Vložil Zelda, Pá, 2007-06-22 15:05 | Ninja už: 6371 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan
kdo vie ako sa to vivinie ci sa nakoniec da naruto dokopi zo sakurov alebo z hinatov (ale jeden kamos s francuzka co to cita mi vravel ze naruto v mange chodi z hinatov tich visich epizodach no ved uvidime )
Vložil Alucardosama, So, 2007-04-07 22:25 | Ninja už: 6515 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
Tjn, kde by Sakura vzala takový silonky
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Vložil Gejb, Ne, 2007-04-22 16:46 | Ninja už: 6497 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan
Sakra jaké silonky, to jste snad úplně natvrdlí? Když má od přírody růžové vlasyˇ, tak se hold děvucha na nějký ty misi zdržela a delší dobu neměla příležitost oholit si nohy. To se snad stává i v lepších rodinách né?
Já na to v poslední době taky nějak nemám čas:)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
sakura ma fakt podivny vyraz v tváři
SAKUSA
To je fakt....ale SUPER nemám nic proti Hinatě, ale Sakura je lepší
nádhernej pár ale kdyby se tam tvářila Sakura líp když má toho naruta
hezkej obrazek a ten par je jak z romanticky knizky
hezky obrazek ale kdyby tam byl namisto naruta sauke tak je ješte hežči
sem debil a debil a kreten krava
nadhernej obrazek ale sakura by se mohla tvarit lip kdys ma toho naruta
No nevím jak by ses tvářil ty, kdyby tě tak držel Naruto a dělal ti nenápadně to, co zjevně provádí Sakuře :wink:
kdo vie ako sa to vivinie ci sa nakoniec da naruto dokopi zo sakurov alebo z hinatov (ale jeden kamos s francuzka co to cita mi vravel ze naruto v mange chodi z hinatov tich visich epizodach no ved uvidime )
naruto je takovej sladouckej
Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!
Pěkný obrázek, ale Sakura by se mohla tvářit líp.
v podstate dost zajimava predstava ale prece jenom trosku nerealna
Tjn, kde by Sakura vzala takový silonky
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Sakra jaké silonky, to jste snad úplně natvrdlí? Když má od přírody růžové vlasyˇ, tak se hold děvucha na nějký ty misi zdržela a delší dobu neměla příležitost oholit si nohy. To se snad stává i v lepších rodinách né?
Já na to v poslední době taky nějak nemám čas:)
http://www.youtube.com/watch?v=yrKbF4WfT1M&mode=related&search=
At se raději drží Hinaty, ta se holí často a všude:)