manga_preview
Boruto TBV 09

Ōdama Rasengan

Český název: 
Obří Rasengan
Název ve znacích: 
大玉螺旋丸
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Uzumaki Naruto, Jiraiya, v anime Sarutobi Konohamaru
Popis: 

Ōdama Rasengan je silnější verze Rasenganu.

Přehled

V anime vytvořil Naruto Obří Rasengan během jeho dva a půl ročního tréninku s Jiraiyou; během jeho tréninku prolomení genjutsu Naruto omylem uvolnil svoji čakru a vytvořil velký Rasengan. Technika využívá stejného principu stlačení rotující čakry v uživatelově dlani jako původní Rasengan, zde se akorát používá větší množství čakry. Jelikož zde je více čakry zhuštěno ještě do větší hustoty, koule uvolní svoji energii okamžitě během kontaktu, což mnohonásobně zvýší její destruktivní sílu oproti Rasenganu.

Když Naruto poprvé použil Obří Rasengan, potřeboval stínový klon, aby mu pomohl vytvořit a držet. Později ho dokáže udržet sám jednou rukou, ale stále potřebuje stínový klon k jeho vytvoření.

Použití a vývoj

Podobně jako u Rasenganu Naruto vylepšil svůj Obří Rasengan a vytvořil variantu s Čakrovým módem Devítiocasého. Velikost a síla jeho Obřího Rasenganu se také zvýšila, takže byl velký skoro jako polovina Chōōdama Rasenganu. Může do něj také přidat svoji větrnou čakru a vytvořit tak Ōdama Rasenshuriken.

Senpō: Ōdama RasenganSenjutsu

Když Naruto používá Sennin mód, Obří Rasengan je díky poustevnické čakry silnější a nazývá se Senpō: Ōdama Rasengan (仙法・大玉螺旋丸, Poustevnická technika: Obří Rasengan). Podobně jako u originálu Naruto používá k vytvoření stínový klon. Jediný rozdíl je, že v Sennin módu mu může stínový klon vytvořit Obří Rasengan v každé ruce. Jeden pak může po vytvoření klonu předat. Senpō: Ōdama Rasengan je mnohem větší než originál, je stejně velký jako přivolané zvířata Peina.

Další informace

Překlad od CRWE: Obří Rasengan
Debut:
Anime - Naruto Shippūden 15
Manga - Naruto 260, str. 10-11

Zajímavosti:

  1. Normální Rasengan Namikaze Minata je skoro stejně velký jako původní Narutův Obří Rasengan. Tuto techniku použil v Jiraiyově novele, když byl v Tsunadině snu Nekonečného Tsukuyomi.
  2. Ke konci Čtvrté světové války nindžů byl Narutův obyčejný Rasengan stejně velký jako jeho původní Obří Rasengan.
  3. Když Konohomaru poprvé použil tuto techniku v OVA, dokázal ji držet jednou rukou.
Obrázek: 
dama Rasengan.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie