manga_preview
Boruto TBV 10

Na oplátku, příteli!!!!

Toto je má první FF, tak doufám, že jsem toho zase až tolik nepokazila a najdete v tom i něco, kvůli čemu stálo za to tohle celý číst!!!

Již několik hodin běží Sasuke a Sakura nekonečnou temnotou podivného, starého lesa.
Oba mlčky míří stále vpřed, všechny smysly napnuté, aby jim neunikl sebemenší pohyb čehokoliv, aby nepřehlédli jedinou stopu a tím se nepřipravili o poslední možnost jak pomoci svému nejlepšímu příteli!

"Sasuke?" tiše promluví Sakura.
"Hm?"
"Zastav, prosím, na chvíli, tímhle tempem nemůžeme pokračovat dál,..." ale Sasuke jakoby ji vůbec neslyšel. mířil stále vpřed, ruce silně zatlé v pěst, v očích se mu odrážel rudě zbarvený sharingan...
"Sasukeé!" zakřičela již k smrti vyčerpaná Sakura, čímž ho konečně přiměla, aby jí věnoval pozornost.

"Nech mě ti ošetřit zranění a..."
"Ne, na to teď není vhodná chvíle! Musíme hned dál!"
"V tomhle stavu mu nepomůžeš, tak prosím tě, Sasuke!"
"Ne! Dlužím mu to! To on ve mě stále věřil i když pro ostatní jsem byl už jen pouhý "nukenin"! To on to nevzdal a hnal se za mnou, aby mi otevřel oči a vrátil mě zpět, zpět tam kam patřím... k přátelům... domů... do Konohy! To on dokázal stále věřit v pouto našeho přátelství a nikdy nezapochyboval... Nyní je na mně, abych mu dokázal, že to mělo smysl, že i já věřím v něj, v jeho sílu měnit lidské osudy, v jeho cestu ninji... Naruto je můj nejlepší přítel! Dlužím mu vše a najdu ho i za cenu svého života! Vytrhnu ho ze spárů těch zpropadených Akatsuki a přivedu ho zpátky, aby si mohl splnit svůj největší sen... Ano, přesně to teď udělám... a udělám to sám, tak jako on před časem... Sakuro, nepotřebuji dál tvou pomoc, jdi zpět! Od teď už musím všechno zvládnout sám... pro Naruta!"

Stále ještě vyčerpaná dívka si všimla nezlomného odhodlání v jeho očích a to ji přimělo neprotestovat, i přestože si uvědomovala, jak velké nebezpečí tam na Sasukeho čeká, ale také si byla vědoma, že by tímto okamžikem mohla ztratit hned dvě pro ni nejcennější lidské bytosti.
Jen s těžkým srdcem kývla na souhlas, věděla, že Sasukeho rozhodnutí nedokáže nijak ovlivnit a proto už jen tiše, celá se chvějící, dodala:
"Sasuke, prosím,... prosím přiveď Naruta zpět!"
Tenhle černovlasý Uchiha si rozhodně nikdy nepotrpěl na dlouhé přesvědčování a sliby, raději vždy konal a proto zvolna přistoupil k Sakuře, svou ruku jí položil na stále ještě rozechvělé rameno, zlehka jej stiskl, čímž ji přinutil zvednout hlavu a podívat se mu do očí...
Sakura tam spatřila všechnu jeho sílu i bolest, kterou teď cítil, všechnu touhu, která ho tak poháněla vpřed a v ten okamžik nabyla přesvědčení, že je to správné.
Musí přivést nejlepšího přítele zpět bez pomoci ostatních, jen vlastními silami...
Stisk povolil a Sakura jen kývla na znamení, že chápe a že žádná slova už nemusí být vyřčena.

Každý se teď vydal svou cestou, Sakura zpět do vesnice a Sasuke po stopách Akatsuki.
Cesta pro něj byla čím dál složitější, les byl hustší, méně prostupný.
Hlavou se mu honila spousta chmurných myšlenek, které se snažil zahánět, aby neodpoutávaly jeho pozornost.
Věděl, že bude muset vynaložit veškeré své síly, aby to dokázal a v duchu se připravoval na možné situace, když v tom mu něco zavelelo se schovat do nejbližší vhodné houštiny.
Ano, jeho intuice se nemýlila, na padesát metrů od sebe spatřil dva ze členů Akatsuki i spolu s bezvládným tělem Naruta, jak vstupují do jakéhosi neznámého a dobře ukrytého prostoru.

"Konečně jsem je našel," řekl si pro sebe a znatelně pocítil ůlevu.
"Není na co čekat, jdu tam!" v duchu si zatleskal, jak snadno to šlo a v rukou už mu jiskřilo obávané chidori.
Rychle zamířil ke vstupu, sharingan mu svítil v obou očích a vražedný pohled na jeho tváři vypovídal za vše...
Sasuke byl připraven.
Rychlostí světla se vřítil do tmavé místnosti, kde zaznamenal oba své protivníky a v rohu svázaného, pořád ještě bezvládného Naruta.
Než stačili zpozorovat nepřítele, sasuke už zaůtočil a místností se rozléhalo: "Chidori!"
Měl štěstí.
Přímý zásah a ve smrtelné křeči se pomalu hroutí jeden k zemi, ale to již Sasuke pozoroval druhého protivníka, v němž okamžitě poznal toho prašivýho otravu, co neustále prohlašoval tu samou větu, že "umění je výbuch."
Sasuke věděl, že má vyhráno.
Deidara teď jen těžko může použít některou ze svých výbušnin, aniž by tím ohrozil sám sebe, když se právě nacházejí v podzemí.
Ten otrava už teď ve tváři Sasukeho mohl spatřit jen škodolibý úsměv a v zápětí lesk ostří katany, která mu nebezpečnou rychlostí mířila přímo k hrdlu.
Sasuke už pak jen zašeptal "Shine" a zem se zbrotila stékající krví do tmavě rubínové barvy.
Deidara se sesunul k zemi. Byl mrtev.

"Dokázal jsem to, dokázal." tiše si pro sebe říkal vyčerpaný a ztěžka oddychující Sasuke.
Jeho kroky teď směřovaly ke kupodivu právě se vzpamatovávajícímu Narutovi.
Jedním pohybem ruky vytáhl kunai a osvobodil ho z nepříjemného sevření.
Naruto ztěžka zvedl hlavu, aby se podíval na svého zachránce a z jeho sotva zřetelně se pohybujících úst vyšlo několik tichých slov.
"Arigatou Sasuke, Arigatou..."
Sasuke rozuměl, čekal na ta slova, ale nyní se už zcela vyčerpaný zhroutil na zem k Narutovi.
Oba dva přepadly mdloby, z toho všeho byli k smrti unavení.
Probral je až pocit cizí přítomnosti...
"Sakuro, Kakashi sensei, Shikamaru? Co tady děláte?" vyhrkli oba současně.
"Vím, co chceš říct Sasuke, ale nepřišli jsme sem do něčeho zasahovat, ale ve vašem stavu byste se těžko dostali zpět a proto tu jsme, už chápeš, že?" domluvila Sakura a usmívala se.
Je štěstí, že vše tak dobře dopadlo......

Poznámky: 

No hurááá!!! Po pár hodinách jsem dokončila svoji první Fanfiction. Nejspíš není nic moc,ale určitě se hodlám zlepšovat a zlepšovat....

4.25
Průměr: 4.3 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, Ne, 2010-11-21 21:19 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Na to, že je to tvá prvotina, je to opravdu vydařené dílko. myslím že to jedíné co bych vytkla byl ten konec. Ze začátku je to skvělí a tak to pokračuje, jen ten konec mi přijde takový mírně odfláknutý, jak už tu bylo řečeno. Ale jinak smekám Eye-wink

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2010-11-17 23:14 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Souhlasím s tím co řekli ostatní, s tím že je to na první povídku napsané nadprůměrně. S tím že je potřeba se zlepšovat.
Já mám většinou u povídek nováčků (čest vyjímkám) jeden zásadní problém. Vždycky mám pocit, že to jejich dílo jsem už někde četl (trochu jinak napsané, ale jinak totožné). Buť je to nějaká NaruHina (či podobný pár), nebo je to právě něco podobného tomuhle.
Značí to jen to, že autor nezná moc ostatní povídky, anebo si nedal moc práce s vymýšlením námětu.
To je asi všechno co jsem chtěl říct. Díky za povídku.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Sazuka
Vložil Sazuka, St, 2010-11-17 00:03 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Moc vám všem děkuju za komentíky a hlavně za tu kritiku, pro příště to snad bude lepší!

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-11-16 20:45 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Út, 2010-11-16 19:52 | Ninja už: 5055 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Suhlasím s Mrs.Rinnegan, omezila bych opakování slov. V textu to potom při čtení působí ... jak to říct? ... divně. Taky ty vykřičníky v názvu - stačí jeden.
Ale jestli je to tvoje první povídka, tak to klobouk dolů *smeká* Smiling Příběh dobrej, pointu jsem (myslím) pochopila. *šlebí se a kouká při tom na papír, kde je nadpis ZABIJÁK a přemýšlí, co že to vlastně chtěla napsat dál* xD
Sasukeho moc nemusím, Sakuru taky ne a tak jsem váhala, zda to číst nebo ne. Zdá se, že tentokrát zase zapracoval instiknt povídkáře Laughing out loud
V FF máš co zlepšovat, ale to já snad všichni. Těšim se na Tvojí další FFku Eye-wink

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Út, 2010-11-16 12:39 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

K textu už se holky vyjádřili, já bych snad jenom upozornila na ty vykřičníky v názvu - stačí jeden. Je úplně zbytečné tam cpát rovnou čtyři. (to je navíc i gramaticky špatně, tolik vykřičníků)
Věř mi, na zdůraznění jeden stačí, když jich tam máš moc, ten název vypadá poněkud hystericky a přehnaně. Eye-wink

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2010-11-16 01:19 | Ninja už: 5366 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Je z toho cítit, že jsi se snažila, a že pokud budeš v psaní pokračovat a jak se tak říká – cvičit, určitě se zlepšíš. Tato povídka byla vcelku čtivá, i když pár stylistických zádrhelů a drobných vad na kráse se našlo, nicméně u koho se napoprvé nenašlo? Smiling
Co se děje týče, bylo zvláštní slyšet Sasukeho říct, že Konoha je jeho domov a sledovat ho, jak se urputně snaží zachránit Naruta (nehledě na ten boj…). Ale i proto se píšou FF, aby bylo možné i to, co se zprvu těžko představuje Smiling
Jen piš dál ^^

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Sazuka
Vložil Sazuka, Út, 2010-11-16 02:06 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Sasuke je můj oblíbenec a pro změnu jsem z něj chtěla udělat kladnou osobu, tak proč by pro jednou zase nemohl on zachránit Naruta, že?
Každopádně díky za komentář!!

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Po, 2010-11-15 17:30 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No, nemám moc slov.
Jestli je to opravdu tvá první FF, není to zlé.
Ale... (přehlédnu to, že jsi zmasakrovala Akabandu Laughing out loud) ten konec se mi zdá strašně odfláknutý, jako bys honem honem pospíchala, aby už to bylo hotové.
Navíc se mi zdálo, že... (já nevím, možná je to styl), ale přesto jsi tam hodněkrát dávala Sasuke si byl vědom, Sasuke věděl... prostě by to chtělo malinko omezit jeho jméno.
Nápad není špatný, a v některých částech jsi pěkně rozpracovala děj, ale přesto, u všech je co zlepšovat. (A u mě obzvláště. Laughing out loud)
Samozřejmě, jsou to jen mé pocity a dojmy, možná to tak cítím i vnímám jediná. Uvidíš. Eye-wink

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Sazuka
Vložil Sazuka, Po, 2010-11-15 23:42 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

No jo, skutečně je první a máš pravdu.
Určitě by se tam dala spousta věcí vylepšit.
Pro příště na tom zkusím víc zapracovat a díky za komentík!!

Obrázek uživatele Sazuka
Vložil Sazuka, Ne, 2010-11-14 23:47 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Ano, pro příště to určitě napravím a mockrát díky.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-11-14 20:14 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pro příště - přečti si Pravidla FF sekce,

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!