manga_preview
Boruto TBV 09

Krátenie si dlhých chvíľok

Oceán je dosť veľký

“Čo si myslíš, že robíš, Hachi? Povedal by som, že stačí,” gestikuloval Bee rukami pred svojou tvárou, zatiaľ čo Hachibi znudene máchal chvostmi všade naokolo a býčiu hlavu nakláňal slnku.
“Bohužiaľ, Bee, ja sa nemôžem máčať v tom vašom jazierku. Dopraj mi teda aspoň chvíľu bez tvojich veršov,” prosil ho jeho niekoľkochvostý priateľ a Bee sa po jeho slovách musel otočiť tvárou vzad. Chvíľu len tak postával a prezeral si vodnú plochu pred sebou, až ho nakoniec oslovil opäť.
“Hachi, to nie je jazierko, nýbrž oceán. Ukáž teda svoje plutvy, nebuď porcelán!” vyzval ho, na čo Hachi čľup do vody.

Piesok v pieskovisku

“Nevideli ste Shukaka?” ozýval sa posmutnelý hlas karmínovovlasého chlapca Sunou a ľudia len do strán kývali hlavou. Už hodnú dobu nadháňal stopy po ňom, no on sa akoby pod zem prepadol. Nikde ho niet už pár dní.
Gaara zdrvený chopil sa svojej tykvy. So sklonenou hlavou vykročil pieskovcovou zemou medzi domcami a jeho kroky uberali sa na miesto jemu veľmi známe.
Urobil krok, urobil ďalší a váha jeho tela sa zvalila na drevenú hojdačku. Podvihol zrak zapadajúcemu slnku a v tom sa jeho telo chytilo smejúceho sa kŕča.
Shukaku si sedel uprostred pieskoviska, kde práve lopatkou utľapkával povrch zlatistej pyramídy.

Princ na bielom koni

Na kamenistej cestičke, vedúcej do na mapách nezaznačenej dedinky na samotnom konci sveta, sa rozľahlo klopkanie kopýtok, na čo natešené ženy vybehli zo svojich príbytkov. Nahŕňali sukne, upravovali vlasy, na tvárach črtal sa im žiadostivý úsmev.
Zatiaľ nikde nikto, no ich tváre sa červenali stále viac silnejúcim nedočkavým očakávaním.
Spoza rohu vyklonil sa podivný belasý kopytník, povedľa ktorého kráčal akýsi obrnený chlapík.
“Len prechádzame,” ozvalo sa z jeho úst prekrytých maskou, no ženám sa to nezdalo.
“Objavil sa! Presne ako podľa proroctva našej panej! Obrnený princ na bielom koni!” prekrikovali jedna cez druhú a svojimi vlastnými telami mu zahradili cestu.

Na mačku a myš

Telo Nii zmenilo sa do miniatúry toho Matatabiho a plechom pokryté steny kanála sa obalili žiarivým modrým svetlom. Dvaja spoločníci sa aj tak jej útokom vždy perfektne vyhli.
“Mám nápad!” zvolal Kakuzu a pomocou nejakej jeho vševediacej techniky zmenil Hidana na zdesenú myš. Nii vo forme Jinchuuriki ovládol pud Matatabiho, ktorý pri pohľade na šedivú myšku zapriadol a chvostom rozvíril stuhnutý zápach okolo.
Keď sa rozbehol vpred, v momente ho zabalila obria sieť. Kakuzu víťazoslávne trhol rukou k telu a pokynutím druhej zbavil Hidana myšieho kožuchu.
“Tú túlavú mačku máme z krku,” zvolal.
Takýto je skutočný koniec Nii a Matatabiho.

Záhada miznutia sliepok

Išiel Naruto pozdĺž veľkej rieky, z uprostred Konohy začul hlasné prieky.
“Čo sa deje?” spýtal sa sám seba v duchu, ale to už mal po zuby toho vzruchu.
Podišiel tam, k horde ľudí..
“Kto že ma tu teraz budí?!”
Pod hrubým, ráznym hlasom líšky budovy sa zaknísali, ľudia plní zlosti, hnevu petíciu podpísali.
“Vyhnať ho preč, žerie nám sliepky! Zavri ho už, prosím, do tej klietky!” kričali naštvaní ľudia navzájom cez seba, prstami ukazovali na líškinu tvár vysoko do neba.
“Kto ich žerie, komu to ja porátam?” zagestikuloval Hokage rukama.
“Kto by to bol, blondiak hlúpy, bol to predsa Kurama!”

Poznámky: 

Síce som to zmákla hneď v deň zadania misie, dúfam, že to mám všetko podľa pravidiel, a že sa bude páčiť! Smiling *~*

4.2
Průměr: 4.2 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2018-08-14 12:00 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise L3: Líbí se mi, jak všechna drabble prolíná stejný motiv - pravé podstaty démonů (chtěla napsat zvířecí, ale Shukaku není zvíře, že). Oceán je dosť veľký je takové miloučké, moc se mi líbí představa spokojeného Hachibiho v oceánu. Smiling Ale nejvíc se mi asi líbilo Piesok v pieskovisku. Úplně vidím skleslého, maličkého Gaaru, jak hledá démona, který je pořád s ním. On se tak chuďátko trápí a Shukaku si přitom staví bábovičky a vyhřívá se na písku, no toto. Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Po, 2018-08-20 14:39 | Ninja už: 3735 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Ah. Priam som zabudla na to, že som niečo takéto kedysi napísala. Som naozaj rada, že si mi pripomenula toto malinké dielíčko, je veľmi úsmevné pre mňa samotnú. Laughing out loud
A som naozaj rada aj za to, že si, hoc kvôli misii, zavítala práve ku mne, a že sa páčilo. Smiling Z lásky

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!