manga_preview
Boruto TBV 07

Příběh dvou legend

„…Ale přes všechny ty útrapy, přes to všechno..“
„Žili šťastně až do smrti, jako je to vždycky… tyhle konce mě už nudí,“ postěžoval si chlapec.
„Šťastné konce přece nemůžou nikdy omrzet,“ podivila se jeho babička.
„Ale jo… je to pořád to stejný,“ namítl. „A na pohádky jsem už dost starej…“
„Je ti deset,“ usmála se. „A kromě toho, na dobré konce nejsi nikdy dost starý.“
„Je to nuda! Vždycky to všichni přežijí… proč nikdy hrdina neumře? Bylo by to taky aspoň něco novýho …“
„To by ti ho nebylo líto? Alespoň trošku?“
„Vždyť by to byla jenom pohádka! Proč líto, babi?“
„Protože… když posloucháš nějaký příběh, je to jako bys ho prožíval… chápeš?“
„Nesmysl.A.. řekni mi ještě nějaký,“ poprosil. „Ale opravdovější, babi…“
Usmála se. „Když jinak nedáš…“

„Bylo nebylo… žil kdysi jeden muž. Jeden ninja, jak se takovým lidem dříve říkalo – jmenoval se Shinobi.
Ninjové byli lidé, kteří bojovali za svého krále… a za svou zemi. Bylo jich hodně, mnozí byli dost silní a talentovaní… ale tenhle byl přesto výjimečný, i mezi nimi.
Nikdo se mu nikdy nevyrovnal v boji. Zkoušeli to, ale vždy, vždy prohráli… Byl mistrem kenjutsu – umění boje s katanou, a to takovým, že i sebelepší bojovník svou katanu sklonil, jen když ho uviděl.
Ovšem, takovým se člověk nestane jen tak. Moc, moc dřel, aby to dokázal…aby se stal hrdinou. Aby byl dost silný, aby se mohl postavit všem nepřátelům a dobře chránit své milované, vždyť to byl jeho sen.

Léta plynula, a on stále bojoval. Nikdy se nevzdal, ačkoliv mu mnohokrát ublížili. Bojoval za své přátele, za svou… ale ano, i za svou lásku, císařovu dceru Tenshi. Vždyť – i sebelepší bojovník se jí, lásce neubrání,“ usmála se babička.

„Romantika? No jo, jak jinak… Nuda…“ zašklebil se chlapec.
„Jen počkej a nepřerušuj mě,“ napomenula ho.

„Jednoho dne, bylo to zrovna za Velké války, došla do hlavní vesnice země hrozná zpráva. Nepřítel, se kterým země dlouhá léta bojovala, se rozhodl zaútočit přímo na hlavní vesnici. Nebyl čas, do útoku zbývaly pouhé hodiny, možná i míň…
Král okamžitě povolal Shinobiho, aby pomohl.
Ten si vzal svou nikdy nepřemoženou katanu a vyrazil do boje. Nebylo mu lehko na duši, v té době právě jeho milovaná očekávala narození jejich prvního dítěte.
Ale kdyby odmítl, vyčítal by si to do konce života, zklamal by sám sebe. Ale co víc – zklamal by důvěru lidí, a to nedokázal. Nemohl.
Naposledy Tenshi políbil.
„Vrať se mi,“ zašeptala. Ohlédl se, ale neřekl nic. Jen se usmál. Ona věděla…

Dlouho, dlouho trval boj. Ti nejvytrvalejší stále bojovali, ale mnoho lidí leželo mrtvých… chladná těla bez života. Ale byli tam také živí, a proto bylo třeba dál bojovat. „Nikdy se nevzdat,“ šeptl si sám pro sebe Shinobi, rozmáchl se katanou, a ukončil život dalšímu nepříteli.
Dalšímu a dalšímu… nepočítal je, nezáleželo mu na tom, kolik jich už zabil. Záleželo na tom, kolik jich ještě žilo… ano, zní to krutě. Ale taková válka je.
Ostří katan se blýskala, pot z lidí tekl… síly jim ubývaly, tatam bylo jejich odhodlání. Už chtěli jen domů, ke své rodině. Rychle ukončit to nesmyslné krveprolití.
„Tohle nemá cenu!“ ozývaly se výkřiky mezi řinčením zbraní a bolestnými steny. Na obou stranách, našeho císaře i nepřátelského pána.
Už nechtěli bojovat, už nechtěli dál zabíjet. Sklonili zbraně.
„Tohle ne!“ zařval pán. „Zabijte je! Musíme je zničit! Tahle země bude moje!“ ječel.
„Mlč,“ doporučil mu Shinobi s lesknoucím se čelem od potu. „Když bojovat nechtějí, tak…“
„Ticho! Tohle je moje armáda! Mě budou poslouchat! Copak to nevidíte! Zabíjeli vás! Zabili vám vaše přátele! A vy to necháte jen tak?!“
Lidé váhavě pohleděli na své zbraně.
„Ne!“ vykřikl Shinobi. „Proč vlastně bojujete? Protože to on řekl?! Kde je vaše čest, vaše čest ninji?! Zabíjíte nevinné.. a sami umíráte! Přestaňte už s těmi nesmysly! Skončete války!“
„To říká slavný bojovník, který už sám mnohokrát zabíjel?“ zeptal se posměšně pán.
„Já,“ obrátil k němu ledově oči, „vždycky bojoval za mír! Za, to, na čem mi záleží! Bojujte za to i vy, buďte dobrými lidmi!“
A lidé poslouchali. Nevěděli proč, ale mužova slova měla zvláštní účinek. Nebo snad to, jak svýma modrýma očima na ně odhodlaně hleděl, jakoby-„

„Jakoby co?“ zeptal se Kishimoto nedočkavě.
„Jen počkej, dočkáš se…“

„Jakoby je tak nějak… znal? Jakoby věděl, co cítí… byl tak nějak jejich. Jejich hrdina. Až ho zamrazilo. Když se díval, a viděl v jejich očích… důvěru? K nepříteli?
Ale ne ve všech očích. .. a ne všechny viděl.
Takže nevěděl, že se k němu velitel nepřátel vztekle blíží, neviděl, jak do něj zabodává tu katanu… do mistra boje s katanou.
Ale už viděl krev, která se z rány řinula…

Nedaleko odtamtud právě mladá žena chovala své před hodinou narozené dítě. Náhle zaplakalo. A ji samotnou prudce zabolelo na hrudi.
„Shinobi,“ pomyslela si rozrušeně. Nevěděla jak, ale cítila, že je něco v nepořádku.
Nedbala na svou zesláblost, a vyběhla ven.
„Tenshi-hime!“ zavolala za ní její služka. „To nemůžete!“
„Něco se děje, musím jít ven!“ odpověděla slabě.
Možná ale raději neměla…

Protože by pak neviděla, jak její hrdina umírá. Jak nejstatečnější ninja v zemi naposled vydechuje.
Nenapadlo by ji, že teď už je jen jeden způsob, jak spolu můžou být navždycky...

„Takže jejich láska trvala navždy… a nejen to – od té doby se těm nejstatečnějším bojovníkům říká shinobi. Na jeho jméno se nikdy nezapomnělo, navždy zůstane legendou… “ Dovyprávěla svůj příběh žena. „A ty máš svůj nešťastný konec… i když,“ zamyslela se. „Vlastně ne…“
„Ale on zemřel! To není štěstí!“
Pousmála se. „Má,“ odpověděla.
„Ale… zemřel přece!“
„Ano, ale… zachránil svou vesnici. Na tom přece záleží, ne?“
„Ne… měl to přežít! To by bylo správný. Ne tohle. Bylo to předčasný a hloupý. Vůbec se to tam nehodilo! Ten příběh začínal dobře, ale konec to zkazil!“ protestoval zapáleně.
„Takže bys chtěl raději šťastný konec?“ pocuchala mu černé vlásky. „Navíc – je to přece jenom pohádka.“
„Nikdy se to nestalo?“
„Ne. I když, kdo ví,“ zamyslela se.
„Ne, nemohlo se to stát. Vždy´t je to nesmysl – hrdina jako on neumírá. A když ano… ne takhle jednoduše. A navíc – co ty slova? Ten nepřítel měl možná pravdu – nemohli jen tak přestat bojovat. Ne, když je zabíjeli…něco začali, měli to dokončit. Nebo aspoň ne se bratříčkovat s těma, kdo vraždili jejich přátele… to nejde!“
„Ještě tomu nerozumíš,“ pohladila ho babička . „Ale jednou pochopíš… a třeba napíšeš vlastní příběh, jak sám budeš chtít,“ usmála se.
„Ale ten bude určitě mít lepší konec, než tohle!“ vykřikl. „Jo… bude to lepší… taky o bojovníkovi! Ale… ale...jinak. Hlavně bude jiný konec! To slibuju!
Jako že se Masashi Kishimoto jmenuju!“

Poznámky: 

4.914285
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2020-03-20 15:51 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise O: Nestačila jsem zírat, jak fikaně jsi to měla všechno promyšlené. Absolutně všechno mi do sebe dokonale zapadlo od prvních slov. Jen jsem se zatajeným dechem četla a četla, až k tomu odhalení, kdožepak je ten klučina, co se mu nic nelíbí. Chudák dítě v tvém příběhu (alegorie na Naruta, což?), zůstat tak brzo po narození bez rodičů... stejná jako Kishimoto. Ne, vážně, povídka se mi děsně líbila, i přes ten smutný příběh, který si do něj zasadila. Opravdu bravurní dílo. Jsem ráda, že jsem ho našla. Nezlobit se na mě, že jsem ho znovu "vytáhla" na světlo. Na tenhle počin dlouho nezapomenu.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele TaMiNi
Vložil TaMiNi, Po, 2014-01-20 17:42 | Ninja už: 3727 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Utírač Udonova nosu

A pise..splnil si slib v teto povidce..:)Ale vetsina jinych lidi by bylo pro aby naruto zemrel..ale lidi serial NARUTO by byl bez hlavniho hrdiny Naruta zvlastni ne ?!Hned jak on zemre muzem to brat jako konecny dil..Eye-wink

Smrt je lechká.To život je těžký.Proto sa nikdy nevzdám a budu pokračovat dále.Život je příliš krátký aby jsme se dívali na minulost a řešilu ju.Proto se vždy koukám dopředu a věřím v lepší zítřky.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2010-07-02 08:08 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

jejda... já tady nezanechala koment? xD
úplně moc hezký xD Docela mě to překvapilo Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2009-03-15 12:10 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak tohle byl nádherný příběh. Jak jsem došla ke jménu Kishimoto, hned mi přes tvář přelétl úsměv. Hned mi to došlo Smiling Tohle je moc dobře vymyšlený příběh, krásná legenda...

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Út, 2009-01-06 13:03 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

to je úžasné! skvělý nápad! a stěma šťastnejma koncema to tak je vždycky... když je, každý nadává, že je to ubohé, a když není, zase každý nadává, protože to už neskončí vesele Smiling a způsob jak tohle propojit s Narutem... dokonalost! docela bych to Kishimu vnutila na přečtení Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Út, 2009-01-06 13:13 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

OMJ...toto je neuveritelne uzasny napad...a este lepsia realizacia, skvele napisane, som skoro nedychala...a ktovie mozno to naozaj tak nejak bolo Eye-wink

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Út, 2008-12-16 18:36 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Moc hekzý Laughing out loud

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-11-18 20:18 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Verim, ze ty na psychologii rozhodne mas, soude podle tvych povidek, ze kterych se da soudit jen to nejlepsi! Laughing out loud
Na tvou knihu si klidne vystojim frontu a uz moc se na to tesim!!! Laughing out loud
A co se tyce nametu na pribeh... Je to senzacni napad! A bravurne jsi to pojala! Cele je to nadherne! Mas to skvele propracovane a... tohle se neda oznacit jinak nez jedno z tech nejsenzacnejsich del... Laughing out loud

Obrázek uživatele Merrysek
Vložil Merrysek, Ne, 2008-11-09 19:04 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

To je dokonalý nápad! Opravdu! Nic tak originálního by mě v životě nenapadlo, všechny tvoje ff jsou něčím moz zvláštní a krásný! Vždycky z nich vyzařuje... něco... nad čim se každý zamyslí aniž by chtěl... Myslím, že by mi jeden komentář nestačil, vypsat vše co si o tvých povídkách myslim... Ale shrnu to do jedný věty... To jak píšeš, jaký slova používáš je naprosto dokonalý!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-11-09 19:12 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Dokonalost je nudná Smiling já pořád na té povídce vidím několik věcí, které by se daly napsat lépe...
Děkuju moc... víš ty, že jsem až do teď měla takovou zvláštní, ne moc veselou náladu... a teď, teď se usmívám jako... jako někdo, kdo se právě přečetl tvůj komentář Smiling
Takže opakuji zas a znova - děkuji.. pro lidi, jako jsi ty, píšu Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, So, 2008-10-25 10:50 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Páni to je krásne! Uplne originálny nápad...a ako mu to ta babička rozprávala...to nemalo chybu!nettie to bolo úžasné!Smiling

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-11-02 15:33 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Děkuju, děkuju moc... *a předem se omlouvá, jestli ten koment nebude mít smysl... páč je půl šestý ráno a ona právě vstala xD*

EDIT - lady_anjelik - děkuju moc Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-10-24 19:44 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Takže ... Nejdřív jeden rejp, radši ho dám na začátek xD Myslím, že ninjové nebojovali katanou... A konec, šlus, vůbec si toho nevšímej, protože já sem jenom blbá, ale ti lidé a ta věc mi prostě nejde dohromady Laughing out loud Ale fakt, nevšímej si toho... Já sem jenom blbá xDD
A teď už vážně Smiling
Nettie, ani nevíš, jak ráda čtu to, že bys chtěla napsat knihu. Ani nevíš, jak moc, protože od tebe, zrovna od tebe, bych si tu knihu moc přečíst chtěla ... Od tebe si chci přečíst všechno, co napíšeš, protože píšeš dokonale a proto na tu knížku budu čekat a jednou, až ji napíšeš a výjde, na oplátku já si zamlouvám první podpis Smiling Protože tobě ji musejí vydat ... A jestli ne... Jaký ne? Prostě ji vydaj Laughing out loud Moc ti v tom držím palce Smiling
A k příběhu ... Zase nádhera. Podaná moc pěkně, moc hezký zamyšlení nad vším... A krásná představivost Smiling Jak to asi začalo... Vybralas tu nejkrásnější možnost Smiling A zpracovala ji, jak jinak, výborně...
Na tu knížku čekám! ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-11-02 17:01 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Líp bych to říct neuměla!! Akorát mě mrzí, že první podpis máš ty. Ale v tom případě já si zamlouvám ten druhej!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Pá, 2008-10-24 18:46 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

to je úžasný nápad, neotřelý... já nevím, všichni na té konoze.cz jsou fůrt lepší a lepší, jen já klesám... až na dno...

kritiku bych neměla žádnou, jen doufám, že tu knihu fakt napíšeš Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-10-23 22:19 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nettie, ja strácam slová... Zas a znova...
Je to taký krásny príbeh, že ani neviem, ako poukladať písmenká tak, aby dávali súvislý text...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Čt, 2008-10-23 21:47 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

juch xD jsi skvela.. krasne tema..
a ja vidim v Kishikovi podobnost s Narutem.. jakoze to chovani trosicku..
proste dokonalost..!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-10-23 20:51 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A vám, hvězdičkářům, taky děkuju... i když, ono malinkatý komentářek... mno nic xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-10-22 22:49 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

nettie, ty jsi mimozemšťan xD tohle je neuvěřitelně geniální...
nE.T.tie xDD jojo, odhalena xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-10-22 19:51 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Ne, je to bezvadný!
A i když můj koment stojí zase za prd, tak to tak opravdu cítim a nevim, jak jinak to říct.
Prostě moc supr povídka... Eye-wink

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., St, 2008-10-22 19:45 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

WOW!!! *chvíli hledá inteligentnější slova*
nett, tohle je prostě tak nádherně dokonalý, až opravdu nevím, jak to popsat. Zůstal ve mně takový krásný pocit. Takový ten, co ho slova jen kací... Prostě kawaii.


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, St, 2008-10-22 19:37 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Smiling Napad... vynikajici. Podani formou pohadky... vynikajici. Maly Kishi... No jako dite Smiling Tak mi nezbyva *saha po mysce* nez ti dat 5... *klika na patou hvezdicku*

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-10-22 19:33 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ááá, ty...ty...ty si mě nepřej!!! já mam rád šťastný konce Sad a ty mě donutíš přiblížit se na hranici slz Sad to se dělá, vždyť sem tolik nevyhrožoval ne Sad
bylo to pěkný, dojemný, určitě zajímavá veze k tomu, jak ho naruto napadl. taky by mě to zajímalo, jak to s tím doopravdy bylo Eye-wink a tohle určitě prozatím dokonale nahradí pravdu Eye-wink prozatím Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-10-22 19:22 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

áááááááááááááááááááááááááááááááá
Tak toto je Pecka s velkím P!!!
Toto bych nečakal ani na Jashinove narodky ...
zázrak...rarita...Alpa s cukrem ...
dokonalosť Smiling

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, St, 2008-10-22 18:55 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Tohle by mě nikdy nenapadlo xD
Fakticky, úžasné!!!!