Vložil Rainy, St, 2009-06-03 11:01 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan
Pokud nevíš kde máš Caps Lock a nechtěne sis ho zapnula tak je hned vedle A, pod Tabem..Vidím, že ale nemáš práci hledat tečky, vykřičníky atd..Hmmm. Zvláštní.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
HINA JE NEJ A VŠECHNY STRČÍ DO ......?
Pokud nevíš kde máš Caps Lock a nechtěne sis ho zapnula tak je hned vedle A, pod Tabem..Vidím, že ale nemáš práci hledat tečky, vykřičníky atd..Hmmm. Zvláštní.
je super
Hinata je prostě nej!
Hmm. Tohle není vůbec špatný.
http://s4.******/c.php?uid=98039
Juuuuu COOL
kráska
moc hezký
sa postavte do tmy, zobrete si sviecky zamavajte, odfotte a tiez budete hinata.
A svíčky zhasnou.
tak to vypada fakt bezvadne jedine 10 !
Svatební salon Hranice
tak tohle je naprosto cool.
Druhý díl slavného boxerského filmu Pěsti ve tmě nesoucí název Dlaně ve tmě.