manga_preview
Boruto TBV 09

Můra oslněná světlem

Byla noc. Teplou letní tmu omamně vonící jasmínem jen tu a tam prosvěcovala lampa pouličního osvětlení. V dálce bylo slyšet tiché hřmění, vzduch byl těžký s předzvěstí blížícího se deště. Kužel světla dopadající na chodník na vteřinu ozářil vlnící se lem černého pláště. Byl to jen mžik. Stalo se to vůbec? Můra stoupající vzhůru v kruzích za světlem se ve zvířeném vzduchu zatřepotala, ale brzy našla ztracený směr. Ten, kdo kráčel tiše nocí, si nepřál být spatřen. Ale zdálo se, že uprostřed rozeklaných uliček Konohy v tuto hodinu není nikdo, kdo by se o nového příchozího zajímal. Vše spalo. V míru a tichu. Až na…
„Shizunéé! Rozbila jsi to schválně, já to viděla! Opovaž se mi zase přinést vodu!“
Okna nechvalně známého nočního podniku byla dokořán, uvnitř bylo zřejmě nedýchatelno. Ven se linula vůně pečeného masa spolu s pachem rozlitého saké, opileckým zpěvem a zuřivými nadávkami silného ženského hlasu, který překřikoval všechny ostatní. Muž stanul na kraji ulice ve stínu jasmínového keře a zaváhal. Okny se dál ven rozléhal nehorázný kravál a odněkud z horních pater se ozvalo mrzuté třísknutí okenice. Jiné okno se rozsvítilo. V tomhle domě se spát dnes opravdu nedalo. Ale nemělo cenu nadávat, proti Tsunade se nikdo neodvážil vznést za rušení nočního klidu jedinou námitku. Vlastně byli vděční, protože co se stala pátou Hokage, chodila sem mnohem méně často.
Neznámý návštěvník natáhl pomalu ruce před sebe až na ně dopadlo bledé světlo lampy. Roztáhl doširoka prsty a obrátil dlaně vzhůru. Díval se na ně. Krásné, štíhlé, bez vad a jizev, na jednom z prstů se zaleskl zlatý kroužek prstenu. Krátká čára života…ušklíbl se a znovu obrátil ruce dlaněmi dolů. Pomalu zatnul pěsti, až mu zbělely klouby. Ano, ona bude první!
Nešťastný hostinský utíral drahocennou tekutinu kapající ze stolu. Taková škoda, nejlepší saké! Dle vyhlášky by měl mít správně už dvě hodiny zavřeno, ale jakmile se navečer dostavila Tsunade se svou věrnou pomocnicí, a jakmile se to otevřenými okny rozkřiklo, stáhli se mu do baru opilci ze širokého okolí a nemínili ho opustit. Zneužívali postavení Páté i její přehnané štědrosti, když se po pár panácích dostala do varu. Opodál stála Shizune s podobně nešťastným výrazem, protože na odchod a zasloužený spánek to v dohledné době nevypadalo. Tsunade chytla dnes už třetí slinu, když dostala nový pohárek voňavého moku. Na jeden zátah ho vypila, odhodila za sebe a přátelsky udeřila do zad vedle sedícího usínajícího muže.
„Je to ale dneska krásný den, co?“ Blondýna se zazubila a mávla na hostinského, aby přinesl další. Muž rozplácnutý na stole slabě zachrčel a už se nepohnul.
„Proboha, Tsunade, pojďme už domů. Zítra nás čeká náročný den a já jsem nechala Tonton doma samotnou.“
„Neboj, ona je přece…ups…hodná… hodné prasátko. Chci říct, určitě si poradí. Pojď si dát ještě jednoho na nás! Dneska ještě nepracujeme, dneska slavíme…! Rundu pro všechny!“ Místnost propukla v divoký jásot, takže si nikdo nevšiml muže v černém plášti, který vešel dovnitř. Zamířil vyrovnaným krokem rovnou k rozvášněné blondýně.
„Vidím, že se dobře bavíš.“ Stanul před ní na vzdálenost jen pár kroků, tvář stále zastíněnou kapucí.
„Hej, a ty jsi kdo? Nalejte mu taky, je nějakej zachmuřenej!“ Tsunade už byla s rozlišovacími schopnostmi těžce za zenitem, vypadalo to, že obvyklou obezřetnost pro tento večer zcela utopila v alkoholu. Shizune zbystřila o to víc za ně obě a ustoupila o krok dozadu.
„Nepoznáváš mě? To chápu. Nevadí, slibuji, že to bude rychlé.“
„Souhlasím, saké se nesmí cucat dlouho, nebo zteplá, jsi můj člověk!“
Shizune se vývoj situace vůbec nelíbil. Tsunade buď skvěle hrála přiblblého opilce, nebo v horším případě byla skutečně úplně mimo. V tom případě mají asi problém. Neznámý příchozí působil klidně a rozhodně a z jeho hlasu šel děsivý chlad. Přemýšlela, kdo to může být a o co mu jde. Právě tady a v tuto hodinu? Že by únosce? Spoléhala na to, že jeho příchod určitě neunikl pozornosti strážců, kteří Tsunade hlídali mimo kancelář na každém kroku. Proti její vůli samozřejmě, takže obvykle tajně. Obvykle. Co když dnes šli výjimečně spát?
„Cítím neodolatelnou potřebu sdělit ti důvod mé návštěvy Konohy, i když výsledek to nijak neovlivní.“ Muž si sundal kapuci a celá hospoda postupně utichla. Před nimi stál obávaný nukenin Itachi Uchiha. Stál klidně a díval se Tsunade přímo do očí. Blondýna se posadila rovně a zamračila se.
„Co tady děláš?“ Řekla zcela vážně, také bez náznaku emocí.
„Pomsta?“ Opáčil mladík a neuhnul pohledem.
„Proč já? Nestojím proti Tobě, víš to.“
„Posledně to tak ale rozhodně nevypadalo.“ Uchechtl se Itachi a založil si ruce na hrudi. Pak, jako by si na něco vzpomněl, je ostentativně zdvihl před blondýnou do vzduchu.
„Podívej, zvládl jsem to i bez tvé pomoci!“
Tsunade na něj nechápavě civěla a nebyl to hraný údiv. „Nechápu…“
„Odmítla jsi mě vyléčit a já nezapomínám. Ale i kdybych tohle milosrdně vynechal, stejně musíš zemřít. Jako hokage jsi bohužel překážkou na mé cestě k ovládnutí všech technik a světa.“
Tsunade se naklonila dopředu, až to hrozilo ‚nehodou‘, a ještě víc se zamračila.
„Orochimaru??“ Pronesla pomalu s výrazem podezření mísícího se se šokem. „Jak jsi, proboha…?“
„To je na dlouhé vyprávění a my už nemáme tolik času. Ale konečně mám Itachiho sharingan, a s ním dokážu všechno! Život toho kluka stejně neměl perspektivu.“ Itachi stále nehnutě sledoval každý Tsunadin pohyb. „Pojďme to ssskončit, co říkáš? Ukážeš mi nějakou zajímavou techniku? Máš jich pár v rukávu, předpokládám.“ Mladíkovy oči změnily barvu na rudou, což v kombinaci s fialovými stíny a kruhy pod očima vypadalo skutečně děsivě.
„Tady ne, pojď ven.“ Zašeptala Tsunade a podvědomě se přikrčila v obranném postoji.
„Myslím, že tihle opilci nám překážet nebudou.“ Itachi vykouzlil na své stále mladicky pohledné tváři zářivý falešný úsměv. Rozhodil dramaticky rukama a otočil se kolem své osy. Všichni v místnosti popadali jako mouchy na zem a na stoly.
„Vidíš? Funguje to dokonale! Zatím mám problémy jenom s technikou Susanoo, vyžaduje hrozně moc chakry a Itachi, ten zmetek, mi jaksi zapomněl sdělit, jak ji správně uvnitř ovládat, ale Susanoo na tebe určitě potřebovat nebudu. Odhal mi vše, co znáš, a zemři!“

Poznámky: 

Myslím, že netřeba upřesňovat, komu se tenhle sen zdá. Původně jsem měla sepsanou trochu jinou verzi, humornou, ale pak mě napadla dramatičtější podoba a líbila se mi víc. Snad to splňuje pravidla, hledala jsem hledala, a nakonec jsem se inspirovala doprovodným obrázkem k misi Smiling. Totálně jsem tím dnes zazdila přípravu na zítřejší konzultaci, takže se bojím jít i spát, ale tuhle prokrastinaci jsem si maximálně užila...
Zajímalo by mě, v jaké části jste ohalili identitu neznámého Smiling. A docela by mě lákalo vědět, jak by tenhle sen skončil, kdyby se reálně stal...

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2024-03-16 23:52 | Ninja už: 5205 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

"Odmítla jsi mě vyléčit a já nezapomínám."
V tomto okamihu mi to došlo.
Dramatické si to urobila, nie, že nie, ale aspoň zatiaľ nikto nezomrel. Smiling
Vidím, že si zhromaždila všetky svoje obľúbené postavy.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2024-03-17 00:00 | Ninja už: 3894 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

No jo vlastně Laughing out loud, ale záměr to nebyl. Díky za přečtení, Pale!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2024-03-15 15:43 | Ninja už: 3894 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Děkuji, milé dámy, za krásné komentáře! Nemyslím si, že by to bylo až tak skvěle napsané, ale ten nápad s Orochimarem se mi taky hodně líbil.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha Jaguš
Vložil Uchiha Jaguš, Pá, 2024-03-15 17:06 | Ninja už: 5312 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jé, děkuji i za tuto verzi. Laughing out loud Takže hrdý Uchiha se vlastně nabídl sám? Laughing out loud Pravda, ta vydaná verze mě strhla mnohem víc. Ale u téhle jsem se taky pobavila! Asi jsem na to zrovna měla náladu, ale smála jsem se nahlas, až se syn ptal, co tam dělám. Prý děti se docela těší.. A Kakuzu navrhl štědrý finanční dar... Laughing out loud Zpříjemnilo mi to den, takže díky, žes nám tu zavrženou verzi taky dopřála. Smiling

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2024-03-15 18:19 | Ninja už: 3894 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hihi, díky! No je to Orochimara sen. Takže ve snu by si určitě nepřál, aby musel o něco někde bojovat Laughing out loud...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha Jaguš
Vložil Uchiha Jaguš, So, 2024-03-09 17:59 | Ninja už: 5312 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Skvělá povídka! Naprosto jsem si to čtení užívala!
Popravdě Itachi mě fakt zmátl. Přemýšlela jsem, komu by se ten sen asi mohl zdát. Pak mě silně znejistilo to, když se Itachi zachechtl a založil ruce na hrudi. To bylo fakt divný. A pak moje pochybnosti pomalu sílily, a že je to Oro, mi definitivně došlo, když jí říkal, že ho odmítla vyléčit. Orochimaru ^.^
Je to fantastický nápad a navíc skvěle zpracovaný! Opilá Tsunade je pecka. Ale nejstrašidelnější je představovat si Itíka s gesty a výrazem Orouše. Laughing out loud Laughing out loud
Moc díky!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2024-03-02 21:33 | Ninja už: 2699 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Čakala som, že niečo napíšeš, ale vzhľadom na aktivitu FA sekcie, som myslela, že to tak skoro nebude. Dostala si ma parádne hihihi Spojila si Itíka s Orom, ku ktorým máme obe zvláštny vzťah. Najprv sa mi nezdalo, žeby sa Itači uchechtával, potom ho Cunade nikdy nemusela liečiť a nikdy netúžil ovládať všetky techniky sveta, aj keď ako malý stále otravoval otca, aby ho učil nové techniky ale učihovské. Toho Oroitíka by si mohla aj nakresliť: "Mladíkovy oči změnily barvu na rudou, což v kombinaci s fialovými stíny a kruhy pod očima vypadalo skutečně děsivě." Eye-wink Priznám sa, že koho to bol sen, som ani neuvažovala, lebo tak som sa zažrala do deja Takový trapas... Ako by sen skončil, je otázka Puzzled Keďže sa sníval Orovi, tak možno by dal Cunade zabrať, ale vieme, že sny môžu byť aj ošemetné a Itači sa vždy istil, takže hoci ho Oročimaru okradol, nie je rodený Učiha a aj tie jeho experimenty dopadali nie vždy slávne, možno by zhorel v Amaterasu, alebo inak ostal postihnutý hihihi Rozhodne sa teším, že si napísala, vďaka Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2024-03-02 15:05 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Itachiho jméno mě hodně zmátlo, ale ruce, zvednuté ruce hada prozradily. Už jsem ani nečekala, že by se někdo mohl pustit do Orochimarova splněného snu, o to víc mě překvapil a bavil Smiling Dramatičtější podoba tomu sedne, přeneslo mě to zpátky do časů, kdy jsem koukala na Naruta poprvé a Orochimaru byl pro mě ten nejhorší záporák, krutá a zvrácená postava. Děsivá představa, kdyby se mu skutečně podařilo dostat k technikám Uchihů. Moc se mi líbí, jak jsi vystihla tragický a zároveň mírně komický nádech celého příběhu - opilá Tsunade překypuje štědrostí a nechce si s ničím lámat hlavu, zatímco Orochimaru ji plánuje chladnokrevně zavraždit.
Zpětně jsem moooc ráda, že jsem se mořila se stažením konkrétního dílu anime a printscreenování obrázku s Orem xD Díky za účast a příspěvek, mise samozřejmě splněna Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2024-03-16 23:58 | Ninja už: 3894 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ještě zpětně díky za uznání mise! Až teď jsem si všimla, že už nejsem Orochimarův experiment, ale přesedlala jsem rovnou na Samuraje Laughing out loud. Tomu se říká kariérní postup Cookie 1

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE