manga_preview
Boruto TBV 09

Kage Level

Kage Level

Vlákno o současných, zesnulých či budoucích Kage a všech dalších, kteří se ve svých schopnostech pohybují na jejich úrovni či ji dokonce předčí.

Kage:

Toto vlákno, jak je výše zmíněno, NENÍ pouze o současných či bývalých Kage, ale o všech silných shinobi, kteří spadají pod "S" resp. "Kage" úroveň. Proto se neostýchejte zde o nich diskutovat, porovnávat jejich síly, sestavovat žebříčky podle oblíbenosti či síly nebo vést jakékoliv jiné diskuse týkajících se těch nejsilnějších ninjů v Narutovi. Témata si zde sami navrhujte, ptejte se a prezentujte vaše názory.

Pokud se chcete dozvědět o uvedených Kage více informací, stačí kliknout na jejich jméno. Odkaz vás přesměruje na stránku do encyklopedie.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-02-08 19:22 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kdy podle vas dosahl Naruto kage lvlu? Kdyz se naucil SM? Nebo to nekomu nestacilo a rekne, ze az po absorbci Kyuubiho chakry? Nebo snad pri partnerstvi s Kuramou?
Co treba Sasuke? Je u neho hranice MS, nebo az EMS?
Co u ostatnich ninju?

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2019-02-11 19:47 | Ninja už: 4577 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

No, ono se na to dá koukat z různých úhlů.
Já se přidržím síly při případných soubojích.
Porazil by Naruto v SM Tsunade? Určitě ano. Porazil by Jirayiu? Nejspíš ne. Porazil by Orochimara? Nejspíš ne. Porazil by Paina? Určitě ne. Porazil by Prvního, Druhého nebo Čtvrtého hokage? Určitě ne. Porazil by Třetího? Tady hodně váhám, ale spíš bych řekl, že ano. Mimochodem, to je docela parado, že jo? Třetí byl objektivně nejslabší z hokagů - sice trochu váhám s Tsunade, ale co... Přesto řídil Konohu desetiletí, v době, kdy byli aktivní takový Třetí raikage nebo Tsuchikage. Něco to vypovídá o síle jeho podřízených....
A stejně bychom se mohli ptát na případné souboje s dalšími kagy jiných vesnic. Myslím, že celkově by z toho Naruto vyšel jako slabší kage úroveň.
Podobnou sílu by dosahoval Kakashi se sharinganem, Gai, Sasuke, Killer Bee (i když v jeho případě bych řekl, že ten už na kage úrovni byl), a kdyby byla mladší třeba i Chiyo, rozhodně Danzou (bez MS).

K příspěvkům níže. Nikdy bych netvrdil, že Naruto byl silnější než Nagato, popř. Pain. Vyhrál, to ano. Ale jednak měl spoustu informací, potom měl ideální bojiště (bez překážek, bez lidí atd...), měl od začátku tři velké žáby a dva poustevníky, měl dva klony čerpající chakru, nemusel stát zároveň proti Konan, výrazně ho nakopla Hinata, výrazně mu pomohl Kyuubi, a konečně mu zásadně pomohlo talk no jutsu.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-02-22 23:09 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Treti mel teoreticky byt nejsilnejsi Hokage, alespon mam dojem, ze to Kishi nekde rekl. Ale souhlasim, ze nejsilnejsi opravdu nebyl.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-02-22 23:36 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tretí bol celkom iste označovaný ako Profesor a tuším aj Boh shinobiov. Avšak túto prezývku mal aj Hashirama, ktorý bol iste silnejší. Hiruzen by však ešte aj v relatívne pokročilom veku mal dokázať poraziť Orochimara v jeho vrcholnej forme - keby ho neblokovali jeho city k nemu. Každopádne je fakt, že Hiruzen mal tých slabín viacero - Naruto ho porazil pomocou Oiroke ešte ako študent Akadémie. Smiling (kam sa hrabe nejaký Démon Zabuza)

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-02-22 23:48 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Profesor mu rikali, protoze umel vsechny techniky z Konohy (nechame stranou, ze je to nesmysl).
Hashi byl nejsilnejsi. Kishi ho potreboval jako nejsilnejsiho, coz me neskonale stve.
Jiste, Orochimara zneskodnil, ale za jakou cenu? Vek ho trochu omlouva, city ne.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-02-22 23:57 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Narážal som na to, keď ho s ANBU nachytali, že on je za miznutím shinobiov s KG - to bol o nejakých 12-15 rokov mladší a nechal Ora uniknúť, hoci by ho vtedy ešte v pohode dal.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-02-22 23:59 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jenze to neudelal.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-02-08 19:47 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak Narutov boj s Peinom by už bolo možné pokladať za kage úroveň. Prv nebolo mysliteľné, aby sa sám postavil čo i len proti osamotenému členovi Akatsuki. SM bol dočasnou náhradou za Kyuubiho čakru.
EDIT: Sasuke s MS ešte nebol na úrovni kage - jeho súboje na stretnutí kagov ešte zďaleka neboli natoľko rovnocenné, ako by sa zdalo, lebo jeho Susanoo bolo ešte príliš slabé a kým sa prepracoval na jeho finálnu úroveň, bol už od preťaženia takmer slepý.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2020-11-08 17:10 | Ninja už: 1289 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Kage level je dosť diskutabilný topic, s kým porovnávame? Viem že Gaara bol dosadený ako Kazekage hlavne z politických dôvodov, to však neznamená že nebol Kage level. Žiadna dedina si nemôže dovoliť slabého Kage a v súboji proti Deidarovi sa Piesočná pekne vyfarbila.. Nemyslím že v Piesočnej je silnejší shinobi ako Gaara, a moja otázka je či si myslíš že Sasuke s MS by prehral proti Gaarovi v deň kedy sa stal Kazekagem.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2020-11-08 18:16 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Záleží od úrovne Sasukeho Susanoa. Taktiež s čakrou by na tom bol lepšie ako Sasuke. Hlavným problémom by teda pre Gaaru bolo nedostať sa do genjutsu, ale aj to by možno ustál, keďže mal jeho čakrou napumpovaný piesok vlastnú vôľu.
Ale veľa záleží na okolnostiach. S dobrou taktikou dokáže aj slabší ninja poraziť silnejšieho, čo bol práve prípad Deidaru.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2020-11-08 19:53 | Ninja už: 1289 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Ako by mu vôla v piesku pomohla proti genjutsu? Podla mňa by bol hlavným problémom Sasukeho Raiton ktorý by sa cez piesok určite dostal. A naozaj si nemyslím že Sasuke ktorého zmyslom života je byť stále silnejší by bol v pólke shippuudenu slabší ako Gaara na začiatku shippuudenu, shounen power levels.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2020-11-08 20:54 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Je v ňom čakra, ktorá by sa dala použiť na prerušenie genjutsu - čisto teoreticky, samozrejme. Na zraze kagov mal Gaara vcelku jednoznačne navrch - raiton neraiton.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2020-11-08 22:45 | Ninja už: 1289 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

manga 464-14
manga 464-15

Takže vcelku jednoznačne navrch? Hmm.. Ak máš namysli počet spojencov ktorých mal Gaara (Raikage, Darui, Shi, Temari, Kankuro a desiatky samurajov) tak určite áno.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-02-08 19:50 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tady se shodneme, SM byl zlom.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2019-02-08 21:40 | Ninja už: 4734 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak hlavně Jiraiyu považujeme za kage level, ne? A Pein Jiraiyu porazil (a Tsunade by porazil ještě spíš, když jsme u toho), kdežto Naruto (s pomocí Jiraiyových informací) zvítězil, takže bych řekla, že získání SM byl moment, kdy minimálně v jistém směru dostihl svého učitele. Neřekla bych přímo předstihl, protože Jiraiya bojoval na nepřátelské půdě, s minimem informací a menším počtem summonů + neměl v záloze dva klony čerpající přírodní chakru. Na druhou stranu se zdá, že Naruto nakonec zvládl SM lépe než Jiraiya, který do něj nebyl schopen vstoupit bez pomoci žab.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-02-08 21:42 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Naruta tam zachranil Kurama, jinak by ho Deva sundal. A technicky i Hinata, vyprovokovalo to v nem reakci.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2019-02-09 18:23 | Ninja už: 4734 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

To je fakt. Hinata a kyuubi ho vytáhli z bryndy, ale v závěrečném střetnutí opět bojuje čistě s pomocí SM. Jasně, neříkám, že v tom souboji neměl kopu pomoci od druhých, jen že fakt, že se vůbec Peinovi mohl postavit a předvést slušný souboj, minimálně pro mě svědčí o tom, že už byl na kage levelu. (Protože Nagato kage level má stoprocentně.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-02-09 18:44 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Však já souhlasím, SM je dost op. Akorát jsem nikdy nepochopil, proč s jeho pomocí mohl házet FRS.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2019-02-09 18:53 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Dal by som to do súvisu s prímesou prírodnej čakry, ktorá sa nachádza úplne všade. FRS zložený iba z Narutovej čakry sa destabilizuje po tom, ako stratí kontakt so svojim zdrojom, no po primiešaní prírodnej čakry je časťou jeho zdroja aj okolité prostredie, preto ostáva stabilný aj po vrhnutí.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-02-09 18:56 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jenže to by musel FRS nasávat chakru z okolí, už jenom proti tomu mám několik výhrad.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2019-02-10 01:50 | Ninja už: 5287 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Řeknu to tak, kage bunšin je též v podstatě čakra hozená do prostoru.
Stejně jako bijuu dama.
Oonokiho útok. Jinton genkai hakuri no jutsu.
Vesměs je to čakra oddělená od původce, někdy i řízená na dálku. Proto dokázal Naruto i v jednu chvíli Rasen shuriken nechat explodovat a rozšířit tam kde chtěl.






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-02-10 02:01 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jenže tady šlo o to, proč mohl FRS házet až v SM. Co mu SM dal tak důležitého? Dle mých vědomostí nic, co by mu to umožnilo.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2019-02-10 02:10 | Ninja už: 5287 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Lepší manipulaci čakry? Ona manipulace s přírodní čakrou je nebezpečná věc, tudíž mě neudivuje že jeho manipulace s čakrou vzroste.
Ani nevíme jestli dokázal házet rasen shuriken v normálním stavu, jelikož jsem ho to ještě neviděli udělat, vždy měl při házení nějaký mód.






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-02-10 02:13 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Manipulace nikdy nebyla Narutova silná stránka. Dost pochybuju, že vysvětlení (pokud nějaké je) je právě tohle.
Vždy ne, při souboji s Kakuzem neměl.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2019-02-10 02:17 | Ninja už: 5287 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

ale při souboji s Kakuzem RS neházel, jen ho držel.
Chtěl jsem říct že od té doby co se naučil SM nám hod v normálním stavu neukázal, ale nikde není napsáno že to ve skutečnosti neuměl.
páč při SM zvládl jen dva RS, jelikož ho to nejspíš stálo mnohem víc čakry, než RS vytvořit.






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-02-10 02:19 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Moje chyba, četl jsem 'vytvořil' místo 'házel'.
A nikde není psáno, že to umí. Eye-wink

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2019-02-10 02:28 | Ninja už: 5287 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Takže ve skutečnosti nemusí vždy být v SM aby házel RS, jen v tu dobu už byl v manipulaci tak zběhlí že to už hodit uměl, ale nemáme to potvrzeno mangou ani vyvráceno. Musí to hold zůstat záhadou, ale né že by to postrádalo smysl. Já osobně jsem s tim v pohodě Laughing out loud

Ještě navíc když byl v Kyuubi módu též hodil RS a SM nepoužil, tudíž není to podmínka k hození RS.






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-02-10 02:31 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No počkej, když to není potvrzeno v manze a postrádá to logiku (alespoň z mého pohledu), tak prostě smůla.
Jak jsem psal níž, v Kyuubi modu chápu že je může házet. Rasengan je v podstatě Bijuudama a to není zrovna útok na blízko.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2019-02-10 02:40 | Ninja už: 5287 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

nemusí to být nikde napsáno aby to začalo být logické, prostě ve chvíli když se naučil SM tak byl tak zběhlí v manipulcaci s čakrou, že to už dokázal, nejspíš v tom hraje svoji roli i množství čakry. A tu má jak v SM tak KM mnohem větší množství.






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-02-10 02:47 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Však taky nepíšu, že musí.
Tohle je definice 'lazy explanation'. Já v tom prostě vidím, že nás chtěl Kishi ohromit a nedomyslel důsledky.

Ctyri roky, kocko.