manga_preview
Boruto TBV 09

Yukinine konožské ľudové rozprávky 2

hin7-.jpg

Hinata a 7 legendárnych šermiarov

Stalo sa pred mnohými, premnohými rokmi, že zlovoľný Orochimaru nehanebne napadol spanilú Hinatu, aby získal moc klanu Hyuuga, Byakugan. Chuderka Hinata ostala po boji nehybne a v hlbokom bezvedomí ležať na mieste svojej porážky. A tak ju našla okoloidúca skupina 7 legendárnych šermiarov z Hmlistej. Keď zistili, že bola pripravená o svoju moc, pokúsili sa za ňu získať aspoň výkupné, no jej otec, hlava klanu Hyuuga, o tom nechcel ani počuť a čokoľvek za Hinatu zaplatiť. V prvom návale hnevu sa šermiari rozhodli posielať mu z nej poodsekávané kúsky, kým ho nepresvedčia, no nakoniec niektorý z nich predsa len včas schladol a rozladený z toho, že by z takej krásky čokoľvek chýbalo, dostal lepší nápad, ako z Hinaty niečo vyťažiť. Použijú ju ako návnadu.
A tak sa aj stalo. Hlboko spiacu Hinatu dôkladne umyli, očesali a odeli do luxusnej bielizne – lebo na vzhľade záleží -, ktorá priveľa neodhaľovala, no o to viac dávala tušiť, uložili do sklenenej truhly, nastražili na vhodné miesto, ktorého polohu rozhlásili po okolí. A už to išlo. Bohatým zvedavcom odľahčili od ich starostí, čo s toľkým majetkom, trúfalých shinobiov, snažiacich sa Hinatu získať, likvidovali a úplných chudákov nechali tak, aby mal kto šíriť chýr o kráske spiacej v sklenenej truhle. Z času na čas veko truhly poriadne preleštili a zlé jazyky hovoria, že nielen to.

Toto trvalo až do okamihu, kedy bol poslaný Naruto vyšetriť celú situáciu. Ako tak išiel po vyznačenej cestičke vedúcej k záhadnej kráske, zrazu si potreboval odskočiť a keď si uľavil, s hrôzou zistil, že nedokáže cestu znova nájsť. Chvíľu blúdil, kým nezačul nárek. Išiel za hlasom a našiel ne zemi sedieť starenku.
„Panbodaj šťastia, baachan!“ pozdravil ju preňho trocha netypickým spôsobom.
„Dobre, že si ma tak slušne pozdravil, inak by som si myslela, že ma ideš ozbíjať,“ odvetila babka a ukázala kameň, čo mala pripravený v ruke, „ale keby si ma chcel obšťastniť, v tom ti brániť iste nebudem,“ pokračovala s nervy drásajúcim smiechom, oblizujúc si pery. Naruto však len tupo hľadel, zjavne nepochopil výzvu, tak babka pokračovala.
„Som Chiyo a chodievam do tohto lesa zbierať semeno,“ žmurkla. „Práve som bola na ceste k jednému výbornému miestu, keď som si nešťastne vyvrtla nohu.
„Bez obáv, ja vás tam zanesiem, -ttebayo,“ odvetil Naruto celý vytešený, že aspoň bude mať nejaký cieľ, lebo blúdenie lesom ho už nebavilo.
Ako povedal, tak sa aj stalo a nakoniec sa s Chiyo ocitli na čistine, uprostred ktorej stála sklenená truhla, v ktorej niekto ležal. Hádate správne, bola to Hinata a šermiari, keď začuli, že niekto prichádza ušli, pretože práve vtedy nikoho príchod nečakali a sú veci, pri ktorých sa nechce nechať nachytať ani ten naotrhlejší shinobi.
„Peknučkéé, čerstvučkééé,“ pospevovala si veselo babka Chiyo – lepšie povedané škriekala -, zoškrabujúc zo skleneného povrchu biely povlak do pripravenej nádobky.
Naruto, keď pristúpil bližšie, s prekvapením zistil, že v truhle leží Hinata v spodnej bielizni so vzormi narutomaki (šermiari ju kúpili v akcii) a pri pohľade na jej krásnu tvár dostal zrazu chuť zistiť, či majú jej pery chuť ramenu.
„No len začni,“ povzbudzovala ho Chiyo, roztopašne hrabkajúc špičkou nohy do zeme, „predo mnou sa skutočne nemusíš ostýchať, mladý,“ a odhalila ďasná v širokom úsmeve. Počas cesty totiž zistila, že sa Narutov život točí prevažne okolo ramenu, a tak nemala problém uhádnuť, na čo práve myslí.
„Čo mám ako robiť?“ opýtal sa zmätený Naruto.
„Nie je to snáď jasné?“ skríkla po tom, ako na seba päť minút bez slova hľadeli. „Používaj niekedy aj hlavu!“ Na Narutovu obranu treba povedať, že to zasa až také jasné rozhodne nebolo a reakcie babky semenárky ho zmiatli ešte viac. No zrazu mu to došlo. Lebo Naruto, hoci rozumu veľa nepobral, z času na čas prišiel s nejakým nekonvenčným riešením. Tak aj teraz – urobil presne to, čo mu Chiyo radila a hlavou prerazil sklenené veko truhlice. Ako sa k Hinate dostal čerstvý vzduch, jej líca razom očerveneli, no naďalej zotrvala v hlbokom spánku. Naruto fascinovaný jej krásou sa už-už skláňal, že ju pobozká na pery, keď sa tesne nad jej tvárou zháčil. Mysľou mu prebehlo, vychádzajúc z jeho skúsenosti so Sakurou, čo všetko by mu mohla urobiť, keby sa prebrala práve vtedy, keď ju bozkáva. Tak sa rozhodol skúšobne ju pobozkať najprv na čelo. Akonáhle tak učinil, Hinata otvorila oči a zahryzla sa do Narutovho obnaženého hrdla, pripraviac ho pritom o moc démona Kyuubiho, tak ako ju predtým Orochimaru pripravil o silu Byakuganu. Pod vplyvom temnej čakry sa razom premenila v démonickú líščiu sukubu a cnostné ženy odvtedy nestrašia neposedné detičky tým, že po ne príde v noci Kyuubi, ale samé sa strachujú, aby neprišiel za ich manželmi. Naruto naopak upadol do podobného spánku, v akom bola predtým Hinata. Z toho plynie ponaučenie, že hlupáci nikdy nemajú šťastie, čo ako to o sebe rozširujú.

Pokiaľ by vás zaujímalo, čo bolo ďalej so sukubou Hinatou, tak vedzte, že tá sa hneď pustila testovať výdrž šermiarov a keď už tí vo svojej pokorenej mužnosti nedokázali ani prstom pohnúť, obrala ich o meče a predala ich akémusi zberateľovi menom Mangetsu. Získané peniaze múdro investovala do založenia spermabanky, ktorej vedením poverila Chiyo a kliniky asistovanej reprodukcie, vedenej najväčšou lekárskou kapacitou tej doby, Sakurou Haruno. Tej však najprv musela prisľúbiť pomoc pri oslobodení Sasukeho z Orochimarových pazúrov, no to už je iný príbeh.

Poznámky: 

Fanart by Avárt (alias FruitPunchSamuraiG)
Yukina je Jirayova dcéra vymyslená andaateikoou, ktorej týmto pripomínam, že som ju varoval. Smiling

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Po, 2016-12-26 12:27 | Ninja už: 2735 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Úchylná na babička Chyio a Hinata jako sukuba Smiling hodně jsem se pobavila.

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-12-23 11:14 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

noleda & Kaze: Už bol spomenutý Kristus aj Mária, som zvedavý, kto bude ďalší. Eye-wink
Akumakirei: príznačnejšie by bolo "semenište zvrhlých rozprávok" Evil
andaateikaa: Nooo, premýšľal som, koho presne Naruto stretne v lese, ale nakoniec to vyšlo na Chiyo.
Kakari: Nasledujúca rozprávka pod názvom "Dlhý, Široký a Bystrozraká" ostane v rovnakom formáte, ako táto.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2016-12-23 11:02 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Marjá... mrtvá smíchy!! Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Pá, 2016-12-23 00:39 | Ninja už: 3029 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Hned, jak jsem viděla název, jsem věděla, že se mám na co těšit. Laughing out loud Bavila jsem se od začátku do konce. Smiling Čekala jsem to horší. Sticking out tongue Pochopila jsem správně, že došlo k jisté sexuální technice, kterou jsem zmínila v Broukařovi? Laughing out loud

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Pá, 2016-12-23 00:01 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Koukám, že konoha začíná být pokladnicí zvrhlých pohádek.
Chudák statečný a obezřetný Naruto. A (plachá) Hinata xD

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2016-12-22 23:33 | Ninja už: 3904 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Kristapána, co to je Laughing out loud???

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2016-12-22 23:08 | Ninja už: 5353 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Pravda, nemůže říct, že bys ji nevaroval. Jsem zvědavá, v jakém formátu bude trojka Sticking out tongue

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF