manga_preview
Boruto TBV 09

Kinkaku a Ginkaku

Kinkaku and Ginkaku Kinkaku a Ginkaku sú bratia pochádzajúci z Oblačnej. Často sú nazývaný, ako „Oblační bratia Kin-Gin“, ale tiež sú známi aj ako „Zlatý a strieborný bratia“.
Dodnes sú považovaný, za najväčších zločincov v histórii Kumogakure no Sato/ Oblačnej.
Majú pomerne dosť výbušnú osobnosť. Vždy bojujú spolu a povahovo sú takmer rovnaký. K svojmu súperovi neprejavujú žiadnu úctu. Sú drzí, tvrdohlaví a arogantní.

Vzhľad

Kinkaku a Ginkaku mali statné postavy, pripomínajúce postavu Killer Beeho. Mali výrazne sfarbené vlasy, ktoré pripomínajú indiánsku čelenku. Z hustých vlasov im vyčíňali dva rohy. Ich tváre mali neobvyklý obdĺžnikový nos a taktiež na tvári mali rovnaké znaky ako Uzumaki Naruto.


Ich odev je štandardná vesta Oblačnej.
Kinkaku má na ľavom ramene vytetovaný znak „zlato“(金, kin). Ginkaku zasa na pravom ramene, má vytetovaný znak „striebro“(銀, gin).

História

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBehom ceremoniálu, kde Oblačná potvrdila spojenectvo s Listovou, sa pokúsili o prevrat a napadli Druhého Raikage a Druhého Hokage. Druhý Hokage bol po boji s nimi na pokraji smrti.
Oblačný bratia disponovali obrovskou chakrou deväťchvostového démona Kyuubi. Za ich časov, sa oblačná snažila odchytiť Kyuubiho. Pri boji oblačných bratov s Kyuubim, boli zožratý deväťchvostovým. No oni prežili a robili v jeho žalúdku neporiadok. Údajne v ňom pobudli dva týždne, až ich napokon Kuubi vyvrátil. Deväťchvostového síce nechytili, no za ten čas, čo pobudli v jeho žalúdku sa nejakým spôsobom charka líšky, dostala do ich tela.
Podľa všetkého, sa v minulosti stretli s Kakuzum, pretože pri Kinkakuovej premene do Kyuubi modu Kakuzu povie „Ani si nespomínam, ako je to dlho čo Kinkaku toto urobil“.

Štýl boja

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhIch štýl boja, sa zakladal podobne ako u Peina na tajomstve. V boji používali štyri z piatich jedinečných zbraní strážených v Oblačnej.
Jasné Lano, ktoré zviaže nepriateľa vytiahne z neho dušu.
Meč siedmich hviezd, ktorý seknutím prekľaje uvoľnenú dušu.
Karmínová tikev, ktorá dušu vtiahne a zapečatí.
Banánový vejár, ktorý dokáže vytvoriť hocijaký z piatich elementov.
Tieto zbrane sú tiež nazývané, päť ultimátnych pokladov Senina šiestich ciest. Nie každý dokáže používať tieto zbrane, pretože absorbujú obrovské množstvo chakri užívateľa. Priemerný človek by pri ich použití okamžite zomrel. Ideálne zbrane pre oblačných bratov.
Jasné lanoMeč siedmich hviezdKarmínová tikevBanánový vejár

Účinkovanie v deji

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKinkaku a Ginkaku sú privolaný Kabutom, pomocou privolávacej techniky do nečistého sveta Edo Tensei. V deji sa objavujú na pláži blízko Daruiovej divízii 1.
Darui sa im postavy celkom sám. Pri ich prvom stretnutí im Darui prejaví úctu tým, že povie ako si ich v Oblačnej vážia. No Kinkaku a Ginkaku mu nato z vysoka kašlú. Dokonca ho oslovia decko. Daruiovi náhle prichádza na pomoc Samui a jej brat Atsui.
Prekliate dušeBoj sa začína, avšak pre Daruiho nie moc dobre. Kinkaku a Ginkaku použijú svoje zázračné zbrane a Atsuiova a Samuina duša, je náhle prekliata. Samui hneď zistí čo sa stalo a snaží sa mlčať. Následne to vysvetlí Atsuiovi, ktorý by bez zásahu Samui, v kuse rečnil. No Atsui sa prekecne a vysloví slovo, ktoré používal najviac za svoj život. V tom je vtiahnutý do tikvy.
Hneď na to, je vtiahnutá do tikvy aj Samui, aj keď celý čas mlčala. Medzitým je Daruiova duša tak isto prekliata. Darui príde na to, ako to celé funguje a i to, aké je jeho najčastejšie používané slovo. Zistí, že jeho najčastejšie slovo je nudný. Príde na to, že ak nevysloví svoje slovo a zároveň nebude príliš dlho mlčať, je v pohode.
Kinkaku a Ginkaku ho uznajú a povedia, že je prvý, ktorému sa podarilo prekuknúť ich tajomstvo. Darui im povie, ako nimi v skutočnosti v Oblačnej pohŕdajú a to ich poriadne naštve. Povedia Daruiovi, ako zbytočný je. Ako ho Raikage iba využíva vo svoj prospech. Dokonca ho prirovnávajú skôr k zbrani, než k ninjovi. No Darui dobre vie, že pre Raikageho je ako pravá ruka, pretože mu to sám povedal. Zamyslel sa, a utvrdil si presný opak toho, čo mu povedali Kinaku a Ginkaku. V tom im povedal, že Raikagem nikdy nepohrdne.
Hneď nato je Darui vťahovaný do tikve. Nechápe, prečo ho to vťahuje, až kým nezistí, že jeho slovo bolo vyslovené tým, že pri rozprávaní vzniklo spojenie medzi dvoma slovami, kde vzniklo slovo nudné. Darui si uvedomuje, že prichádza jeho koniec.Kinkaku KYUUBI MOD Spomína na svojich blízkych a ospravedlňuje sa im. Za každým veslový slovo prepáč. V tom ho tikev prestane sať. Tým, že povedal toto slovo niekoľkokrát, sa toto slovo dostalo na prvé miesto a predbehlo slovo nudný. Tým sa kliatba prerušila. Následne Darui zaútočí na Ginkakua.
Odzbrojí ho a získa tikev a meč siedmich hviezd. Ginkakuova duša je hneď na to prekliata keď povie „Pomôž mi Kinkaku“. Následne je jeho duša vťahovaná do tikve a zapečatená. Ginkakuove slovo, bolo Kinkaku.
Po tomto sa Kinkaku hrozne naštval a premenil sa do Kyuubi módu si šiestimi chvostmi.
Na základe toho, že Kinkaku dokáže v Kyuubi móde rozprávať, je zrejmé, že sa na rozdiel od Naruta dokáže ovládať, pretože v sebe Kyuubiho myseľ nemá. Avšak, jeho sila, nie tak mocná, ako tú ktorú má Uzumaki Naruto.


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí