ale jestli ne tak je teady hafo anime ke stazeni vetsinou i se soundtreckama, ale rychlost mizerna..
Ale kdo ma trpelivost tak tam neco stahne :-)
já tu stahuju akorát mangu, anime maximálně online protože na stahování nemám trpělivost a i tak to trvá dlouho, takže youtube zaručeně vede ve všech směrech, protože jsem tam zatím našla každé anime které jsem chtěla "jen vyzkoušet", až na slayers...)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
heh na to poznam parodii to si kouknete
http://www.youtube.com/watch?v=mA2ogiIrIg8&mode=related&search=
všichni tu vypadaj dobře
Kakashi ten vypadá fakt suprově
super aspon ten Samurai Deeper Kyo
teda pokud už nejsou na torrentech:lol:
jo btw? nevíte jestli sou tam titulky k tomu?
mno jeden dil Samuraie přibližně staženej za hodinu:D tak si asi i odpovim sám na ty titulky
jo hele tukx ty titulky jako tam fakt sou
já tu stahuju akorát mangu, anime maximálně online protože na stahování nemám trpělivost a i tak to trvá dlouho, takže youtube zaručeně vede ve všech směrech, protože jsem tam zatím našla každé anime které jsem chtěla "jen vyzkoušet", až na slayers...)
já naruto stahuju z http://www.realitylapse.com/
a mixuju to z http://www.animeupload.com/ (chci rank!!!)
jako že budeš fórovat o sto šest?XD
asi tak nějak:lurking:
hh tak to se měl založit ještě thread flamewar a byl by klid
jinak btw diky za linky určitě vyzkoušíme
dostal jsem dneska mejl, ze anime (i naruta) muzete stahovat zde: http://www.anime-source.ic.cz
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Tjn, ale myslim, že v Youtube rozlišení co? :rolleyes:
Hito wa nanika no gisei nashi ni nanimo erukoto wa dekinai - 鋼の錬金術師
lol sdílejí to přes rapidshare a navíc to vypadá že je to stažený od tud http://www.realitylapse.com
To je teda rychlost:(Asi si to stáhnu zejtra.....
Snad....
to co sem drbkate, sak to su platene stranky, idem stiahnut a vidim 5, 7, 8, USD kde sme omg..
Ludia pls nepoznate tu stranku kde daš odkaz videa (napr. z youtube) a ono ti ho stiahne? moc by mi to pomohlo...
Mne ta stránka nefunguje
Pomože me pls niekto?
Fakt neviem čo myslíš, ale ak chceš sťahovať , videá z Yotube, potrebuješ nato program itube, do ktoreho vložíš konkrétny odkaz.
Už je to jedno ja som myslela taku stranku ale objavila som niečo ine dakujem za pomoc
vždy rád pomôžem :)