manga_preview
Boruto TBV 10

Vánoce v Akatsuki

Nastal čas Vánoc a Akatsuki na ně chtěli být dobře připraveni! Zetsu měl na starosti kytky a takový, Deidy ohňostroj, Sasori dřevněné vánoční skřítky, Konan měla upéct vánočku, Itachi s Hidanem měli vyzdobit doupě Akatsuky zvenku, Kisame měl na starosti kapra, Kakuzu měl na starosti Vánoční stromeček a Pein tomu všemu velil.

Itachi: Peine! Máme tam dát modrý, růžový, červený, zelený nebo barevný světla?
Pein: Barevný!
Kisame: Já toho kapříka nedokážu zabít! Podívejte jak na mě krásně kouká!
Deidy: Nikde mi nechcou prodat žádný rakety! Prej nevypadám vůbec na to že jsem plnoletej!
Kakuzu: Kurňa... jak se to... ahááá! Takhle se to tam dává!
Konan: Peine! Já sem tu vánočku spálila!
Pein: Tak upeč jinou!!!
Hidan: Máme dát na doupě obrovskou červenou mašlu?
Pein: Ne!
Zetsu: Mám sem dát tulipáni nebo růže?
Pein: Ani jedno!
Zetsu: A co třeba kaktusy?
Pein: Zapomeň!
Konan: A to cukroví se mi taky spálilo!
Pein: Musíš si hlídat čas!
Sasori: Hmmm... mám jim udělat kulatý, hranatý, trojúhelníkový nebo prodlouhlí obličej?
Pein: Není to snad jedno?!
Kakuzu: Peine! Rozbil jsem 3 baňky z 1 minutu! Nový rekord!!!!
Pein: Úplně úžasný... ale nový si platíš ze svojeho!
Kisame: Nemůžeme mít prostě kuřecí řízky? Ten chudinka na mě tak krásně kouká!!!
Pein: Prostě ho zabí a Konan ho pak upeče!

A tak to šlo pořád dál a dál... nakonec měli kuřecí řízky spálenou vánočku se spáleným cukrovím. Stromeček bez baňek, skřítci s kulatým obličejem a na doupěti obrovská červená mašle! Z ohňostroje nakonec zbyla pouze malá Deidarova bomba která Peinovi zničila auto. Zetsu dal kytky pouze na záchod a do kuchyně. Pein se z toho všeho zpamatovával ještě měsíc po tom.

4.608695
Průměr: 4.6 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Egil
Vložil Egil, Ne, 2017-10-08 11:26 | Ninja už: 3068 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Konohamarova chůva

U tohoto se prostě nejde nesmát Jump!

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Út, 2010-07-20 10:48 | Ninja už: 5104 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

To je krutý dát Kisamemu zabít kapra... to pro něj muselo bejt jako zabít vlastní dítě.... béééé soucítím s ním *otírá si očička od slz*

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, St, 2009-06-10 21:07 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

No toje bombovéé.. úplne super... Veľká čerevná mašľa... Laughing out loud thy kks to je číslo Laughing out loud

Obrázek uživatele sasukedark
Vložil sasukedark, So, 2008-08-02 19:42 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

hh .... super !

Ninja!

Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.