manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura pozná pravdu

d8rbfmn-4a94cf12-9872-420d-8b28-b94f26f312c3.jpg

A stalo sa to, čo nikto nechcel. Celý svet shinobi bol zrazu pod vplyvom Mugen Tsukuyomi. Všetkých zachytil Božský strom a preniesol ich do sveta, v ktorom je sen realitou. Odolať tomuto silnému jutsu sa podarilo iba bývalému tímu 7. Trpezlivo vyčkávali, kým bude možné opustiť bezpečný priestor, ktorý im poskytlo Sasukeho Susanoo, no v tom Madara zaútočil a ich štít nevydržal. Len tak tak stihol Sasuke vtiahnuť Naruta späť do bezpečia, ale Sakura a Kakashi boli lapený do sveta snov.
Sakura stihla ešte naposledy zakričať: „Prosím, porazte ho, Sasuke-kun, Naruto...,“ a v tej chvíli začala snívať realitu.

Keď Sakura otvorila oči, bola v tmavej miestnosti, ktorá pripomínala podzemné väzenie. Bolo tam vlhko, chlad a prisahala by, že cíti pach krvi. Bola zranená, ale nepamätala si, ako k zraneniam prišla a okrem toho ju príšerne bolela hlava.
„Určite mi vymazali spomienky,“ pomyslela si. V tom začula povedomý hlas, pri ktorom sa jej začal obracať žalúdok.
„Takže ty si si myslela, že ma porazíš sama? Len preto, že si žiačkou Tsunade-hime? Si rovnako hlúpa a skončíš presne ako ona. Vieš toho priveľa na to, aby si mohla aj naďalej žiť.“
Bol to Danzo, ach, ako veľmi ho neznášala. O to viac, keď ho vyhlásili ako nového Hokageho po tom, ako sa stav Tsunade rapídne zhoršil. Sakura ani je priatelia neverili tomu, že to je len tak. Život v Konohe vtedy akoby sa obrátil o 360 stupňov. Sasuke bol odsúdený na smrť, Naruto bol neustále pod dohľadom ANBU a Sakura nedostávala žiadne misie, lebo so svojimi informáciami bola nebezpečnejšia ako Kyuubi. V podstate, Sakura sa dostala k informáciám o tej osudnej Itachiho misii. Vedela všetko.
Chvíľu premýšľala, či vôbec odpovie tomu odpornému starcovi, až nakoniec prehovorila: „Nepotrvá dlho a budú to vedieť všetci. To, ako bezcitne ste sa zachovali a využili Itachiho túžbu po miery... Už som podnikla potrebné kroky. Zabite ma, ale vás to od rýchleho pádu nezachráni.“
V tom sa spustila hotová mela. Bolo počuť výbuchy, krik, dokonca by Sakura mohla prisahať, že počula zvuk nápadne pripomínajúci cvrlikanie vtákov. „Chidori,“ šepla si len tak pre seba. Túto myšlienku ale zahnala, lebo jediní dvaja, ktorí túto techniku ovládajú sú Kakashi, ktorý leží v bezvedomí v nemocnici a Sasuke. Je pravda, že Sasukemu asi pred týždňom poslala dopis, ktorý obsahoval všetky informácie o Itachiho misii a tiež o tom, že sa k moci dostal práve človek, ktorý tú misiu zadal. Nebola si však istá, či sa jastrab dostal k Sasukemu a či by si Sasuke ten dopis vôbec prečítal. Z premýšľania ju vytrhol hlas.... ten hlas.
„Sakura, si v poriadku? Čo si jej urobil, ty vrah?!“ Bol to Sasuke, bola si úplne istá. A on sa o ňu dokonca bál.
„Ale, ale... Sasuke Uchiha osobne. To je ale náhoda, teraz, keď si tu, aspoň vykonám tvoju popravu.“
Sasuke neváhal ani chvíľu: „ To by sa ti zrejme hodilo, ale nenechám žiť vraha môjho klanu. Kvôli tvojej misii a klamstvám som sa stal pomstiteľom a zabil svojho jediného brata. Nenávidím krysy, ako si ty.“ Sasuke sa jedným skokom dostal k Danzovi a pomocou Chidori zaútočil. Sakura to všetko sledovala a keď sa už zdalo, že je Danzo mŕtvy, odhalil svoje rameno, ktoré mal posiate sharinganmi. Bitka sa tým predĺžila, dokonca to trvalo už tak dlho, že aj Sasukemu dochádzala sila. Boj sa neskutočne naťahoval, útočili na seba všetkými možnými technikami – taijutsu, ninjutsu aj genjutsu. Ten odporný starý potkan stále stál na nohách. Avšak, jeho ruka už nebola plná sharinganov – zostal tam už len jeden, ten posledný.

„No tak, Sakura, mysli... Musí existovať niečo, čo môžeš urobiť,“ hovorila si Sakura v duchu, práve v momente, keď pri nej pristálo Sasukeho telo. Začala ho liečiť, no ten prekliaty Danzo sa k nim približoval viac a viac.
„No, nakoniec to dobre dopadlo. Zabijem vás oboch za zradu Konohy... Hahahahahaha,“ vyslovoval to s nechutným úšklebkom a nakoniec sa smial ako šialený. Bola len jediná možnosť a to postaviť sa mu. Sasuke nebol v ohrození života a Sakura mala dostatok chakry, aby mu dala svoju povestnú ranu.
Ako sa približoval, snažila sa nahromadiť čo najviac chakry. Už bol celkom blízko, sklonil sa k nej, keď v tom dostal ranu priam monštruóznou silou. Prerazil dokonca aj múry väzenia. Sakure to ale nestačilo, rozbehla sa k nemu so zúrivosťou v očiach a hromadila ďalšiu chakru. Dala mu viacero rán, kým si všimla, že ju niekto sleduje. Bol to Sasuke.
Kývol hlavou a upozornil ju: „Sakura, uhni...“ Nechápala, v okolí necítila žiadnu chakru, okrem tej ich, ale poslúchla. Vo chvíli, keď bola v bezpečnej vzdialenosti, použil na toho prekliateho vraha svoje Amaterasu. Posledný útok, ktorým boli dni Danza nadobro zrátané.
Chvíľu trvalo, kým z oboch ninjov opadol prvotný šok. Až vtedy si obaja uvedomili, že stoja bok po boku a držia sa za ruky.
„Zmenila si sa,“ prehovoril Sasuke, „si stále otravná, ale tak inak. Ako sa ti podarilo zistiť všetky tie informácie? Podľa všetkého o tom nevedel nikto...“ Sakura len mykla plecom.
„Ako študentka Tsunade-sama som sa dostala k rôznym informáciám. Ale táto prekvapila aj ju. Vlastne, okrem rady Konohy, Danza a Sandaimeho to nevedel nikto...“ Ďalej stáli a v tichosti si hľadeli do očí.
„Sakura...... Prepáč... A ďakujem, za všetko. Myslíš, že by bolo možné vrátiť sa?“
Úprimne, bola prekvapená, ale na toto čakala celé roky, čo bol Sasuke preč.
„Záleží to na novom Hokage, ale myslím, že týmto si preukázal svoju vernosť Konohe.“
A tak aj bolo, Sasuke sa mohol vrátiť a keď prekonal fázu počiatočných nevraživých pohľadov a hodiny výsluchov, boli zase tím 7. Jediným rozdielom bolo, že so Sakurou mali k sebe bližšie, ako kedykoľvek predtým.

Sasuke-Sakura.jpg
Poznámky: 

Ahojte. Smiling
Ďakujem za prečítanie. Síce som na základnej a strednej škole písala príbehy aj básne, ale po dlhej (uhm, asi aj 10 rokov) dobe je toto môj prvý výtvor, ktorý uvidí svetlo sveta. Určite je čo zlepšovať (to je asi vždy), ale neľutujem, že som sa na to dala. Určite ma potešia vaše názory - čo sa páčilo, čo nie... Vopred sa ospravedlujem za prípadný gramatické chyby a preklepy.... kontrolovala som to 5x, ale stať sa môže, určite to poznáte... SmilingSmilingSmilingSmilingSmiling

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Jaguš
Vložil Uchiha Jaguš, Ne, 2024-02-18 23:18 | Ninja už: 5311 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Líbí se mi, že celý ten příběh není jen zalitý sluncem. Líbí se mi, že Sakura vlastně víc než o romantickém životu v míru se svojí láskou snila o tom bojovat se Sasukem bok po boku. Že snila o životě, který bude akční. Nepřála si, aby nepřátelé neexistovali, ale aby byla součástí jejich porážky. Nepřála si Sasukeho lásku "jen tak", ale toužila po jeho uznání svých schopností. Tohle všechno se podle mého k Sakuře moc hodí. Navíc mám tenhle pár ráda, takže díky za moc fajn počtení. Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Po, 2024-02-19 19:25 | Ninja už: 464 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem... ja osobne mám tento pár najradšej.. keď som sa rozhodovala, o čom písať,vždy mi chodili po rozume títo dvaja Smiling ale zase, nechcela som niečo "presladené", myslím si, že k ich vzťahu to nepasuje a prišlo by mi to také nasilu ... takto to dopadlo a uvidíme, čo bude nabudúce Smiling lebo nejaká sériová bojová poviedka sa mi v hlave črtá, len práve píšem bakalárku, takže času pomenej

Obrázek uživatele Uchiha Jaguš
Vložil Uchiha Jaguš, St, 2024-02-21 04:38 | Ninja už: 5311 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak jestli máš v plánu napsat SasuSaku bojovou sériovku, tak jednoho čtenáře máš jistého. hihihi S tím časem to chápu. Tak třeba v rámci prokrastinace (vlastně odreagování Eye-wink).. nebo to třeba vyjde někdy později.. Smiling

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, St, 2024-02-21 21:27 | Ninja už: 464 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Recepční v lázních

Jeeej, to som rada a už vopred ďakujem Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2024-02-08 22:52 | Ninja už: 2698 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Dobre si to vymyslela Kakashi YES Však tuším keby nebolo Naruta, tak ju Sasan vyhodí a bola by snívala s ostatnými. Juuuj, Danzóa som z duše neznášala OMG! Vážně nevím, co dál... Ďakujem, že si napísala Ino ti gratuluje!

P.S. Keď už spomínaš tie hrubky, tak ich tam ešte akosi zostalo dosť, možno v kľude ich časom opravíš Eye-wink

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Čt, 2024-02-08 22:59 | Ninja už: 464 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujeeeem...Z lásky

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Čt, 2024-02-08 22:11 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jen dobře, že jsi napsala. Díky za příspěvek, mise samozřejmě uznána a gratulace ke speciální/tajné hodnosti ^^ Jop, dokážu si představit, že by se Sakuře něco takového mohlo zdát - dokonání pomsty, mír a klid, Sasukeho návrat domů. Líbil se mi začátek, vysvětlení, jak se Sakura dostala do snu, aby to bylo víc uvěřitelné Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Čt, 2024-02-08 22:37 | Ninja už: 464 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem krásne.. Z lásky chcela som niečo na tému SasuSaku,ale nie vyslovene niečo "cukríkové".. a ten začiatok by tam podľa mňa chýbal, keďže práve Sakura bola z tých postáv, ktoré boli mimo dosah.. takže som sa to pokúsila nejako realisticky popísať a zase, keby boli všetci pod vplyvom tsukuyomi, kto by zachránil svet? Smiling