manga_preview
Boruto TBV 09

Tie podväzky ti seknú, kámo! 13

KAPITOLA XIII – Španielsku inkvizíciu skutočne nikto nečaká

„Setsuko, ó Setsuko, keby som mal jazyky aj na dlaniach, to by som si len s tebou užil, Setsuko.”
Sasuke sa celý spotený strhol zo sna a inštinktívne si utrel ucho, na ktorom ako by ešte cítil Deidarove sliny. Po pomätených faninkách naňho vyštartoval vyšinutý androgýn. Ak bude jeho herecká kariera takto pokračovať, možno prepadne alkoholu ako nejaká tínedžerská hviezdička z Disney Channel, čo neuniesla svoju slávu a tlak marketingu. Nakoniec, vek už na chlast má. Chvíľku rozrušene hľadel do plafónu, a počúval Gaarovo chrápanie, na ktoré si už obaja jeho spolubývajúci počas miestneho pobytu natoľko zvykli, že by ho možno nezobudili ani sťahováci. Preventívne si totiž nedával dole svoje obrovské vypchávky (snáď mimo sprchovania) a začal spať na chrbte, darmo ho strašili osudom Lolo Ferrari.

Sasuke žmurkajúc svojimi rozospatými očami obrátil pohľad k budíku. Fluoreskujúce kačičky na koncoch ciferníkov ukazovali pol piatej. To by si ešte mohol do rána zdriemnuť, no mal obavy z návratu nočnej mory. Zároveň mu ale nebolo príjemné ležať v prepotenej posteli, tak sa rozhodol ísť osprchovať. Vstal z postele, hodil na seba župan a vkĺzol do chlpatých srdiečkových papučiek, ktoré mu poslal Itachi pred dvoma rokmi k Vianociam. Došmatlal sa k šuplíku, z ktorého po hmate vybral suché pyžamo, to zelené s červenými srdiečkami, ktorými ho brat naštval minulý rok. Nevyhodil tie veci iba v nádeji, že z nich raz urobí nástroje dômyselnej pomsty a na tejto misii sa nakoniec celkom zišli. Len musí dávať pozor, aby ho v nich Itachi nikdy, ale skutočne nikdy nezahliadol. No a samozrejme si nezabudol zobrať ani čisté slipy, jedinú striktne antiestrogénnu bielizeň, čo si tu mohli dovoliť, hoci za cenu komplikovanej logistiky, kedy navonok prali a sušili s ostatným prádlom podhodené dámske nohavičky a z času na čas sa niektorý z nich vykradol von s tajomným balíčkom, ktorý by mnohé faninky vyvažovali zlatom, keby poznali jeho obsah. Hoci by bolo možno správnejšie povedať zväzkami bankoviek. Mal relatívne dobrý prehľad o hodnote, pretože pred pár rokmi, ešte v časoch spoločného nakrúcania, Narutovi matka drasticky zredukovala vreckové, keď sa dozvedela, že prakticky všetky svoje peniaze minul na kupu kusu starej tapety, ktorú vraj ešte ako mimino pokreslil (presnejšie pomazal) Kishimoto Mashashi vlastnými hovienkami. Že sa vraj nebude rodinný majetok (koncern Uzumaki patrí k najväčším v krajine) rozhadzovať na sr*čky. Naruto sa teda rozhodol povyťahovať spod postele všetko použité prádlo, čo tam kedy nahádzal a ponúkol ho na webe na predaj, v rámci maximalizácie zisku ho označiac za Sasukeho prádlo. Úspech bol zarážajúci a Naruto sa už začínal vystatovať, ako je schopný udržať sa na vlastných nohách aj bez peňazí od matky, keď mu Itachi zlomyseľne ukázal jeden status na sociálnej sieti, na ktorom sa akási šialená faninka vyfotila ležiac na hromade použitej panskej bielizne, tvrdiac, že na základe vierohodného svedectva (rozumejme Narutovho) patrí všetko Uchiha Sasukemu. Skutočne zaujímavé však bolo pokračovanie, v ktorom sa chválila, že to všetko nakúpila za peniaze získané predajom ňou vytvorenej fekálnej kresby, ktorú vydávala za detské dielo Kishimota Mashashiho.

Sasuke nakukol do spoločnej kúpeľne, zažal a keď sa uistil, že je prázdna, podišiel k náprotivným dverám, aby ich potichúčky zamkol, hoci sa nachádzal v rozpoložení, kedy by preňho bolo odhalenie možno spásou. Pustil sprchu a s hrôzou zistil, že netečie. Tak už je porucha aj v tejto sekcii a školník akurát po predvčerajšom plese zmizol, čiže u Hinatiných bude nejaký čas ešte väčší nával než doteraz. Mínus Karin, ktorá zmizla tiež. Včera sa pre to na škole dosť obsmŕdala polícia a jej príslušníci kládli otázky raz o Karin, potom v náväznosti na to o školníkovi, o ktorom sa pri tejto príležitosti dozvedel, že sa volá Juugo a keď už tu boli, vyšetrili aj údajné týranie zvierat, ku ktorému malo dôjsť na plese. Dievčatá začali o preteky vymýšľať šialené scenáre o tom, čo sa mohlo stať a treba povedať, že zvrhlosť niektorých bola dosť šokujúca.

Naspäť k problému získania vody. Posledná v tejto kúpeľni je v nádrži toalety a, no jasné, v ohrievači nad umývadlom by mala byť nejaká teplá voda. Nech ho spolubývajúci kľudne preklínajú, on si ju teraz napustí. Učinil tak a žiadostivo si najskôr omyl tvár.
Pravdu povediac, včera sa vážne zapodieval myšlienkou, či nenahlásiť prítomným policajtom sexuálne obťažovanie. Riadne by tým zavaril aj Kankurovi, lebo si bol absolútne istý, že Deidarovo správanie nebolo spôsobené úchylkou na abáju. Nakoniec to ale nechal plávať, jednak zo solidarity k spolutrpiacim a jednak pre to, ako dopadli Deidara i Kankuro toho večera. Cele to bolo aranžované podobne, ako ich tunajší „študijný” pobyt. Deidara mohol číslo jeho mobilu poznať iba skrze Kankura, čiže to celá tá nechutnosť bola súčasťou prípravy na rolu. Lenže koho príprava? Na Deidarovu rolu mu pripadala tá príprava príliš jednorázová, hoci musel znechutene uznať, že aj tak rolu perverzného hnusáka zahral dokonale. Podozrenie, že sa mu chce Kankuro pre niečo kruto mstiť (čo by hádam vysvetľovalo, prečo dostal rolu šľapky on a nie Deidara) sa priam natískalo, no predsa len sa rozhodol byť k svojmu senseiovi blahosklonný. Nakoniec, bol to on, kto sa mu sťažoval, že nechápe motiváciu svojej postavy. Snažiť sa to vyriešiť práve takýmto spôsobom mu ale pripadalo rovnako nezmyselné ako si naťahovať deravý prezervatív, snažiť sa vyhrať Tetris alebo sa ho pokúsiť naučiť vymenovať všetky žijúce rody patriace do čeľade Hylobatidae. Takáto skúsenosť ho mohla iba utvrdiť v presvedčení, že Setsuko by Ayumi principiálne nepomohla. Ak len … Nie! Aj pri Kankurovych nesporných manipulátorských schopnostiach je nepravdepodobné, aby očakával, že Sasukemu príde na pomoc Ino. Ani on sám by to o Ino nepovedal, hoci ju pozná niekoľko mesiacov. Alebo mu niečo celý čas uniká? Obrátil pohľad k dverám vedúcim do susednej izby. Stačilo by ich otvoriť a priamo sa opýtať ...
„Čo tu buntošíš tak skoro?” vytrhol ho zrazu z myšlienok Neji, ktorý potichu vkĺzol do kúpeľne. Nedalo sa nevšimnúť, že svoj doteraz používaný župan vymenil za snehobiely a vôbec, všetko na ňom bolo iba biele alebo čierne. Snáď to len nie je prejav začínajúcej chromofóbie, spôsobenej Gaarom narýchlo vytvoreným kostýmom? Sabakovia tak akosi majú na ľudí takýto vplyv.
„Ešte je iba štvrť na šesť,” upozornil ho Neji a postavil sa k toalete.
„Doska!” sykol Sasuke, na čo ju Neji s tlmenou nadávkou sklopil naspäť a sadol si. Musel byť fakt zmohnutý, keď opomenul niečo, s čím dookola terorizoval ostatných. Nenechať zdvihnutú dosku, ba podľa možnosti ju nevyklápať vôbec, lebo by bolo divné znova tvrdiť dievčatám od vedľa, že z nej má Gira-chan panický strach, keď ju už raz prehlásili za vyliečenú. Radšej klamali, že použili niektorú zo šialených navrhovaných metód, než riskovať, že to dievčatá zoberú do svojich rúk. Dievčatá. Ino! Hrdinský Tranduil, ktorý bezohľadne strestal Legolasa za jeho násilie na ľudskej žene (tak nejako mu tento obraz pomáhal tú skúsenosť spracovať) a následne utekal zachraňovať účastníkov plesu, ktorých museli medzitým podľa všetkého toho kriku a zavíjania napadnúť hordy z Dol Gulduru. V skutočnosti bola Ino zrejme iba zvedavá, čo sa deje, no nechcel si narúšať pátos toho okamihu takouto prízemnou predstavou. Podstatné je, že stihli vtedy prehodiť iba pár slov a doteraz spolu o tom celom nehovorili. Prečo, prečo, prečo? Nezdalo sa, že iba potrebovala na toaletu, prišla mu na pomoc cielene, prečo práve ona a iba ona? Čo mu doteraz unikalo? Cíti niečo k Setsuko? Na chvíľu ho oblialo teplo. Ale to by si hádam za celý ten čas všimol. Bude za tým niečo iné a od odpovede ho práve teraz delia iba jedny dvere.

Hlasný povzdych ho upozornil na to, že Neji ešte stále sedí na toalete. Vzhľadom na jeho vek asi nebude ten utrápený výraz, ktorý strúha, dôsledkom problémov s prostatou. Setsuko (alebo Ino!) by sa ho na to opýtala, možno ho aj chápavo chytila za ruku (moment, nezačína si ich už idealizovať?), no Sasuke na to teraz nemal ani najmenšiu chuť. Zrejme Neji stále nedokáže odhaliť prečo Ayumi nie je proste iba slabošská handra, ktorou každý zametá, prísť na kĺb tej záhade, ktorú mu Kankuro nasadil do hlavy. Alebo …
… sa proste nedokáže vyrovnať s tým, že urobil Hinatu tehotnou.

***

O 20 hodín skôr:
Vojdúc do riaditeľne Hinata hneď zistila, že niečo veľmi nie je v poriadku. Mimo Tsunade tam bola totiž prítomná dosť ustarane sa tváriaca profesorka Yuuhi a vedľa nej stál Hidan, pod ktorého rozopnutým sakom sa skvelo tričko s nápisom PRO-LIFE. Úplne najznepokojivejšia však bola prítomnosť ďalšej osoby, premeriavajúcej si ju so smrteľne vážnym výrazom … jej otca Hiashiho, hlavy klanu Hyuuga. Prečo taká nezvyčajná kombinácia? Mala síce v angličtine ešte nejaké medzery, no iste do poslednej slohovky nevpísala nič, čo by mohlo akousi náhodnou evokáciou vyvolať také náboženské pohoršenie, aby sa to muselo riešiť s jej otcom.
Čo možno najzdvorilejšie pozdravila, no odmenou jej bola iba trojica vážnych pohľadov a jeden rozpačitý. Po Tsunadynom súhlasnom kývnutím Kurenai pristúpila k Hinate a chytila ju za ruky.
„Drahúšik, musíš byť silná. Možno to teraz pociťuješ ako tragédiu, no nezabúdaj, že ide o prirodzený kolobeh života a nie si v tom osamotená. Budeš mať oporu rodiny aj učiteľského zboru.”
Čo sa deje, zomrel snáď niekto z rodiny? Pozrela zmätene na otca, ktorý však ani brvou nepohol.
„Hovorila som už o tom s Ayumi a viem si predstaviť, čo prežívaš v týchto chvíľach.”
Ach nie, takže strýko Hizashi? Ako? Kedy? Mala ho tak rada. Chudák Neji! Ako to znáša?
„Hlavne neurob nič, čo by si mohla neskôr ľutovať. Mnoho dievčat v tvojej situácii volí zbrklo potrat...”
„Čo je ťažký zločin!” vpadol jej do reči Hidan.
„Čože, o čom je tu reč?” vytrhla sa prudko z Kurenainých rúk, vypadnúc z role zdvorilej dievčiny.
„Drahúšik, čítali sme Ayuminu báseň, o tom, čím si práve prechádzaš.”
„Akú báseň?” Vlastne je to aj jedno, za toto si Nejiho podá.
„A vo vašej kúpeľni sa našiel pozitívny tehotenský test,” vytasil sa Hidan plastovým dôkazom.
„Nie je môj!” ohradila sa Hinata, opomenúc nateraz otázku, prečo profesor Hidan zbiera predmety, na ktoré močili študentky. „Pre problémy s vodovodom používajú našu kúpeľňu aj dievčatá z iných izieb.”
„Prečo si to ako prefektka neohlásila?” pridala sa k výsluch Tsunade a než by sa stihla Hinata ohradiť Hidanovou akčnosťou, pokračovala: „Prečo si mala na plese bábo napichnuté na kopii?”
„Tak, tak,” vpadol znova do reči Hidan, „nevedome si odhalila svoje vražedné úmysly v celej ich diabolskosti.”
„Myslíte Kankura?”
„Takže ťa zviedol ten perverzák?” vyšetroval Hidan.
„Dala mu meno, takže to ešte nie je stratené,” nadchla sa Kurenai.
„On nie je homosexuál?” nádejala sa Tsunade, no rýchlo sa spamätala: „Odkedy ho poznáš?”
„Videla som ho prvýkrát na plese.”
„Odkiaľ poznáš jeho meno?” nedal sa Hidan. „Lož má krátke nohy!” triumfoval.
„Pochopte, že ja vôbec nie som tehotná,” zvrátila Hinata reč opäť na podstatu tohoto rozhovoru, aby odviedla reč od rodiny Sabaku.
„Takže si už dokonala zločin a zbavila sa plodu, ty pekelnica?” začal Hidan afektovať.
„Tak to vôbec nie je! Celé je to nedorozumenie.”
Toto nikam nevedie. Nebola sem pozvaná na výsluch, ale vypočutie si rozsudku. Väčšinu svojich presvedčovacích metód na porotu v tomto zložení použiť nemôže a vysvetľovaním sa iba zamotá do bludného kruhu. Musí získať čas a na niekoho to celé hodiť. Ako prvá ju napadla Ayumi – teda Neji. Jeho hlúpa slohovka to celé spustila a potom to našil na krk jej, čiže by si trampoty plne zaslúžil, no vedela, že Tsunade o nich pozná pravdu, takže by sa stala ešte podozrivejšou. Netušila, ktorej spolužiačke mohol patriť ten tehotenský test a nechcela žiadnu dostať nevinne do podobnej situácie. Snáď Karin by v súčasnej situácii už nemohla viac uškodiť, lenže o tej každý vie, že je magor do bratov Uchihov a mohol by sa do podozrenia dostať čerstvo zasnúbený Itachi, alebo Sasuke. A je zasa tam, kde pri Nejim. Môže si však dovoliť kryť chlapcov v tejto situácii?
„Hinata!” ozval sa zrazu Hiashi a oslovená celá zmeravela. Viac ani povedať nemusel, Hinatin otec mal zvláštnu schopnosť hoci aj jediným slovom vysloviť, na čo iní potrebovali mnoho viet.
Jej otec, z ktorého mala vždy pocit, že je preň celoživotným sklamaním (hoci jej priamo nikdy nič nevytkol) lebo sa nenarodila ako chlapec, lebo nebola taká zručná v bojovom umení jej klanu ako Neji, či jej mladšia sestra Hanabi, lebo … , k nej pristúpil a vrúcne ju objal.
„Chcem, aby si vedela, že nech už k tomu došlo akokoľvek, nikdy neprestaneš byť mojou najdrahšou dcérou a tvoje dieťa bude mojím milovaným vnúčaťom. Máš moju plnú podporu.”
Hinata chcela toľko povedať, no z hrdla sa jej nevydralo jediné slovko, zato však z kútikov očí slzy.

***

Sasuke bol už takmer umytý, keď Neji vstal zo záchoda a spláchol. Keď nepočul nasávanie vody do nádržky, vrhol Sasukeho vražedný pohľad. Pochopil, že mu Sasuke niečo zabudol povedať. Ten si iba priložil prst na ústa a ukázal na umývadlo s poslednou vodou, ktorá ešte v tejto kúpeľni ostala a z ktorej sa práve poumýval. Nič moc, ale vždy lepšie, ako voda zo začiatku filmu Vikingovia. A rýchlo sa pratal pred postupne červenajúcim Nejim, skáčucim pohľadom od Sasukeho na umývadlo a naspäť. Raz darmo, treba mať šťastie. To ešte Sasuke nevedel o správe, ktorú sa neskôr dozvedel na raňajkách, v jedálni. Totiž, že Tsunade odišla na dovolenku a za svojho zástupcu menovala Temari, ktorej prvým rozhodnutím bolo vyhlásiť týždeň antropocenózy.

***

Pred 18 hodinami:
„Čože?“ neverila Tsunade vlastným ušiam.
„Presne tak!“ prisvedčila Temari. „Rezignujete a vymenujete ma za riaditeľku tejto inštitúcie, inak posuniem médiám všetko, čo sa tu deje, počnúc tým, ako ste dovolili trojici chlapcov infiltrovať sa na dievčenský internát. Bulvár si na tom zgustne a predstavte si, ako zareagujú dievčatá, keď sa dozvedia, že je medzi nimi Sasuke Uchiha.
„To je absurdné,“ rozzúrila sa Tsunade a bola by sa hádam na vydieračku vrhla, keby jej zdvihnutý prst nefungoval ako bič na cirkusového leva. Tá beštia, čo pred ňou stojí, má práve v rukách osud jej životného diela.
„Neberte to osobne, ale zakladám si rodinu a potrebujem ju uživiť.“
„Mohli by sme to riešiť proste zvýšením platov,“ skúšala Tsunade.
„A z čoho asi? Zabúdate, že spávam s Vašim ekonómom a teda viem, ako sme na tom finančne. Bude treba zreformovať celý systém a zbaviť sa niektorých neefektívnych učiteľov, ako Orochimaru alebo Shizune.“
Potvora jedna. Tsunade začala ľutovať, že nevyužila, keď Itachi na prijímacom pohovore očarene čumel na jej prsia. Ak by sa vtedy zachovala menej profesionálne, nedovliekol by na školu túto strigu a nelíhala by teraz sama.
„A strhávali by ste mu to z platu,“ nadhodila Temari, ako keby vedela o čom premýšľa, bosorka jedna.
„Nechcem odpoveď teraz, dám Vám dvanásť hodín na rozmyslenie,“ dodala Temari a otočila sa k dverám.
Keď za sebou zatvorila dvere, Tsunade zlostne tresla do stola, vytiahla zo zásuvky fľašku saké a na jeden krát vypila aspoň polovicu. Do pekla, asi mala na včerajší ples ísť prezlečená za Petra III. Ten prekliaty ples.


***

Na onom plese:

Akurát keď doznel boj o ružu, kde beznádejne dominovala chlapčenská časť účastníkov plesu, dvere telocvične sa priam rozleteli a dovnútra nakráčala drsne vyzerajúca žena v koženom oblečení, nasledovaná svojou mladšou kópiou s tetovaním v tvare kvetu na ruke.
„Kiba! Kde je Kiba Inuzuka?” zaburácal ženin zvučný hlas, keď sa pretlačila viac dovnútra.
Orochimaru za mixážnym pultom zastavil hudbu, očakávajúc drámu a pes, ktorý mal doteraz veľkosť urasteného mládenca sa náhle scvrkol na veľkosť vlčiaka a následne na veľkosť pudla. Už sa nikto nedozvie, či by zvládol aj veľkosť čivavi, pretože ho matka objavila a drsne vytrhla z okruhu jeho spolužiakov.
„Mám ťa, ty naničhodník! Od tohoto okamihu končíš s herectvom a budeš sa venovať poctivej cirkusovej práci pod mojim dohľadom. Ale najprv tvojim buzeratským učiteľom natrhnem rite a vrazím im do hrdla ich vlastné gule!”
Prehlásenie vyvolalo v sále vzrušený šum.

„Madam, nemôžete iba tak vtrhnúť na súkromné podujatie a vyvolávať pohoršenie,” vložil sa do toho celého Hidan, „uvedomte si, že táto sála je plná nevinných, ....
„Zmlkni, lebo ti tú kosu narvem do zadku a začnem ňou točiť,” dostalo sa mu predčasnej odpovede.
„Ona to urobí!” prisvedčili Kiba i Hana zborovo, na čo radšej Hidan ustúpil, lebo naň prichádzali mdloby pri pomyslení na toľké násilie.

Navzdory vyrieknutým hrozbám sa však dral ku Kibovi Kankuro, sprevádzaný sústrastnými pohľadmi. Samozrejme on aj Sasori dostali popoludní od riaditeľa Sarutobiho varovnú správu, že naštvaná Kibová matka hľadá svojho syna a ide za nimi, no povedali si, že dnes tým ešte nebudú stresovať seba ani Kibu, veď nakoniec, cesta je dlhá, času dosť. Zjavne bolo chybou neopýtať sa, ODKIAĽ za nimi ide. Teraz neostáva, než využiť všetok šarm a herecké umenie ku kolosálnej improvizácii.
Medzitým opäť zaznela hudba – Orochimarovi sa odniekiaľ podarilo vyloviť Ennia Morriconeho.
Ten chlapík má úžasný cit pre drámu, pomyslel si Kankuro a vzápätí mu srdce vyskočilo až do hrdla, keď si uvedomil, že sa už ocitol takmer pri Tsume, no ešte stále nemal premyslenú stratégiu Kibovej záchrany. Navidomoči však získal trocha času, keďže Tsume akoby nevedela, čo si o jeho zjave pomyslieť.

Ako tak oproti sebe chvíľu stály, Tsume potiahla nosom, ako keby ju v ňom niečo dráždilo a Kankurovy začala po spánku stekať kvapka potu. Čas ako keby prestal plynúť všetky zvuky ako keby prestali existovať, až na vtieravý hudobný podmaz. Ticho bolo také intenzívne, až bolo zreteľne počuť zahrkanie korálok Kankurovho kostýmu, keď sa do nich oprel prievan. Rovnako tak vŕzganie vypracovanej kože, keď sa Tsume poškriabala na zadku.
„Chceš niečo, šašo?” ukončila nakoniec Tsume proces identifikácie.
„Drahá pani, náhodou som začul o čom je reč,“ spustil s notorickou frázou, vylepšenou o pompéznu pózu, „skutočne by ste chceli pripraviť svet o taký nenahraditeľný talent, akým je Váš syn?“
Áno, skutočne to skúšal cez materskú hrdosť.
„Čo ty môžeš vedieť o jeho talente?“
Že by to začalo zaberať?
„Som iba jeho skromným senseiom,“ začal s nevinným úsmevom, „ale ...“
Než sa nazdal, ocitol sa na zemi o tri metre vzadšie a jeho pery boli celkom zjavne pripravené o nevinnosť.
„Tak to by hádam stačilo,“ stúpila medzi nich pohotovo Temari, „okamžite s tým prestaňte!“
„Prestaňte!“ zopakoval Gaara máchajúci mečíkom desať krokov za Temari a bol by sa odvážil aj na deväť krokov, keby ho Hinata nedržala späť.
„Nerozdrapuj sa, Chiquita, toto je rodinná záležitosť!”
„Presne tak!” prisvedčila Temari. „Práve ste vyrazili môjmu bratovi niekoľko zubov. Ak sa chcete biť, vyberte si seberovného,” prehlásila a vlepila Tsume facku. Publikum zhíklo a Asuma začal zbierať stávky. Tsume však nehodlala dopriať publiku catfight, namiesto toho iba hlasito piskla.
„Ty hus sprostá, teraz sa môžeš modliť, aby si sa do tej klietky, čo máš na sebe, vmestila celá,” konštatovala Hana, na čo sa telocvičňou prehnal závan ľadového vetra (príchodzí sa neunúvali zatvoriť za sebou dvere), ktorým sa nieslo ešte mrazivejšie zavíjanie. A potom sa TO objavilo.

Pes baskervillský? Nie, toto bola priam Gévaudanská beštia, ktorej sa dymilo z papule, ako medzi prítomnými hľadal nejakú spanilú obeť a čo bolo najhoršie, za ňou sa ozývalo vrčanie ďalších netvorov. Keď nakoniec beštia uprela svoj divoký pohľad na Temari, tá bojovne mávla svojim vejárom, stávky u Asumu začali exponenciálne stúpať (Itachi založil aj zásnubný prsteň, čo dal práve Temari) a medzi dievčatami prepukla nefalšovaná panika.

***

„… a nakoniec budeme na literatúre skladať básne o vybraných živočíchoch, žijúcich v okolí ľudských obydlí,” referovala Matsuri chlapcom pri raňajkách tohtotýždňové zmeny v náplni učiva jednotlivých predmetov. „Profesor Hatake vraj bude prítomný už päť minút pred začiatkom hodiny,” neopomenula ani najšokujúcejšiu správu.
Sasuke sa nešťastne díval na svoju tácku. Nabral si toľko vyberaných pochúťok, koľko uniesol, no teraz nemá na nič z toho chuť. Nie tak Gaara, ktorý si zmyselne olizoval prsty po nejakej dobrote.
„Gira-chan! Chovaj sa civilizovane,” zahriemal Hidan, ktorý práve prechádzal okolo. „A nezabúdaj, že obžerstvo patrí medzi kardinálne hriechy.”
„Áno, profesor Hidan,” zaklipkal zmyselne očami Gaara. „Budem na to myslieť, profesor Hidan.”
„Smilstvo je tiež jeden zo siedmych hriechov,” zahundral Hidan a pokračoval v ceste.
Ten chlapec netuší, s akým ohňom sa zahráva, pokrútil hlavou Neji, natierajúc si maslo na ďalší krajec chleba. Zrazu sa však zarazil, keď sa priamo pred ním, za Gaarovým chrbtom, náhle objavila Hinata.
„Môžeš na chvíľku, Gira-chan?“ opýtala sa. „A ty kľudne seď, slohovka,“ vrhla zároveň hrozivý pohľad na Nejiho, ktorý sa už dvíhal, aby sa k nim pripojil. Viac na jeho uzemnenie nebolo treba.

„Takže je to Gira-chan? Je to Gira-chan?“ vtrhla medzi nich Sari, keď sa Hinata s Gaarom vzdialili.
„Čože?“ spozorneli Sasuke a Neji.
„Iste ste už počuli, že sa v kúpeľni medzi našou a Hinatinych izbou našiel včera pozitívny tehotenský test,” začala Matsuri významne.
Žiaľ, počuli to.
„Tento test objavil profesor Hidan,” urobila Matsuri významnú pauzu, no keď si uvedomila, že sa nedočká otázky, čo tam Hidan robil, pokračovala, „a krátko na to bola Hinata zavolaná do riaditeľne.”
„To nič neznamená,” protestoval Neji proti smeru, ktorým sa to začalo uberať, „v posledných dňoch sa ku vám chodili sprchovať dievčatá z viacerých izieb, kde netečie voda.”
„Samozrejme, naša Hinata-sempai tam bola iste zavolaná ako prefektka,” prisvedčila Sari, „a odtiaľ išla hneď do vašej izby.”
Sasuke a Neji si vymenili kyslé pohľady. Keď miestna rozviedka pracuje takto precízne, ako je možné, že ešte nie je známa pôvodkyňa toho testu? Ale moment, toto začína smerovať …
Kým oni horlivo argumentovali, že v ich kúpeľni prestala tiecť voda iba dnes, v inej časti miestnosti Gaara po vypočutí si Hinaty iba vyjavene habkal: „Č-čo si to práve povedala?””
„Otec mi začal hľadať manžela.”

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, St, 2020-04-15 11:12 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Slovo týdne: Navidomoči Laughing out loud
(Nemělo by to být navidomči? Takhle přilíváš olej do ohně čehúnské sémantické obrazotvornosti.)

Palantir: Nie, takto je to správne - https://slovnik.aktuality.sk/synonyma/?q=navidomo%C4%8Di Shino

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Čt, 2019-05-02 18:30 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 1374 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

"Dala mu meno, takže to ešte nie je stratené." Laughing out loud
Ty hele, Palantire, tohle vlastně vůbec není špatný. Vlastně je to spíš dobrý. Laughing out loud Ten krátký exkurz do fungování Narutova byznysu, přestože v podstatě nijak nesouvisí s dějem, docela stál za to. Laughing out loud
Úplně se nevyznám v tom skákání v čase, to je binec jak v Endgame. "Profesorku Sabaku se někdo pokouší zavraždit" a Tsumin plesový atentát jsou, předpokládám, dvě odlišné události?

Taky jsem ráda, že jsi to zkusil (a že jsi to zkusil právy ty). Koukám, že trable ještě zdaleka nekončí, tak doufám, že s pokračováním někdy něco bude, když už se to takhle otevřelo. Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2019-05-02 19:18 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Všetko, čo nie je označené ako minulosť, je súčasnosť - a retrospektíva iba vysvetľuje, ako je to vlastne s Hinatou, prečo prebrala vedenie Temari a ako vlastne skončil ples.
Môžem to odlíšiť graficky. Eye-wink LEPŠIE?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, So, 2019-05-04 14:10 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 1374 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Tos nemusel, ale lepší, děkuju. Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2019-05-01 20:39 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Když se dva autoři dohodnou, proč ne. Naopak klobouk dolů, že ses do toho pustil, Palantire, navazovat na cokoliv cizího není žádnej med. Natož na něco tak vyhlášenýho a očekávanýho, že xD Je to jinačí, samozřejmě, ale líbí se mi, že v tom vidím vás oba Smiling Tsume zabila.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...