Vložil Lukas IV. Baruto, Ne, 2013-08-18 08:45 | Ninja už: 4471 dní, Příspěvků: 521 | Autor je: Pěstitel rýže
Jako cosplay nic moc, ale jako TO je to vážně super. Ale když se zamyslíte nad detaily, tak vám dojde, že tyhle roztomilé dětičky jsou talenti jak sviň, jinak by nezískali čelenky tak brzy ...
PS: Jasně se ukazuje, že Sasuke byl víc cool už od narození, dudlík není cool!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Jako cosplay nic moc, ale jako TO je to vážně super. Ale když se zamyslíte nad detaily, tak vám dojde, že tyhle roztomilé dětičky jsou talenti jak sviň, jinak by nezískali čelenky tak brzy ...
PS: Jasně se ukazuje, že Sasuke byl víc cool už od narození, dudlík není cool!
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.
nejvíce nejsladší fotka
Zabavujem, beriem domov
jeziskote, to je kawaii *in love*
Pekny XD
ježiš to je úžasný!!
Nakrm nás! Máme hlad
Kawaii
To je ale roztomilé a pěkné..
tak to je rozkošný...
kawaiiiiii
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Tak toto je fakt zlaté. =D
ti jsou dokonale kawaii xD
óóóóóóóó to jsou ale coooool dětičky, co myslíte lidičky?