95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
prekrasne mas to za 9
jůůů gaahina to je krásný, moc jim to spolu sluší, chtěla bych být na Hinině místě
Můj deviantART
Teidu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
asi tak ^_^
jj je to hezky moc jim to slusi vypadaj fakt dobre je to klasny
Nádhera ... vipadaji jak kdyby k sobě patřili xD
a taky že jo
Já chci taky Gaaro!!!!....
fakt pěkný
To je muj oblíbenej pairing kawaiii XDDDDDDDD
tendle pairing mam rada takze 10! Hmm!
Tady jsou tak nádherný obrázky, až se mi tají dech. Sluší jim to spolu...
Sakura, vsetko co pises zakoncujes vykricnikom, to co mas za fobiu
No to nevim jestli pasujou k sobě ale pěkný to je!!! Kdo to udělal je fakt dobrej!
celkom k sebe pasuju
To je pěkný ty dva se k sobě hodí .....
Fanclub Prasátka.Hnutí za Prasácky odvednou práci