perverzákem
Ha Ha podarené
Zrovna když tu jsem na záchodě, tak se tu musí nějaká baba mejt, teď se nevyčůrám
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
tj
Temari: Blbec!!! Kdyby mi šel raději umýt záda.
Shikamaru: Umyt zada!!! Chjo to je zas otrava .
*otočí se k němu čelem a ruce spustí podél těla*
,,No když teda nechceš..."
Shikamaru: ,,No jo, už jdu (ale stejně je to otrava)"
Temari: ,,Pch! Nemusíš se obtěžovat! Klidně si zavolám někoho jiného!"
Shikamaru: "No jo, no jo.. Vzdyt uz jdu, ale nech ty ruce podel tela..."
Temari: ,,Hm.. když hezky poprosíš,tak možná nechám..."
jiryay 2
No shikamaru! A já myslela že jsi tak hodný chlapeček!
Ihned vypadni a už nešmíruj!