manga_preview
Boruto TBV 10

No future -III- Jaká je odpověď?

„Konan? Jak mu je?“ tiše vstoupím do tmavé místnosti. Sundám si plášť a položím ho na křeslo v rohu.
„Oh Ake… jsem ráda, že už jsi zpět! Je mu o hodně líp!“ usměje se Konan a otře Peinovi zpocenou tvář kapesníkem.
„Um… Peine-sama?“ pípne Nami a přistoupí k němu.
„Nami? Ake? Už.. jste.. zpět?“ odpoví namáhavě Pein.
„Neměl bys mluvit! Namáhá tě to!“ napomene ho Konan.
„Neboj.. je mi dobře!“ odporuje Pein.
„Vážně?“ zvednu obočí a očima zabloudím na jeho břicho ovázané spoustou obvazů.
„Ale jo… vždyť tu takhle ležím už týden!“ zavrtí hlavou Pein a s námahou se posadí.
„Copak mi můžeme za to, že tě zranili na misi? A lehni si! Nebo se ti to zase roztrhne!“ nakazuje Konan.
„Peine-sama… budete v pořádku?“ Nami se začíná třást brada a čím dál víc mačká Baxí.
„Víš co Nami? Radši už půjdeme. Pein potřebuje klid!“ řeknu a vyvedu jí z pokoje. „Jdu se umýt ano? Běž si někam hrát jo?“ kývnu na ní a odploužím se do koupelny. Pustím vodu a vlezu do ní. Kolem mě se vznáší pára a já na sebe nechávám dopadat kapky jenž nevím jaké jsou. Teplé, studené.. těžko říct. Za chvilku znovu vylezu a zabalená v ručníku se vydám do kuchyně pro něco k obědu.
„Narodil se Jashin pán, veselme se! Zničit svě-et přišel nám, radujme se! Z života čistého, z rodu zabitého, nám nám narodil se!“ slyším už z dálky falešné kvičení.
„Nami? Co to tady děláš?“ řeknu když vidím tu spoušť kolem.
„Jééé Aki-sama! Za tři dny jsou vánoce! Tak jsem si myslela… no že bych mohla upéct nějaké cukroví aby jste měla radost! A taky jsem chtěla něco upéct pro Peina-sama aby se rychle uzdravil! A zpívám si koledu co mě naučil Hidan.“ usměje a dál se patlá v tom čemsi před sebou.
„Ale Nami.. nemůžeš přece péct sama… vždyť to neumíš. Ukaž.. já ti pomůžu… taky to moc neumím, ale od čeho jsou kuchařky že?“ chvilku koukám do poličky s Konaninými knížkami, až vytáhnu jednu starou, zašlou bichli. Chvilku v ní listuju, až najdu příslušnou stránku.
„Ha! Tady to je. Co upečeme Nami? Babiččiny shurikeny? A co závitky prvního hokage? Jé a co démonské rohlíčky Kyuubiho? Ty by Peina určitě potěšily!“
„Jééé ano, ano uděláme rohlíčky pro Peina-sama!!“ skáče Nami radostí až jí králičí uši bouchají do obličeje.
„Tak fajn… nejdřív vyhoď.. tohle a pak vyndej z ledničky mléko a máslo jo?“ usměju se a sama jdu do špajzu pro mouku a prášek do pečiva.
***
Za chvilku už je celá skrýš krásně provoněná, koledy hrají jedna za druhou a já i Nami si to náramně užíváme. Jen jsem zvědavá kdo jí bude to těsto tahat z vlasů!
„Aki-sama… pomůžete mi nakreslit nějaký obrázek pro Peina-sama k vánocům?“ mrká na mě rozzářenými očky.
„Ale to víš že jo! Tak si přines papíry a pastelky!“ kývnu na ní a ona zmizí v chodbě. Sednu si ke stolu a nechávám se uklidňovat tou atmosférou. Zvláštní… vánoce jsem neslavila od té doby co jsem odešla z Konohy. Jsem docela ráda že tu Nami je… hned je všechno veselejší.
„Aki-sama tak co budeme kreslit?“ kouká na mě.
„No.. já myslím že když Peinovi nakreslíš nějakého démona určitě bude rád!“ usměju se. Nami si hned sedne ke stolu a s jazykem až na nose se pustí do kreslení. První obrázek má být Kyuubi. Je velký a oranžový a se spoustou zubů. Vezmu ho, zaroluji a převážu červenou stužkou. Pak ho jdu schovat k Nami do nočního stolku. Když se vrátím hrdě mi ukazuje nový obrázek. Je na něm postavička v černém plášti s mráčky a rudými vlasy a druhá, držící tu první za ruku v bílém plášti a černými vlasy.Nami najednou vykřikne a na chvilku si ještě obrázek vezme. Když mi ho znovu ukáže je nad první postavou kostrbatě napsáno Aki-sama a nad druhou Hokage-sama. Ohromeně vezmu obrázek do ruky a sednu si. Nami mě chytí okolo krku a přes rameno mi kouká na obrázek.
„To je pro Hokage-sama k vánocům!“ usměje se a ukazuje. „To jste vy Aki-sama a to je on!“ vysvětluje.
„Páni Nami… to je krásný!“ řeknu trochu roztřeseně a dál koukám na obrázek. „Víš co? Já půjdu do Konohy a Hokagemu to dám ano?“
„Tak jooo…!!“ kývne Nami. Zvednu se, nasadím si plášť a slamák a vyběhnu ze skrýše. Srolovaný obrázek převázaný blonďatými a rudými vlasy tisknu v dlani.
„Přeměna!“ vykřiknu asi kilometr před vesnicí a kolem mě se rozhostí bílí kouř. Když z něho vyskočím mám na sobě kimono a dlouhé hnědé vlasy svázané do culíku na temeni hlavy.
„Dobrý den! Mohli by jste mi prosím, říci kde bydlí Hokage-sama Listové vesnice?“ usměju se na hlídače.
„Ale jistě slečno! Musíte jít pořád rovně a až přídete do centra uvidíte rozcestník… musíte se dát nalevo do Uchiha čtvrti. Tam se pak musíte optat!“ odpoví mi mile mladík v budce.
„Á děkuji!“ pokloním se a pomalým krokem se vydám určeným směrem.
***
„Minato… prosím tě podej mi tu krabici… ne tu druhou… tu vedle!! Ne tu na druhé straně, tu zelenou!“
„Jakou sakra?“
„No tu nalevo od tebe!“
„Tuhle?“
„Já říkala zelenou! Tahle je růžová!“
„Sakra tak kterou?
„Víš co? Radši si to podám sama!“
No jo… musim uznat že Minato je takový malí pako! I já jsem pochopila, kterou Naoko chce. Minato s nasupeným výrazem, rukama v kapsách a s nadávkami na ženský vyleze před dům. Rychle vyskočím na střechu o schovám se za komín.
„Ne tu vedle! Tu růžovou!“ papouškuje Minato a kope do všeho co mu přijde pod nohu.
„Ona říkala zelenou!“ nevydržím to a skočím k němu.
„Ake? Co ty tady?“ pozvedne obočí a podívá se na mě.
„No já… přišla jsem ti dát dárek od Nami! Udělala ho sama…“ usměju se a podám mu papír. „Nerozbaluj ho! Až o Ježíška!“ ušklíbnu se. Minato protočí oči ale ruku z papíru stáhne.
„Tak co? Už mi odpovíš na otázku?“ otáže se po chvilce.
„Otázku?“ nechápu.
„Na tu jak jsme se tě ptal minule.“ Kývne. Rozjasní se mi téměř okamžitě.
„Jo táák. Takže…. Co si o tobě myslím teď? No… máš docela autoritu, jsi dost známí a lidi tě mají rádi!“ ušklíbnu se.
„Dobře víš jak jsem to myslel!“ zavrtí hlavou.
„Já nevím Minato… je to už tak dávno…“ sklopím oči k zemi. „Navíc… ty teď bydlíš s Naoko.“
„To je pravda… ale nic to neznamená. Já.. no víš…. Pořád tam někde… hluboko tě…“
„Ne Minato… neříkej to! Prosím!“
„…Miluju!“

„Sakra..“
„Ake? Ty to cítíš taky viď?“
„Já… já… já…“ snažím se něco vykoktat ale nějak to nejde. Tak ráda bych vzdorovala, popřela to… lhala. Nejde to.. jemu ne…
„Takže jo..“ usměje se Minato.
„Proč to děláš tak těžký? Tohle nejde.. jsme nepřátele, každý na jiné straně, každý..“ chtěla jsem ještě něco dodat ale on mě umlčí. Tím nejsladším… s vytřeštěnýma očima na něj koukám ale nakonec podlehnu. Ten polibek je tak… já nevím… už dlouho jsem nic podobného necítila. Cítím se najednou tak krásně v jeho obětí, v bezpečí….. bezstarostně.
„Minato! Pojď mi sundat stromeček!!“
„Už… jdu…“ tiše stojíme mlčky u sebe a oba necháváme doznít kouzlo okamžiku.
„Takže.. jaká je odpověď teď?“
„Miluju tě…“

Poznámky: 

Jashin!! Ty vánoce mě totálně dostihli!! Pomooooooc!! xDD mě už z toho hrabe! mno ale novej díl je na světě a já doufám že mě za něj neukamenujete xDD

4.930235
Průměr: 4.9 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Po, 2014-03-17 18:49 | Ninja už: 3759 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Úchvatný Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2011-12-11 15:48 | Ninja už: 4587 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

„Narodil se Jashin pán, veselme se! Zničit svě-et přišel nám, radujme se! Z života čistého, z rodu zabitého, nám nám narodil se!“ Jéj to budu zpívat na vánoce u stromečků :DD

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-24 12:41 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je tak úžasný, jne tak dál

Obrázek uživatele 88Gaara888
Vložil 88Gaara888, Po, 2009-01-05 11:38 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

noo sci thaq tha koleda je proste uuuzastna mna znej asi trafiii... ale asi este wiac ma dostala tha posledna weta som zwedawa ze sco thaam bude dalej thaq pretho sciiim skor pokrackooooooooooooooooooooo

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, So, 2009-01-03 20:31 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

rozhodne nikdo kamene hádzat nebude bo to bolo genialne....ked si nami spievala koledu ktoru ju naucil hidan...skoro som umrela od smiechu..este teraz sa smejem....a ten obrazok je fakt nadherny...nech zije pokracko!!!


Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2008-12-30 18:50 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Jo, já si poprvé myslela že to zpívá Hidan...xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, So, 2009-01-03 20:31 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

ja som si tiez najprv myslela ze to spieva hidan


Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, St, 2008-12-24 22:42 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Hidanova koleda! xDDDDD Právě si mě zabila, frajerko xD Twe, ale nemyslela sem si, že Vánoce dostihnou aj tebe :D
______________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-12-23 23:18 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tenhle díl mi přišel takovej trochu slabší než ty předchozí...ale ty to zase vytáhneš. Věřím ti Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Út, 2008-12-23 20:41 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Dobrej dílek! Ty vánoce xD

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Po, 2008-12-22 23:58 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

looooool to bolo super!!!

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Po, 2008-12-22 23:18 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

perfektné a ten obrázok, no super, kto to kreslil? SmilingSadSmiling

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-22 22:26 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Zakázané ovoce chutná nejlíp... Krásný díl

Obrázek uživatele Mio_Chiaki
Vložil Mio_Chiaki, Po, 2008-12-22 20:04 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Prostý občan

Fakty dobrý dieli. XD

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2008-12-22 18:34 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

fest dobrý diel Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-12-21 22:25 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Ta koleda xD Já měla druhý Vánoce xD.
Taková vánoční slaďárna. Naprosto dokonalý, Pilíí. Těším se na další.


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Orino
Vložil Orino, Ne, 2008-12-21 22:20 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Pěstitel rýže

Úplně bombovej dílek...... Vánoce Vánoce...... všude musí bejt vánoce vánoce is very very good... no nic... nemůžu se dočkat dalšího dílku..

*Noblesse Oblige*

Obrázek uživatele Hikari-chan von Original
Vložil Hikari-chan von..., Ne, 2008-12-21 20:54 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

OMJ.. en obrázek mě uplně dorazil a nemžu se přestat smááát,, jinak krááásněj dííl !!! Ten obrázek je náhodou povedenej .. já bych nezvládla líp ! ale ten Sasuke..

> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** Z lásky_Z lásky
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá


Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2008-12-22 18:34 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

to je Minato, nie Sasuke Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Hikari-chan von Original
Vložil Hikari-chan von..., St, 2008-12-31 17:56 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

njn je to Minato,ale charakter(když byl mini možná i ted) Sasuke Laughing out loud

> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** Z lásky_Z lásky
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá


Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, Ne, 2008-12-21 20:53 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

jééé... já chci atky takovej obrázek Smiling...

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-12-21 20:46 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

uáááá krásňoučký heh ta koleda a to cukroví Laughing out loud ... jooo mají se rádi nádhera Smiling těším se na další dílek Smiling