manga_preview
Boruto TBV 11

U řeky


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, So, 2007-11-10 18:57 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

hej tak to je moc ten komentař! ten fakt stoji za to:)

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, Út, 2007-05-08 16:47 | Ninja už: 6350 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

Konečně sis ty smradlavý nohy umyla, tak teď možna už i slezu dolů.
Ty chceš něco říct? Počkat!!! A zuby sis tento týden čistila?

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Út, 2007-05-08 17:16 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Hele, přinesl jsem ti čistící písek, je to lepší než kdejaká pasta na zuby, dokonce lepší než sprcháč

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, Út, 2007-05-08 17:37 | Ninja už: 6350 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

Achhhhh, Sasuke, ty jsi tak pozorný. Čistící písek, jak skvělý vynález. Teď už Narutovi to jeho: Sakuro koukej, spadlo ti mýdlo, nikdy nevýjde.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Út, 2007-05-08 17:53 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Sakuro, kdybys nebyla tak hloupá, tak sis při tom zvedání mýdla jednoduše dřepla, holt kdo chce kam, pomozmemu s tim tam, a ukázala bys mi jak to Naruto dělal?

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, Út, 2007-05-08 18:06 | Ninja už: 6350 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

(Skrytá vysílačka:Liško! Liško! Tady Třešeň v květu, přepínám. No tak sakra Liško jsi tam? Máme ho tám kde jsme chtěli. Liško, opakuji tady Třešeň v květu, až se subjekt ohne dám ti pokyn a můžeš vyrazit do akce, jasný, přepínám) Ale jistě. Pro tebe všechno Sasuke. Takhle jako hodím to mýdlo a ty se pro něj teď sehni jo. Musíš to zkusit ty, jinak nepochopíš jak se při tom cítím a proč si teda raději ani nemyju nohy.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Út, 2007-05-08 18:13 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

(Tady liška, na tři vyrazim - oky liško, třešeň připravena a subjekt má místo věcí jenom ručník kolem pasu - paráda, až dorazim, tak se nebude stačit divit čí je, tak na tři)

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, Út, 2007-05-08 18:21 | Ninja už: 6350 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

Tady Třešeň v květu, Třešeň v květu, Třešeň v květu, Liško neměli jme raději nejdřív zapnout rušičku odposlechu? Takhle nás můžou vysledovat kontroloři nezávadnosti komunikace a pro podezření z poškozování mravní výchovy náš rozhovor vymazat. Liško slyšíš mě,Liško.... myslím, že už jdou po nás.Přepínám.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Út, 2007-05-08 18:31 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

A sakra, já si říkal že jsem na něco zapomněl, ty mrchy ANBU v čele s Kakashim už určitě natáčí jak rozhovor tak děj (Ups, tady liška, tady liška, dokončíme misi podle plánu, nic nám nehrozí, rušičku jsem zapínal před akcí, a zmizík jsem schoval do kadibudky, nic nám nehrozí, čekám na signál, liška přepíná)

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.