manga_preview
Boruto TBV 09

Shunshin no Jutsu

Český název: 
Technika problesknutí
Název ve znacích: 
瞬身の術
Typ (úroveň): 
úroveň D
Kdo ho používá: 
např. Uchiha Shisui, Třetí Raikage, Čtvrtý Raikage, Čtvrtý Hokage, Hatake Kakashi atd.
Popis: 

Jedná se o vysokorychlostní pohybovou techniku. Použitím Shunshin no Jutsu se může nindža pohybovat po velkým vzdálenostech téměř okem nepostřehnutelnou rychlostí. Příhlížejícím se technika jeví, jako kdyby se uživatel přemístil. Množství čakry k použití techniky závisí na celkové vzdálenosti a nadmořské výšce mezi uživatelem a cílovým místem.

Často spolu s technikou je vytvořen oblak prachu, který je používán k zamaskování pohybů uživatele. K rozptýlení protivníka můžou být použity i jiné živly či látky: Gaara používá písek pro jeho Písečné problesknutí (砂瞬身, Suna-Shunshin); v novele Shikamaru Hiden, Sai používá inkoust pro Problesknutí inkoustové mlhy (墨霞瞬身, Sumigasumi-Shunshin). Vesnice dokonce mají své vlastní varianty techniky, jako například Mlžné problesknutí (霧瞬身, Kiri-Shunshin), Vodní problesknutí (水瞬身, Mizu-Shunshin) a Listové problesknutí (木ノ葉瞬身, Konoha-Shunshin)

Ačkoli Shunshin no Jutsu je běžná technika pro všechny shinobi, někteří jsou díky této technice známí. Uchiha Shisui byl obávaný nindža s přezdívkou Shunshin no Shisui (瞬身のシスイ, Probleskující Shunshin); kdykoliv tuto techniku použil, Shisui zmizel z očí bez jakékoliv náznaku přítomnosti. V anime dokonce byl Shisui díky této techniky schopen vytvořit klony.
Když tuto techniku použil Třetí Raikage, vypadalo to jako, kdyby se v dané oblasti náhle objevil a zmizel blesk. Čtvrtý Raikage techniku zkombinoval s Bleskovým čakrovým módem, což mu umožnilo vyhnout se Amaterasu.

Ruční pečetě: tygr
Debut:
Manga - Naruto 1
Anime - Naruto 1

Obrázek: 
Shisui.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie