manga_preview
Boruto TBV 10

Tiefflin

Obrázek uživatele Tiefflin
Tiefflin je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
15 roky 2 dny
Poslední vstup do Konohy
Čtvrtek, Červen 25, 2009 - 08:52

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Tiefflin se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto
Anime, které jsem viděl(a)

Naruto, Mononoke-hime, Cesta do fantazie

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Hidan

Naruto

Oblíbená postava
Hidan
Oblíbené Jutsu
Jujutsu: Shikijihyouketsu
Postava, kterou nesnáším
Shikamaru
Jutsu, které se mi nelíbí
Kagemane no Jutsu
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Akatsuki

Nindža karta

Věk
19
Bydliště
Sunagakure no Sato
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Soundtracky z Naruta, jmenovitě Hero's comeback, Blue bird, Natsuhiboshi...

Můj sen

Ovládnout svět ve 13 snadných krocích (z nichž každý (no dobře, šestka je dost slabá a třináctka, pětka a desítka samy o sobě nedávají moc smysl...) by mi stačil, ale dohromady tvoří můj Evil plan, který se přece nedá rozervat).

1. Stát se Jinchuuriki Gobi no Houkou.
2. Stát se Jashinistkou.
3. Pomocí svých obrovských sil vyhrabat Hidana, oživit Kakuzu, Deidaru, Sasoriho a ostatní zemřelé z Akatsuki.
4. Dát dohromady zlý tým a zabít Sasukeho a jeho tým (Deidara se určitě zapojí), napadnout Konohu ale těsně selhat, přitom zabít Shikamara (pomstu nechme Hidanovi), Sakuru (Sasori s ní má nevyřízené účty), Konohamara a Ebisu (nikdy jsem je neměla ráda, měli zůstat mrtví).
5. Bojovat s Narutem a při prvním střetu devítiocasého a pětiocasého těsně prohrát.
6. Stihnout se svým zlým týmem utéct.
7. Zničit Kumogakure no Sato (pro výstrahu ostatním).
8. Obsadit Kirigakure no Sato, Amegakure no Sato, Takigakure no Sato, Kusagakure no Sato, Iwagakure no Sato a Sunagakure no Sato.
9. Ovládnout i všechny další vesnice (kromě Listové) a vyžádat si armády.
10. Jakmile bude Naruto Hokagem, napadnout Konohu.
11. Svést další, tentokrát poslední, ale o to delší a dojemnější zápas s Narutem, se spoustou vzpomínek, řečí okolo a napínavých zvratů (v jednu chvíli mě trefí svojí technikou Fuuton: Rasen Shuriken, ale já jsem nesmrtelná, takže mě to nezabije, potom ho chytnu do své Jujutsu: Shikijihyouketsu a probodnu si srdce, ale ukáže se, že to byla moje vlastní krev takže se nic nestane atd...).
12. Zabít Naruta, ale tak těsně, až se složím na zem vedle něj.
13. Následuje záběr na zničenou vesnici, trosky domů, mrtvoly a rozervané sochy Hokagů. Začínající déšť. Je záběr na mě, jak mi po tvářích tečou slzy a celý obličej mám zkrvavený. Záběr na Naruta, jak leží mrtvý vedle mě na zemi. Začne hrát dojemná hudba a postupně se setmí. (Alespoň takhle to v tom snu bylo. Kam se hrabe poukázka na ramen, Kage Bunshin a trapák Shikamaru.)


Podpis